Мета уроку: Формувати вміння оперувати формулою шляху, застосовувати її до розв’язування задач; розвивати навички логічного і творчого мислення, вміння чітко та аргументовано висловлювати думки; виховувати в учнів бережливе ставлення до власного здоров’я, відповідальність за свою поведінку.
Номер слайду 3
Пам’ятка для учнів На уроці Міркувати самостійно Мислити активно Діяти оперативно Бути упевненим у своїх силах.
Номер слайду 4
Міні – дискусія Який з висловів правильний ? Рух – це життя Рух – це небезпека для життя.
Номер слайду 5
79 окрема аеромобільна бригада Девіз бригади «В єднанні — сила!»
Номер слайду 6
Девіз уроку: В єднанні - сила
Номер слайду 7
= :
Номер слайду 8
Розподіліть дані величини на три групи М см год км м/хв км/год хв S V t кг ц
Номер слайду 9
Розподіліть дані величини на три групи М см год км м/хв км/год хв S V t кг ц
Номер слайду 10
Установіть відповідність 50 км/год 50 км/год 50 км/год 50 км/год 65 км/год 65 км/год 65 км/год 65 км/год а) б) г) в) Зустрічний рух Один автомобіль доганяє інший 3) Один автомобіль відстає від іншого 4) Автомобілі рухаються в протилежних напрямах
Номер слайду 11
Задача. «Два лижники пробігли 30 км за 2 години. Скільки кілометров пробіг кожний лижник?»
Номер слайду 12
Задача З двох міст А і В, відстань між якими 1220 км, назустріч один одному рухаються два потяги. Швидкість одного з них 65 км/год. Знайти швидкість другого, якщо потяги зустрілись через 10 годин.
Номер слайду 13
1220км t зустрічі =10год ? 65 км/год А В
Номер слайду 14
«Незакінчене речення» На уроці ми повторили… Я сьогодні дізнався багато чого нового про…. Мені на уроці сподобалось … Мої особисті знахідки і здобутки на уроці … Свою роботу на уроці я оцінюю…
Номер слайду 15
Девіз уроку: В єднанні - сила
Номер слайду 16
Завдання додому Повторити п. 18 Розв’язати задачі №480, №482 Творче завдання: І ряду придумати і розв’язати задачу на зустрічний рух ІІ ряду придумати і розв’язати задачу на рух в протилежних напрямах ІІІ ряду придумати і розв’язати задачу, коли один учасник руху наздоганяє іншого