Тема уроку. Узагальнення вивченого матеріала. Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика... П. Карус
Номер слайду 2
Мета уроку:поглибити знання про многокутники, знаходження периметра; узагальнити й систематизувати уявлення, про пряму, ламану, криву лінії, промінь, відрізок; удосконалити навички розпізнавання геометричних фігур; розвивати пізнавальну активність, спостереження, логічне мислення, уміння формувати висновки.
Номер слайду 3
Як називається наука, що вивчає геометричні фігури? Геометрія. Для предметів, які нас оточують, характерна така властивість, як форма. Якщо не зважати на інші властивості предметів, то їх образами є геометричні фігури.
Номер слайду 4
Найпростішою геометрично фігурою є точка. Саме від неї з’явилися лінії. А ще ми знаємо, що окрім прямої лінії є відрізок та промінь. Знайдіть їх серед поданих зображень.відрізокпрямі лініїпромінь
Номер слайду 5
Лінії бувають різні. Давайте пригадаємо, які назви вони мають? Прямі, криві, ламаніВідшукайте їх серед поданих зображень. В якому зображенні присутні замкнені криві та ламані лінії?Квітка, метелик, ялинка, корабель
Номер слайду 6
Олівці Петрусь узяв,Швидко щось намалював. Хоч крути, а хоч верти,Має тільки три кути. Він давно знайомий мій,Кожен кут у нім прямий. Всі чотири сторони. Однієї довжини. На квадрат я дуже схожий. Маю теж чотири сторони. Тільки дві з них протилежні —Однакової довжини. А сусідні — різні. Яка лінія утворює многокутники?(Ламана)Відгадайте загадки і дізнаєтеся, які многокутники утворила ламана лінія.
Номер слайду 7
Що спільного, а що відмінного між ними?Спільне 1. Кути2. Вершини3. Сторони. Відмінне1. Кількість кутів2. Кількість вершин3. Кількість сторін
Номер слайду 8
Подивіться на зображення. А чи помітили ви, що саме кут подарував ім’я всі многокутникам. В усіх назвах фігур заховалося слово – кут.
Номер слайду 9
Які бувають кути?
Номер слайду 10
З яких кутів складається квадрат та прямокутник? (З прямих)
Номер слайду 11
Чи однакові сторони у квадрата та прямокутника? (Ні)(Знайти їх периметр)Що таке периметр?(Сума сторін многокутника)Як це довести?