Прямі і непрямі кути

Про матеріал
Розробка уроку математики за темою "Прямі і непрямі кути" у 2 класі. За підручником "Математика.2 клас" С.Логачевської, Т.Логачевської, О.Комар видавництва "Літера ЛТД"
Перегляд файлу

Математика  2 клас

Тема . Прямі і непрямі кути

Мета: ознайомити учнів із поняттям «прямий кут», «непрямий кут», формувати практичні навички  і вміння визначати прямий кут за допомогою косинця , а також, без нього; розвивати уміння визначати непрямі кути за певними ознаками; удосконалювати уміння будувати прямі та непрямі кути, позначати їх буквами латинського алфавіту, формувати увагу , пам՚ять , просторову уяву, мислення; виховувати охайність при роботі у зошиті, спостережливість.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Обладнання: підручник , косинець, олівець.

Хід уроку

І. Організація класу.

Кличе, кличе нас дзвінок

На цікавий на урок.

Нас чекає олівець-

Ну й проворний молодець.

Що ж ми будемо робити?

Малювати? Говорити?

А щоб все оце пізнати,

Треба нам урок почати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Що за точки із хвостами?

Так це ж промінь! Глянь сюди!

Тож , всідайся разом з нами,

Кожен промінь віднайди.

-Робота в групах  за завданням 1 на с.44 підручника. Знайти промені . Назвати їхні номери.

-Каліграфічна хвилинка.

Швидко впорались, малята,

Промені всі віднайшли.

Ще не час відпочивати!

Номери всі запиши.

Два!Три! П՚ять!

Починаємо писать!

-Робота в зошиті . Виконання завдання 2.

Побудувати два промені , що виходять з однієї точки. Яка фігура утворилася?

Олівці берем у руки

І лінійку. Молодці!

Ставим точку, а від неї

Проведем два промінці.

Що ж то зараз утворилось?

Що ж з՚явилось у нас тут?

Всі уважно роздивились.

Утворився у нас кут.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Отже, будемо сьогодні

Ми кути вивчати,

Де прямі, де непрямі,

Вчитись визначати.

Ще й лінійка незвичайна

До нас приєднається.

Це косинець. Саме так

Вона називається.

-Мозкова атака.

З чого кут наш утворився?

Із яких частин?

(Відповіді дітей)

До точки промінь притулився,

Та й ще не один.

IV. Вивчення нового матеріалу. Робота за підручником. Завдання 3.

Маємо таку картину:

Сторони є і вершина.

Буквами кути позначим,

Однією чи трьома.

Ну а зараз відпочинем,

Бо вже колом голова.

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

Руки вгору, руки вниз.

Вліво глянь і посміхнись,

А тоді ще вправо

Весело і вправно.

Навшпиньки, як кішка,

Ходи тишком-нишком.

Щонайвище пострибай

І за парту вже сідай.

-Ознайомлення з правилом ( завдання 3,с.44 підручника)

Щоб прямий нам кут впізнати,

Ти косинець приклади.

Як показано в завданні,

Олівцем ти проведи.

-Побудова прямого кута у зошиті за допомогою косинця за зразком  завдання 4.

 

Якщо менший кут

Чи більший за прями,

Називається він просто

Непрямий.

-Робота над завданням 5.

 

 

 

V.Узагальнення та систематизація знань.

-Робота в парі (завдання 6 на с.45 підручника).

На трикутник подивись,

Поміркуй, та не барись.

Швидко відповідь дай ти:

Чи є тут прямі кути?

Побудуй свій кут , дитино,

І назви його вершину.

 

V.Підсумок уроку.

Подивись навколо класу

Та не гай даремно часу.

Настав відповіді час:

Де прямі кути у нас?

(Діти називають предмети , що є у класі, з прямими кутами).

Молодці! Всі постарались!

Між собою позмагались.

І багато про кути

Ви нового ще дізнались.

Тож всі справи відкидайте

І біжіть відпочивайте!!!

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку