Презентація до уроку математики "Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду".

Про матеріал
Презентація відповідає підручнику «Математика» (у 2-х частинах) Скворцова С.О., Онопрієнко О.В., ч.2, с.25-26. Матеріал допоможе удосконалити навички табличного множення та ділення; актуалізувати вміння лічити в межах 1000; актуалізувати уявлення про круглі трицифрові числа, вміння замінювати кругле число більшими розрядними одиницями; удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду С.25-26 Підготувала вчитель початкових класів Миколаївського ЗЗСО І – ІІІ ступенів Тарасенко Інна Володимирівна. За підручником «Математика» (у 2-х частинах) Скворцова С. О., Онопрієнко О. В., ч.2

Номер слайду 2

Сьогодні на уроці ми будемо:удосконалювати навички табличного множення та ділення; актуалізувати вміння лічити в межах 1000; актуалізувати уявлення про круглі трицифрові числа, вміння замінювати кругле число більшими розрядними одиницями;удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі;формувати вміння розв’язувати прості та ускладнені рівняння.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Яка найбільша кількість лічильних одиниць може бути в кожному розряді? [У кожному розряді максимально може бути 9 одиниць.]2. Як розуміти, що число містить 12 одиниць ІІ розряду? [12 = 10 + 2. 10 одиниць нижчого розряду становлять одну одиницю вищого розряду. Отже, 12 одиниць ІІ роз­ряду означає, що у ІІ розряді — 2 десятки, а в ІІІ розряді — 1 сотня. Отже, число, яке містить 12 одиниць ІІ розряду,— це число 120. Таким чином, число 120 містить 12 одиниць ІІ розряду — розряду десятків; інакше кажучи, у числі 120 всього 12 десятків.]

Номер слайду 5

7 0 06 0 04 0 07 0 03 0 06 0 022052082042026056086046029090690590260600660560

Номер слайду 6

1 лютого. Класна робота

Номер слайду 7

Номер слайду 8

789= 700+80+9789=780+9789=700+89589= 500+80+9589=580+9589=500+89330= 300+30

Номер слайду 9

570= 500+70327= 300+20+7289= 200+80+9

Номер слайду 10

8 2 5 6 5 0 2 5 0 7 0 0 + 8 5 0 0 + 5 0 1 0 0 + 5 0 + 6

Номер слайду 11

5 сот.4 сот.3 сот.1 сот.3 сот.4 сот.

Номер слайду 12

Завдання на вибір

Номер слайду 13

Номер слайду 14

1) 20:5=4(м.) коротких.2) 16:8=2(м.) довгих.3) 4:2=2(р.) довгих мотузок менше, ніж коротких.(20:5) : (16:8)= у 2 рази довгих мотузок менше, ніж коротких.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Домашнє завданняс.26, задача 7 (2)

Номер слайду 17

Використані матеріали та джерелаhttps://youtu.be/tq. R9uugnup8https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/3-klas/matematika-3-klas/matematika-pdruchnik-dlya-3-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-u-2-kh-chastinakh-skvortsova-so-onoprnko Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко Методичний супровід для учителя до видання «Математика. 3 клас. Навчальний зошит. у 4-х частинах. Частини 1–4»

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
31 січня
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку