Множення та ділення натуральних чисел. Властивості множення

Про матеріал
продовжувати формувати вміння та навички учнів виконувати дію множення; вчити знаходити значення виразів зручним способом, використовуючи властивості множення; розвивати увагу, самостійність, вміння вільно висловлюватись з теми; виховувати почуття поваги до себе та до товаришів.
Перегляд файлу

Тема: «Множення натуральних чисел. Властивості множення»

Мета: дидактична – продовжувати формувати вміння та навички учнів виконувати дію множення; вчити знаходити значення виразів зручним способом, використовуючи властивості множення;

розвиваюча- розвивати увагу, самостійність, вміння вільно висловлюватись з теми;

виховна- виховувати почуття поваги до себе та до товаришів.

Тип уроку: вироблення вмінь і навичок.

 

Єдиний шлях, що веде до знань – діяльність. 

Б. Шоц Хід уроку:

Організаційна частина

Перевірка домашнього завдання

1.Гра  «Зайве слово» (робота в парах). На парту дається картка із завданням.

Знайди зайве слово:           

Додавання, віднімання, доданок, множення, ділення;   1-й множник, 2-й множник, добуток, частка;        

Переставна, сполучна, розподільна, сума.

 

Мотивація навчальної діяльності 

(розгадування загадок, із відгадок випливає тема уроку)

1.           Щоб  записувати числа Чітко, правильно і стисло, 

Щоб ці числа прочитати,

Точно все підрахувати,

Розгадати всі шифри, 

Нам потрібні… (цифри)

 

2.           Суму однакових чисел   Можна обчислити швидше, Слід нам лише додавання Замінити дією іншою.

Спростити обчислення можемо,

І це завдяки дії … ( множення);

 

3.           Є в нас знак – такий дивак, Пишеться то так, то так: Крапкою, хрестом косим – Час від часу зміни з ним. А до букв як потрапляє, Там і зовсім він зникає.

Але ми не стривожені-

Це вдача знака … (множення)

Отже, ви уже здогадалися, яка тема уроку. (Вчитель формулює тему і мету уроку) Актуалізація опорних знань

1. Інтерактивна технологія «Пошук інформації»

Клас поділено на три команди, кожній команді дано завдання.

Ι команда: Сформулювати та записати переставну властивість множення; ΙΙ команда: Сформулювати та записати сполучну властивість множення;

ΙΙΙ команда: Сформулювати та записати розподільну властивість множення;       2. Кожна команда отримує індивідуальні картки з завданням і розв’язує їх.

Ι команда: 

1.   Обчислити: а) 159•407        б) 367200:340

2.   Обчислити зручним способом: а) 4•99•25      б) 48•53+53•52

3.   Спростити вираз: а) 4а+7а         б) 12у+7у-у

4.   Подай ділене через неповну частку, дільник і остачу у вигляді а=b•q+r

     57:8

ΙΙ команда:

1.   Обчислити: а) 514•305        б) 13300:700

2.   Обчислити зручним способом: а) 5•49•20      б) 417•187+213•417

3.   Спростити вираз: а) 6с-2с         б) 19а+а-3а

4.   Подай ділене через неповну частку, дільник і остачу у вигляді а=b•q+r

     149:13

ΙΙΙ команда:

1.   Обчислити: а) 451•205        б) 247488:96

2.   Обчислити зручним способом: а) 8•43•125      б) 842•39+158•39

3.   Спростити вираз: а) 7b+5b         б)9y-y+2y

4.   Подай ділене через неповну частку, дільник і остачу у вигляді а=b•q+r

     789:37                        

Після закінчення учні роблять висновок.

Фізкультхвилинка

Нахились уперед, нахились назад.

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

Один, два, три, чотири - набираємося сили, 

Нахились, повернись

І до друга посміхнись Руки вгору піднесіть.

Пальці швидко полічіть:

Ліворуч – 5, праворуч – 5 ,

Скільки разом? Як сказать?

Кросворд

image 

image 

Підведення підсумків

Повідомлення домашнього завдання

§ 7,8 повторити 345, 350

 

 

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Лаврик Оля
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку