Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня. Учень/учениця:наводить приклади: цифр, натуральних чисел; степенів натурального числа з натуральним показником; пояснює, що таке: натуральне число; цифра; степінь натурального числа з натуральним показником; рівняння; корінь рівняння; розв’язати рівняння; пояснює правила: читання і запису натуральних чисел, їх множення, порівняння формулює властивості множення натуральних чисел;записує і пояснює формули: площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда та кубазображує та знаходить на малюнках: розв’язує вправи, що передбачають: множення натуральних чисел; піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником; порівняння натуральних чисел; обчислення значень числових і буквених виразів; обчислення площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда та кубарозв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі.
Номер слайду 3
Помножити число a на натуральне число b означає знайти суму b однакових доданків, кожний з яких дорівнює a:a· b= a+a+a+…+ ab доданків
Номер слайду 4
Множення – це арифметична дія другого ступеня. Числа, які потрібно помножити, називаються множниками. Число, яке отримують у результаті множення, називається добутком.компоненти дії результат дії 3 · 2 = 6множник множник добутокr
Номер слайду 5
Переставний закон множення Cполучний закон множення
Номер слайду 6
Щоб помножити натуральне число на 10, 100, 1000, …, преба приписати до цого числа праворуч стільки нулів, скільки їх у числі, на яке множимо. 28·1000=28000735·100=73500
Номер слайду 7
Усний рахунок. Замініть дію додавання на дію множення:35+35+35=12+12+12+12+12=а+а+а+а=35·312·54а
Маса кавуна 5 кг, а дині - 2 кг. Поясніть, який зміст мають вирази5+5+5+5+55+2+2+25·3+25·2+2·3
Номер слайду 10
Назвіть числовий коефіцієнт у виразі:2abc4x·3y·2zm·5n·pg·h·z16c·5·d
Номер слайду 11
Знайдіть значення виразу:1) 48+48+48+48+48+48=48·6=2882) 405+405+405+405+405=405·5=20253) 201+15+201+201+201+15==201·4+15·2=804+30=834
Номер слайду 12
За даними таблиці обчисліть значення с:{CABBC385-2 B87-4 EC9-A6 D2-3 CB514 A64 B47}а248250125818k5nb3228101d6h4mc=ab793670001270818d6hk20nm
Номер слайду 13
Виконання тестових завдань{DCFA10 A4-CFE5-4 C03-8 D77-968296890982}Варіант 1 Варіант 2 Подайте у вигляді добутку суму a доданків, кожен з яких дорівнює 3: А: а+3;Б: а+а+а;В: 3+а;Г: 3а. Подайте у вигляді добутку суму 3 доданків, кожен з яких дорівнює b. А: b+3;Б: 3+b;В: 3b;Г: b+b+b. Чому дорівнює добуток будь-якого числа m і одиниці?А: m;Б: 1;В: 0;Г: залежить від m. Чому дорівнює добуток будь-якого числа n і нуля?А: n;Б: 1;В: 0;Г: залежить від n.
Номер слайду 14
Навчитися такому «пальчикових» методом рахунку зовсім не складно. Для цього потрібні тільки власні руки малюка, які потрібно покласти перед собою долонями вниз. Вважати пальці потрібно буде зліва направо, як і прийнято. Оригінальний метод множення на дев’ятку
Номер слайду 15
Лука Пачолі, фра Лука Бартоломея де Пачолі (Fra Luca Bartolomeo de Pacioli) (близько 1445—1517) — італійський чернець, математик, засновник принципів сучасного бухгалтерского обліку. Дізнайтеся більше за посиланням: