Презентація до уроку математики у 3 класі НУШ за темою: Письмове додавання і віднімання чисел. Перевірка правильності обчислень. Розв'язування проблемних ситуацій.

Про матеріал
Презентація на тему: "Письмове додавання і віднімання чисел. Перевірка правильності обчислень. Розв'язування проблемних ситуацій" містить матеріал до уроку математики для учнів 3 класу, яка сприятиме формуванню самостійності, допоможе виявити рівень знань та вмінь учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Презентацію підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна. Урок математики у 3 класі НУШПисьмове додавання і віднімання чисел. Перевірка правильності обчислень. Розв'язування проблемних ситуацій.

Номер слайду 2

Організація класу. Стали всі рівненько, Усміхнулися гарненько. Не дрімати, не лежати, Лише думати, міркувати,Старанно і творчо. Математику вивчати.

Номер слайду 3

Кожен хто приходить до школи, хоче досягти успіху. Щоб досягти успіху, треба бути на уроці: У – уважним. С – старанним. П – працьовитимІ – ініціативним. Х – хоробрим учнем

Номер слайду 4

Каліграфічна хвилинка – Відкривайте зошити: пишіть сьогоднішнє число, «Класна робота». А зараз каліграфічна хвилинка. Слухайте уважно завдання: використовуючи цифри «1», «5», «9», запишіть всі можливі трицифрові числа, але щоб цифри в числі не повторювались. Пишіть гарно, каліграфічно. Слідкуйте за своїми спинками, потрібно сидіти правильно.

Номер слайду 5

Математичний диктант— Запишіть вирази та знайдіть їх значення. До числа 400 додайте різницю чисел 500 і 200. До суми чисел 140 і 200 додайте 360. Від числа 670 відніміть суму 150 і 50. До різниці чисел 600 і 120 додайте 230. Число 820 зменшіть на суму 500 і 120. Число 150 зменшіть на суму 90 і 60.

Номер слайду 6

Відповіді:400 + (500 – 200) = 700 (600 – 120) + 230 = 710(140 + 200) + 360 = 700 820 – (500 + 120) = 200670 – (150 + 50) = 470 150 – (90 + 60) = 0

Номер слайду 7

Гра « Хто швидше?»600 + 300- 400+ 500- 200700 + 100-700+800- 300

Номер слайду 8

614+137751 645+227872926+39965323+237560 Розв’яжіть приклади

Номер слайду 9

847-321526760-255505500-407 93 204- 64 140 Розв’яжіть приклади

Номер слайду 10

Розв'язування задачі за коротким записом. Лінійок – 320 Олівців - ?, на 245 більше, ніж лінійок. Гумок - ?, на 300 менше, ніж олівців. На фабриці, у першому цеху виготовили 320 лінійок, у другому – на 245олівців більше, ніж лінійок, а у третьому – на 300 гумок менше, ніж олівців. Скільки олівців виготовили у третьому цеху?

Номер слайду 11

РУХАНКА

Номер слайду 12

Розв’язування задачі Оленка допомагала мамі садити кущики полуниць. Вони мали посадити 650 кущиків. Мама посадила 316 кущиків, а Оленка – на 120 кущиків менше. Скільки кущиків залишилося посадити?Було – 650 к. Мама – 316 к. Оленка – ?, на 120 к. менше. Залишилося – ?

Номер слайду 13

Аналізуємо задачу: – Про кого йде мова в задачі? (Про Оленку та її маму) – Чим вони займались? (Садили кущики полуниць) – Що відомо в задачі? (Відомо скільки кущиків було і скільки посадила мама) – Про що запитується у задачі? (Про те, скільки кущів залишилося посадити матері й Оленці) – Про що будемо дізнаватися спочатку? (Про те, скільки кущів посадила Оленка) – Як дізнатись скільки кущів посадила дівчинка? (Потрібно від кількості кущів, які посадила мама відняти 120) – Чи можемо дізнатись скільки кущів посадили мати й донька разом? Як? (До кількості кущиків, які посадила мама додаємо кущі, які посадила Оленка) – Чи можемо тепер дати відповідь на запитання задачі? (Так, потрібно від того, що було відняти кількість кущів, які посадили мама й дочка разом) План розв’язування задачі:1) Скільки кущиків посадила Оленка?2) Скільки кущиків посадили Оленка і мама разом?3) Скільки їм залишилося посадити?Розв’язок:1) 316 – 120 = 196 (к.)2) 316 + 196 = 512 (к.)3) 650 – 512 = 138 (к.)Відповідь: залишилося посадити 138 кущиків. Здійснюю колективну перевірку правильності виконання завдання.

Номер слайду 14

Самостійна робота Розв’яжіть рівняння:х – 125 = 458 853 – х = 327

Номер слайду 15

Підсумок уроку – Що ми сьогодні вивчали на уроці?– Що вам найкраще вдавалось? – Над чим ще потрібно попрацювати? – Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?

Номер слайду 16

Ви сьогодні молодці!

Номер слайду 17

Що ми сьогодні вивчали на уроці? Що вам найкраще вдавалось?Над чим ще потрібно попрацювати?Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?Підсумок уроку

Номер слайду 18

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зелінська Оксана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
2557
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку