3. Прочитай рівності.14:7=2 21:7=3 28:7=415:7=2 (ост. 1) 22:7=3 (ост. 1) 29:7=4 (ост. 1)16:7=2 (ост. 2) 23:7=3 (ост. 2) 30:7=4 (ост. 2)17:7=2 (ост. 3) 24:7=3 (ост. 3) 31:7=4 (ост. 3)18:7=2 (ост. 4) 25:7=3 (ост. 4) 32:7=4 (ост. 4)19:7=2 (ост. 5) 26:7=3 (ост. 5) 33:7=4 (ост. 5)20:7=2 (ост. 6) 27:7=3 (ост. 6) 34:7=4 (ост. 6)Ділення націло можна розглядати як ділення з остачею, яке в остачі дає нуль:14:7=2 (ост. 0) 21:7=3 (ост. 0) 28:7=4 (ост. 0)
5. Розв’яжи задачу. Постав таке запитання, щоб задачарозв’язувалась чотирма діями. У шкільній їдальні було 36 кг борошна. На млинцівитратили 1 усього борошна, а на пиріжки — 1 решти. 4 3 Скільки кілограмів борошна витратили на пиріжки?Було– 36 кг. Витратили--?, на мл.- 1/4 усього б.на п.-1/3 решти. --? План розв’язування. Скільки борошна витратили на млинці?Скільки борошна залишилось після того, як витратили на млинці ?3. Скільки кг борошна витратили на пиріжки?