Презентація до уроку "Многокутник та його периметр"

Про матеріал
Презентація "Многокутник та його периметр" стане в пригоді учителю математики під час пояснення та закріплення відповідного матеріалу з учнями пятого класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Многокутник та його периметр. Мета: повторити поняття ламаної, відрізка, променя, кута, многокутника; знати їх характеристики, елементи; вміти їх розрізняти та будувати, розвиток навичок побудови фігури; виховання уважності, культури мовлення та запису.

Номер слайду 2

«Очікування» (рухова вправа)Намалюємо руками своє серце, наповнимо легені киснем, щоб добре працював наш мозок. Подаруємо доброзичливу посмішку один одному. Бажаю вам доброго дня, діти.

Номер слайду 3

Девіз уроку: Вимірюй свої бажання, зважуй свої думки, розраховуй свої слова.

Номер слайду 4

Пригадаймо!ВАСВиди кутів: АВСА - гострий. В - тупий. С - прямий

Номер слайду 5

Ми знаємо і вміємо:1. Що називають кутом?2. Скільки сторін і вершин має кут?3. Якими приладами вимірюють кути?4. Як позначаються кути ?5. Якими одиницями вимірюється кут?6. Назвати види кутів та їх вимір.

Номер слайду 6

Види кутів1. прямий кут….. 90°2. гострий кут…90°3. тупий кут …90°4. розгорнутий кут …180°

Номер слайду 7

Перевірка домашнього завдання№ 50 ЕР=ТР-ТЕ=7см 8мм - 2см 6мм= 5см 2мм. Відповідь: ЕР=5 см2мм№57 МNКРЕF=МN+NК+КР+РЕ+ЕF=42+38+19+12+29=140(мм)=14см. Відповідь: 14см№56 АВСDЕ=АВ+ВС+СD+DЕ=8+14++23+10=55(см)Відповідь: 55см. Самостійно:№ 49 ,№56 №49. АС=АВ-СВ= 8см9мм--3см 4мм=5см 5мм. Відповідь: АС=5см5мм

Номер слайду 8

Математичний диктант. Вершиною кута, зображеного на рисунку , є точка …, а сторонами промені … 2. Побудуйте кут, сторонами якого є промені РL і PN. Запишіть усі можливі позначення цього кута. МАС

Номер слайду 9

3. Побудуйте кут 30⁰.4. Вершиною кута СКВ є точка…5. Запишіть правильні позначення кута, зображеного на рисунку: NKT, KNT, K, TNK, NTK, TKN, N, T 6. Накресліть дві прямі АВ і СD, що перетинаються в точці О. Запишіть позначення всіх кутів, що при цьому утворилися, назвіть їх вид (крім розгорнутих). KNT

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Зробити виміри своєї кімнати та обчислити периметр підлоги. №328, №330. п.13. стор.102

Номер слайду 11

АВСДРобота з підручником. Усні вправи. П.13. стор.102. рис.107, 109, 110, 111 Чим відрізняється рис. 108?

Номер слайду 12

Многокутник  — замкнена ламана (кінці якої збігаються). Вершини цієї ламаної називають вершинами многокутника, а відрізки ламаної — сторонами многокутника.

Номер слайду 13

Усні вправи. Чи є серед фігур на дошці ламана?Які елементи вона має?Використовуючи моделі фігур, назвати Їх та показати елементи фігур. Як знайти периметр многокутника?№325 (усно), №327(біля дошки)

Номер слайду 14

Задача 1. Розв'язання:< АВС= <АВК+ < КВС. <АВС- розгорнутий, тобто 180 ⁰. За умовою задачі один із кутів 34 ⁰ , тоді інший кут дорівнює 180 ⁰ -34 ⁰ =146 ⁰. Відповідь: другий кут дорівнює 146 ⁰ .

Номер слайду 15

Розгорнутий кут АВС поділяє промінь ВК на два кути, один з яких рівний 34°, чому рівний другий кут?ВАВВСККЗадача 1

Номер слайду 16

Підсумок уроку. Чи можна назвати замкнену ламану многокутником?Що визначає назву многокутника?Як називається многокутник, який має 9 кутів? 8 сторін? 7 вершин?Як знайти периметр многокутника?Обчислити периметр квадрата, довжина сторони якого дорівнює 10 см.

Номер слайду 17

Дякую за урок!Той, хто шукає знання, той завжди знайде. В компютері, в підручнику чи в житті.

pptx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
2003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку