Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня. Учень/учениця:наводить приклади: цифр, натуральних чисел; степенів натурального числа з натуральним показником; пояснює, що таке: натуральне число; цифра; степінь натурального числа з натуральним показником; рівняння; корінь рівняння; розв’язати рівняння; пояснює правила: читання і запису натуральних чисел, їх множення, порівняння формулює властивості множення натуральних чисел;записує і пояснює формули: площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда та кубазображує та знаходить на малюнках: розв’язує вправи, що передбачають: множення натуральних чисел; піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником; порівняння натуральних чисел; обчислення значень числових і буквених виразів; обчислення площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда та кубарозв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі.
Виконання тестових завдань{DCFA10 A4-CFE5-4 C03-8 D77-968296890982}Варіант 1 Варіант 2 Подайте у вигляді добутку суму a доданків, кожен з яких дорівнює 3: А: а+3;Б: а+а+а;В: 3+а;Г: 3а. Подайте у вигляді добутку суму 3 доданків, кожен з яких дорівнює b. А: b+3;Б: 3+b;В: 3b;Г: b+b+b. Чому дорівнює добуток будь-якого числа m і одиниці?А: m;Б: 1;В: 0;Г: залежить від m. Чому дорівнює добуток будь-якого числа n і нуля?А: n;Б: 1;В: 0;Г: залежить від n.