Презентація до уроку математики в 5 класі на тему «Числові та буквені вирази»

Про матеріал
Дана презентація до уроку математики в 5 класі на тему «Числові та буквені вирази» містить матеріал, який допоможе вчителю під час проведення заняття в онлайн режимі. В нагоді стануть як теоретична частина, так і практична, де запропоновані завдання на складання буквених та числових виразів, гра "Так/ні!" та інтерактивна вправа "Продовжи речення". В презентації також подана історична довідка про походження символів арифметичних дій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація до уроку з математики для 5 класу на тему:«Числові та буквені вирази»ЧИСЛОВІ15 + 20 БУКВЕНІ15х +20 ВИРАЗИТА

Номер слайду 2

Тема уроку: Числові та буквені вирази. Завдання уроку: Розуміти та уміти розрізняти числові та буквені вирази; Уміти читати числові та буквені вирази;Навчитися використовувати математичні терміни та записувати числові та буквені вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичної символіки.

Номер слайду 3

ЧИСЛОВІВИРАЗИЧИСЛАБУКВЕНІАРИФМЕТИЧНІ ДІЇДУЖКИЧИСЛААРИФМЕТИЧНІ ДІЇДУЖКИБУКВИ

Номер слайду 4

Історична довідка. Походження символів для виконання арифметичних дій В 15 – 16 cтоліттях для позначення дії додавання використовували латинськую букву «P», першу букву слова «плюс». - Для додавання використовувалось також латинське слово «et», що означало «і». Писали спочатку одну букву «t», яка поступово перетворювалась в знак «+». Для позначення віднімання у ІІІ столітті до нашої ери в Греції використовували перевернуту грецьку букву псі Ψ. Італійські математики користувались для цього буквою µ, початковою буквою в слові «мінус».

Номер слайду 5

Історична довідка Знаки множення, ділення, рівності були запропоновані математиками: Вільямом Отред, Іоганном Раном і Робертом Рекордом Вільям Оутред, англійський математик, в 1631 році ввів знак множення «хрестиком». Крапкою для позначення множення користувався німецький математик у 17 столітті Вільгельм Лейбніц, щоб не плутати знак множення з буквою х. Знак «двокрапка» для ділення сталивикористовувати в кінці 17 століття.

Номер слайду 6

Дужки вперше зустрічаються у працях математиків 15, 16 століть. Але впродовж 17 століття вживалися не дужки, а риски, які ставили над виразом, який треба було взяти в дужки. І лише в першій половині 18 століття стали широко застосовувати дужки, дякуючи Ейлеру та Лейбніцу. Назва “дужки”, яку ввів Ейлер походить від німецького терміна Klammer (дужки)Ейлер

Номер слайду 7

Серед записів указати правильнуназву виразів. Гра “Так / ні”1. 22+386 – буквений вираз2. (65 -39)+74 – числовий вираз3. х+5у - буквений вираз4. 34+7*(50- а) - буквений вираз5. 13 – (28+8):9 - числовий вираз6. 6а -13с +15 - числовий вираз

Номер слайду 8

Скласти числовий вираз і знайти його значення (самостійно)

Номер слайду 9

Самоконтроль1. (238 +416) -519 = 1351) 238 +416 = 654;2) 654 -519 = 135.2. (823-374) + (3477-3086)1) 823-374 = 449;2) 3477 – 3086 = 391;3) 449 -391 = 58.

Номер слайду 10

Самоконтроль4. (15+12)*(15-12) =27*3 =81;5. (209 +193): (42 930-42 924)1) 209 +193 = 402;2) 42 930 - 42 9240 = 6;3) 402:6 =67.

Номер слайду 11

Скласти буквені вирази до задач

Номер слайду 12

Самоконтроль № 268. 14 + а. № 269. 158 – а.№270. S: 8. № 271. S: 65.

Номер слайду 13

Підсумок уроку. Продовж речення. Числовий вираз – це……………Буквений вираз – це……………Олівець коштує а грн.,зошит коштує b грн.,2а коштують …………7b коштують …………5a +3b заплатили за ………..9b - 4a на скільки заплатили ………..

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку