Презентація "Многокутник та його периметр" стане в пригоді учителю математики під час пояснення та закріплення відповідного матеріалу з учнями пятого класу.
Тема: Многокутник та його периметр. Мета: повторити поняття ламаної, відрізка, променя, кута, многокутника; знати їх характеристики, елементи; вміти їх розрізняти та будувати, розвиток навичок побудови фігури; виховання уважності, культури мовлення та запису.
Номер слайду 2
«Очікування» (рухова вправа)Намалюємо руками своє серце, наповнимо легені киснем, щоб добре працював наш мозок. Подаруємо доброзичливу посмішку один одному. Бажаю вам доброго дня, діти.
Номер слайду 3
Девіз уроку: Вимірюй свої бажання, зважуй свої думки, розраховуй свої слова.
Номер слайду 4
Пригадаймо!ВАСВиди кутів: АВСА - гострий. В - тупий. С - прямий
Номер слайду 5
Ми знаємо і вміємо:1. Що називають кутом?2. Скільки сторін і вершин має кут?3. Якими приладами вимірюють кути?4. Як позначаються кути ?5. Якими одиницями вимірюється кут?6. Назвати види кутів та їх вимір.
Математичний диктант. Вершиною кута, зображеного на рисунку , є точка …, а сторонами промені … 2. Побудуйте кут, сторонами якого є промені РL і PN. Запишіть усі можливі позначення цього кута. МАС
Номер слайду 9
3. Побудуйте кут 30⁰.4. Вершиною кута СКВ є точка…5. Запишіть правильні позначення кута, зображеного на рисунку: NKT, KNT, K, TNK, NTK, TKN, N, T 6. Накресліть дві прямі АВ і СD, що перетинаються в точці О. Запишіть позначення всіх кутів, що при цьому утворилися, назвіть їх вид (крім розгорнутих). KNT
Номер слайду 10
Домашнє завдання. Зробити виміри своєї кімнати та обчислити периметр підлоги. №328, №330. п.13. стор.102
Номер слайду 11
АВСДРобота з підручником. Усні вправи. П.13. стор.102. рис.107, 109, 110, 111 Чим відрізняється рис. 108?
Номер слайду 12
Многокутник — замкнена ламана (кінці якої збігаються). Вершини цієї ламаної називають вершинами многокутника, а відрізки ламаної — сторонами многокутника.
Номер слайду 13
Усні вправи. Чи є серед фігур на дошці ламана?Які елементи вона має?Використовуючи моделі фігур, назвати Їх та показати елементи фігур. Як знайти периметр многокутника?№325 (усно), №327(біля дошки)
Номер слайду 14
Задача 1. Розв'язання:< АВС= <АВК+ < КВС. <АВС- розгорнутий, тобто 180 ⁰. За умовою задачі один із кутів 34 ⁰ , тоді інший кут дорівнює 180 ⁰ -34 ⁰ =146 ⁰. Відповідь: другий кут дорівнює 146 ⁰ .
Номер слайду 15
Розгорнутий кут АВС поділяє промінь ВК на два кути, один з яких рівний 34°, чому рівний другий кут?ВАВВСККЗадача 1
Номер слайду 16
Підсумок уроку. Чи можна назвати замкнену ламану многокутником?Що визначає назву многокутника?Як називається многокутник, який має 9 кутів? 8 сторін? 7 вершин?Як знайти периметр многокутника?Обчислити периметр квадрата, довжина сторони якого дорівнює 10 см.
Номер слайду 17
Дякую за урок!Той, хто шукає знання, той завжди знайде. В компютері, в підручнику чи в житті.