Урок " Трикутник.Види трикутників.",5 кл.

Про матеріал
Розробка уроку для 5 класу з теми "Трикутник. Види трикутників." , може бути використана при проведенні відкритих уроків.
Перегляд файлу

Тема: Трикутник. Види трикутників

 

Мета уроку

Мета навчальна: поглиблювати знання учнів про трикутник; сформувати вміння розрізняти види трикутників за кутами; формувати вміння застосовувати знання до вирішення завдань.

Корекційно-розвиваюча мета: розвивати пізнавальну діяльність, увагу, наглядно-образне мислення, слухове сприймання математичних термінів,  розвивати комунікативні уміння працювати у групі, навички творчої роботи, корегувати вимову поставлених звуків. Робота над зв’язною математичною мовою.

Мета виховна: виховувати активність, працьовитість, дисциплінованість, охайність ведення записів у зошитах, інтерес до математичних знань.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний  момент

Усний рахунок.

 

ІІ. Перевірка домашнього  завдання

 по карткам (фронтально)

   а) Вчитель каже відповідь, діти піднімають картки

   б) Доповни  речення

  Прямий кут – це кут...

  Гострий кут – це...

  Більше за 90º, але менше за 180º-це..

  Кут 180º - це… 

 

ІІІ. Повторення знань з теми

  1. Розгадування зашифрованого слова

         3 < ник

  1. Повідомлення теми
  2. Запис числа, теми в зошит
  3. Мотивація

 

Актуалізація опорних знанаь:

- Для чого вивчаються трикутники?

- Де зустрічаються трикутники в нашому житті?

  1. Перегляд слайдів

Питання дітям

  • Як називається ця геометрична фігура?
  • З чого складається трикутник?

Вправа-гра «Назви вид трикутника за кутами» (вчитель показує модель трикутника, діти відповідають)

Питання дітям 

  • Що має прямокутний трикутник?
  • Що має гострокутний трикутник?
  • Що має тупокутний трикутник?
  1.  

Вправа-гра «Назви вид трикутника за сторонами» (вчитель показує модель трикутника, діти відповідають) 

Питання дітям 

  • Що має рівнобедрений  трикутник?
  • Що має рівносторонній трикутник?
  • Що має різносторонній  трикутник?

ІV. Закріплення знань і вмінь

Задача 1.

АС=?на 16 см <

ВС=?у 3р.>  

АВ=24см

Р-?

 

Задача 2.

Р=40см                                        

АС=14см

АВ-?

 

 

Задачі на побудову.

 

№3                                                   №4

АВ=4см                                          АВ=3см

кут А=15°                                       АС=5см

кут В=85°                                       кут А=130°

 

          Побудуйте трикутник АВС.

 

 

 

2.Задача дослідницького характеру

 

Кожному учню  пропонується карточка на якій зображені трикутники різних видів.

Пропоную виміряти всі кути в цьому трикутнику та всі сторони а також знайти суму кутів та периметр трикутника. Встановити вид трикутника.

Оголошення результатів .Учні обмінюються карточками та перевіряють роботу товариша.

VІ. Підсумок уроку

  1. Виконання тестів. Пропоную учням тест з 5 питань(за слайдам) і прошу букви, що позначають правильні відповіді, записати в зошити в один рядок. Відповідь: школа.
  2. Оцінювання дітей

VІІ. Домашнє  завдання

  1. Вивчити назви трикутників
  2. Вправа з підр. №351,355(1, 3)                    8б.
  3.    №356                                                                           10б.

 

docx
Додано
5 серпня 2019
Переглядів
825
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку