22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Презентація до уроку мистецтва у 8 класі "Музика класицизму"

Про матеріал
Презентація до уроку мистецтва у 8 класі "Музика класицизму". Віденські класики: Й.Гайдн, В.Моцарт, Л.Бетховен. Творчий шлях композиторів. Презентація + музичний супровід.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Музика епохи Класицизму“Віденські класики”Підготувала вчитель мистецтва. Янішевська Л.І.

Номер слайду 2

Австрійський композитор, представник віденської класичної школи один з основоположників таких музичних жанрів, як симфонія і струнний квартет Для музики Гайдна характерною є широта фольклорних зв'язків. Він автор 104 симфоній, 83 квартетів, 52 фортепіанних сонат, ораторій («Створення світу», 1798; «Пори року» 1801), 14 мес, 24 опер. Автор музики гімну Австро-Угорщини котра згодом стала за основу гімну Німеччини. Франц Йозеф Гайдн1732 - 1809

Номер слайду 3

Стиль Гайдна органічно пов'язаний із культурою Відня, що сплавляла в собі італійські, південно-німецькі та інші культурні традиції. Музична культура була представлена трьома значними пластами — строгий поліфонічний стиль церковної музики, італійський оперний стиль та міський фольклор. Ці пласти стали чинником формування індивідуального, авторського стилю Й. Гайдна. Сам композитор вважав, що найбільше на нього вплинув Карл Філіп Емануель Бах, син Йоганна Себастьяна Баха.

Номер слайду 4

Й. Гайдн – «Серенада»Й. Гайдн

Номер слайду 5

Й. Гайдн – Лондонська симфонія №104

Номер слайду 6

Людвіґ ван Бетховен

Номер слайду 7

Творчість Бетховена тісно пов'язана з мистецтвом Німеччини та Австрії. Бетховен не лише зберіг основні риси класицизму (ясність, монументальність, стрункість композиції), а й значно розширив сферу образів. У цьому значенні Бетховен є послідовником не лише К. В. Глюка, Й. Гайдна і В. А. Моцарта, а й самого основоположника класичного строю в музиці — француза Люллі. Музиці Бетховена притаманна величезна енергетична напруга, збудженість почуттів, драматизм. Його творчість підсумувала здобутки епохи класицизму. Він був останнім композитором XIX ст., для якого природною формою музичного вислову був жанр «сонати». 1770 - 1827

Номер слайду 8

На початку 1950-х керівництво ФРН зробило «Оду…» своїм гімном, але у 1952 році старий гімн повернули. У 1972 році Рада Європи утвердила «Оду до радості», покладену на музику Бетховена Гімном Ради Європи, у 1985 році ода стала гімном ЄЕС, а у 1993 — гімном ЄС. Аранжировка була зроблена Гербертом фон Караяном. У 2003 році було вирішено вважати гімном ЄС лише музику, заради рівноправ'я усіх мов. Мелодія була використана у 1974 році при написанні гімна Родезії. З 2005 року — гімн Копа Лібертадорес.написана у 1785 році німецьким поетом та істориком Фрідріхом Шиллєром для дрезденської масонської ложі, у якій звеличується єдність усіх людей.. О́да до ра́дості

Номер слайду 9

Вольфганг Амадей Моцарт1756 - 1791повне ім'я Йоганн Хризостом Вольфганг Теофіл Моцарт  австрійський композитор і музикант-віртуоз. Один з найпопулярніших класичних композиторів, 

Номер слайду 10

Моцарт зробив великий вплив на світову музичну культуру. За свідченням сучасників, Моцарт мав феноменальний музичний слух, пам'ять і неперевершену здатність до імпровізації. На відміну від багатьох композиторів XVIII століття, Моцарт не просто працював в усіх музичних формах свого часу, але і добився в них великого успіху. Багато з його творів визнані шедеврами симфонічної, концертної, камерної, оперної і хорової музики. Творчий доробок Моцарта становить понад 600 творів: 41 симфонію, понад 19 опер, велику кількість інструментальних концертів (зокрема 27 фортепіанних), 13 струнних квартетів, 35 сонат для скрипки, Реквієм та багато інших інструментальних та хорових творів. Біографія Моцарта (особливо обставини його ранньої смерті) була предметом спекуляцій і суперечок, лягла в основу художніх вигадок і розхожих міфів.

Номер слайду 11

В. А. Моцарт “Маленька нічна серенада”

Номер слайду 12

Кожний з майстрів Віденської школи мав неповторну індивідуальність. Якщо Гайдну і Бетховену ближчою виявилася сфера інструментальної музики, то Моцарт рівною мірою виявив себе і в оперному, і в інструментальному жанрах; Гайдн більше тяжів до народно-жанровим образам, гумору, жарту, Бетховен — до героїки, Моцарт, будучи універсальним художником — до різноманітних відтінків ліричного переживання. Творчість композиторів Віденської школи належить до вершин світової художньої культури, і вплинула на подальший розвиток музики.

Номер слайду 13

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
20 лютого
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку