Тема: Трикутник. Види трикутників
Мета уроку
Мета навчальна: поглиблювати знання учнів про трикутник; сформувати вміння розрізняти види трикутників за кутами; формувати вміння застосовувати знання до вирішення завдань.
Корекційно-розвиваюча мета: розвивати пізнавальну діяльність, увагу, наглядно-образне мислення, слухове сприймання математичних термінів, розвивати комунікативні уміння працювати у групі, навички творчої роботи, корегувати вимову поставлених звуків. Робота над зв’язною математичною мовою.
Мета виховна: виховувати активність, працьовитість, дисциплінованість, охайність ведення записів у зошитах, інтерес до математичних знань.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Усний рахунок.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
по карткам (фронтально)
а) Вчитель каже відповідь, діти піднімають картки
б) Доповни речення
Прямий кут – це кут...
Гострий кут – це...
Більше за 90º, але менше за 180º-це..
Кут 180º - це…
ІІІ. Повторення знань з теми
3 < ник
Актуалізація опорних знанаь:
- Для чого вивчаються трикутники?
- Де зустрічаються трикутники в нашому житті?
Питання дітям
Вправа-гра «Назви вид трикутника за кутами» (вчитель показує модель трикутника, діти відповідають)
Питання дітям
Вправа-гра «Назви вид трикутника за сторонами» (вчитель показує модель трикутника, діти відповідають)
Питання дітям
ІV. Закріплення знань і вмінь
Задача 1.
АС=?на 16 см <
ВС=?у 3р.>
АВ=24см
Р-?
Задача 2.
Р=40см
АС=14см
АВ-?
Задачі на побудову.
№3 №4
АВ=4см АВ=3см
кут А=15° АС=5см
кут В=85° кут А=130°
Побудуйте трикутник АВС.
2.Задача дослідницького характеру
Кожному учню пропонується карточка на якій зображені трикутники різних видів.
Пропоную виміряти всі кути в цьому трикутнику та всі сторони а також знайти суму кутів та периметр трикутника. Встановити вид трикутника.
Оголошення результатів .Учні обмінюються карточками та перевіряють роботу товариша.
VІ. Підсумок уроку
VІІ. Домашнє завдання