Презентація до уроку "Множення одночлена на многочлен".

Про матеріал

Формувати компетентності:

*предметну (математичну) компетентність: домогтися засвоєння правила множення одночлена на многочлен; сформувати вміння виконувати множення одночлена на многочлен;

*ключові компетентності:

-спілкування державною мовою – уміння грамотно висловлюватися рідною мовою; чітко, лаконічно і зрозуміло висловлювати власну думку; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно й письмово); працювати з інформацією, поданою в різних формах (зокрема у таблицях);

-інформаційно-цифрова компетентність – уміння структурувати дані;

-математична компетентність – оперувати числовою інформацією;

-соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі.

Тип уроку: закріплення знань і умінь.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення одночлена на многочлен. Вчителя математики Осадчук Т. В. 2021 – 2022 н. р.

Номер слайду 2

Формувати компетентності:*предметну (математичну) компетентність: домогтися засвоєння правила множення одночлена на многочлен; сформувати вміння виконувати множення одночлена на многочлен;*ключові компетентності:-спілкування державною мовою – уміння грамотно висловлюватися рідною мовою; чітко, лаконічно і зрозуміло висловлювати власну думку; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно й письмово); працювати з інформацією, поданою в різних формах (зокрема у таблицях);-інформаційно-цифрова компетентність – уміння структурувати дані;-математична компетентність – оперувати числовою інформацією;-соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі.

Номер слайду 3

«Вважай нещасливим той день і ту годину, в які ти не засвоїв нічого нового і нічого нового не додав до своїх знань»Я. А. Коменський

Номер слайду 4

Рольова гра «Актуальне інтерв’ю». Що таке одночлен?Який одночлен є записаним у стандартному вигляді?Що таке коефіцієнт?Що таке многочлен?Який многочлен є записаним у стандартному вигляді?Які члени виразу називаються подібними?Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак "+"?Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак "-"?

Номер слайду 5

Вправа «Влучний стрілець»{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}15а²∙ (6b – 4)2(2b³ +7a) ∙ 8a 3(2аz – 3z2) ∙ 3a4-7b ∙(7b – 8z) 56a³ ∙ 9b6-9c ∙ (-9c³)72a( -7b + 8a² -3)83b7∙ 8ab³912c4∙ (-2a4) {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1-14ab + 16a³ -6a254a³b 330a²b – 20a²481c45-24c4a4616ab³+56a² 7 24ab10 86a²z – 9az²9-49b² + 56bz

Номер слайду 6

Гра «Вгадай хто це?»Спростіть вираз

Номер слайду 7

Карл Гаусс. У всій історії математики немає нікого, кого можна було б порівнювати з цим вченим за ранньою обдарованістю. Він виявив її, коли йому не було й трьох років. Ще за життя його вважали рівним Архімеду та Ньютону, називали королем математиків. Проте, походження його було далеко не королівським. Син водопровідника, він з’явився на світ у жалюгідному сільському будиночку в Брайживейсі (Німеччина). Він згадував напівжартома, що вмів рахувати раніше, ніж навчився говорити. Став гордістю і матері, і країні, і всього наукового світу. Основна риса наукових робіт цього вченого – їх виключна різнобічність. Улюблений вислів «Не вважати нічого зробленим, якщо ще залишається дещо зробити». У 1799 році цей відомий вчений довів теорему, яка довгий час називалася «основною теоремою алгебри», а тепер носить назву «основної теореми алгебри многочленів»

Номер слайду 8

Виконання письмових вправ1. Виконайте множення:

Номер слайду 9

Виконання письмових вправ1. Виконайте множення:

Номер слайду 10

Номер слайду 11

2. Перетворіть на многочлен вираз:

Номер слайду 12

2. Перетворіть на многочлен вираз:

Номер слайду 13

3. Доведіть, що значення виразу не залежить від значення х:

Номер слайду 14

4. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 15

4. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 16

5. При якому значенні змінної подвоєне значення тричлена дорівнює різниці виразів

Номер слайду 17

6. Розв’яжіть задачу. Шлях від села до міста легковий автомобіль долає за 5 годин, а вантажівка — за 7 годин. Яку швидкість має легковий автомобіль, а яку — вантажівка, якщо швидкість легкового автомобіля на 20 км/год більша від швидкості вантажівки? {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}V, км/годt, год. S, км. Легковий. Вантажний

Номер слайду 18

7*. Логічна вправа. Підземна частина рослини. Корінь?

Номер слайду 19

У кожній справі є доробок,В народі зветься він “жнива”,А в нас сьогодні на уроці,Це – бал високий і знання.

Номер слайду 20

Сьогодні я дізнався… Було цікаво… Було складно... Я зрозумів, що… Я навчився… Я зміг… Я спробував… Мене здивувало…

Номер слайду 21

Домашнє завдання. П. 10 ст. 65-66, № 383, 385

pptx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
1160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку