Презентація до уроку математики в 5 класі "Знаходження числа за його десятковим дробом"

Про матеріал
Презентація до уроку вивчення нового матеріалу. Розглянуто правило знаходження числа за його десятковим дробом. Основна увага акцентується на виконанні завдань з практичним змістом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знаходження числа за його десятковим дробом. Математика 5 клас. Підготувала вчитель математики. Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Ткаченко С. О.

Номер слайду 2

Щоб знайти число за його десятковим дробом, можна дане число поділити на його десятковий дріб Увага!Задача 1 Обідаючи у бабусі, онуки з’їли 30 смачнючих огірочків, що становить 0,15 від того, що було заготовлено на зиму у одній бочці. Скільки всього огірків у бочці? 30:0,15=3000:15=200 (ог.)Увага!

Номер слайду 3

Тренуємось. Знайдіть число, якщо:1)його 0,2 становлять 70;2)його 0,5 становлять 80;3)його 0,25 становлять 15;4)його 1,3 становлять 5,2. Правило

Номер слайду 4

Тренуємось. Знайдіть число, якщо:1)його 0,2 становлять 70;2)його 0,5 становлять 80;3)його 0,25 становлять 15;4)його 1,3 становлять 5,2.1) 70:0,2=700:2=350

Номер слайду 5

Тренуємось. Знайдіть число, якщо:1)його 0,2 становлять 70;2)його 0,5 становлять 80;3)його 0,25 становлять 15;4)його 1,3 становлять 5,2.2)80:0,5=800:5=160

Номер слайду 6

Тренуємось. Знайдіть число, якщо:1)його 0,2 становлять 70;2)його 0,5 становлять 80;3)його 0,25 становлять 15;4)його 1,3 становлять 5,2.3)15:0,25=1500:25=60

Номер слайду 7

Тренуємось. Знайдіть число, якщо:1)його 0,2 становлять 70;2)його 0,5 становлять 80;3)його 0,25 становлять 15;4)його 1,3 становлять 5,2.4)5,2:1,3=52:13=4

Номер слайду 8

Задача 2. Роман виконав домашнє завдання з української мови за 24 хв, що становить 0,8 запланованого часу. За скільки хвилин хлопчик планував виконати домашнє завдання? 24:0,8=240:8=30 (хв) – було заплановано витратити на домашнє завдання. Відповідь: 30 хв

Номер слайду 9

Усний рахунок. Обчислити:1)1-0,5=2)1-0,9=3)1-0,1=4)1-0,25=5)1-0,56=6)1-0,11=7)1-0,15=

Номер слайду 10

Усний рахунок. Обчислити:1)1-0,5=0,52)1-0,9=0,13)1-0,1=0,94)1-0,25=0,755)1-0,56=0,346)1-0,11=0,897)1-0,15=0,85

Номер слайду 11

Задача 3. Коли велосипедист проїхав 0,6 усього шляху, то виявилось, що йому залишилося проїхати ще 6 км. Скільки кілометрів потрібно було проїхати велосипедисту? Чи безпечно їздити велосипедом у нашому населеному пункті?0,6 усього шляху6 км

Номер слайду 12

Коли велосипедист проїхав 0,6 усього шляху, то виявилось, що йому залишилося проїхати ще 6 км. Скільки кілометрів потрібно було проїхати велосипедисту? Чи безпечно їздити велосипедом у нашому населеному пункті?Розв’язання1 – це увесь шлях.1)1-0,6=0,4 – це та частина шляху, що становить 6 км2)6:0,4=60:4=15(км) – увесь шлях. Відповідь:15 км

Номер слайду 13

Обчисліть значення виразу:0,308:0,14+1,8=Повторення{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1)0,308:0,14==30,8:1430,814

Номер слайду 14

Обчисліть значення виразу:0,308:0,14+1,8=Повторення{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1)0,308:0,14==30,8:14_30,8142822

Номер слайду 15

Обчисліть значення виразу:0,308:0,14+1,8=Повторення{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1)0,308:0,14==30,8:14_30,814282,28

Номер слайду 16

Обчисліть значення виразу:0,308:0,14+1,8=Повторення{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1)0,308:0,14==30,8:14_30,814282,2_28280

Номер слайду 17

Обчисліть значення виразу:0,308:0,14+1,8=Повторення{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1)0,308:0,14==30,8:14_30,814282,2_282802)2,2+1,8=

Номер слайду 18

Обчисліть значення виразу:0,308:0,14+1,8=Повторення{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1)0,308:0,14=4=30,8:14_30,814282,2_282802)2,2+1,8=4

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
3665
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку