Оповідання «Глуха дівчинка» В. Сухомлинського. Органи «відчуття» (очі – бачити, вуха – чути, голосовий апарат – говорити, серце – відчувати).
Підручник: Українська мова та читання: Підручник для 2 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): Частина 2. О. Я. Савченко. К. : УОВЦ «Оріон», 2019. 144 с. (С. 80-81).
Презентацію до уроку підготували:
Що ви знаєте про очі як фізіологічний орган, про зір? Для того щоб чути у кожного з нас є орган слуху-вухо. Що ви знаєте про цей орган? В середині кожного з нас б’ється серце – двигун нашого організму. Діти пригадайте, що ви знаєте про цей важливий фізіологічний орган? Вправа "Мікрофон"
Групова. Робота У вашому класі є учень з порушенням зору, який має труднощі з орієнтацією в просторі. Під час перерви він збирається зайти до класу, але не може знайти двері. Ви помічаєте його збентежену поведінку і вирішуєте допомогти йому. Які кроки ви зробите, щоб допомогти цьому учневі знайти свій клас?1 -ша група "Порушення Зору"
Групова. Робота У вашому класі є учень з порушенням слуху, який носить слуховий апарат. Під час уроку він не чує питання вчителя і не може на нього відповісти. Його однокласники починають сміятися з його поведінки, що робить його ще більш збентеженим. Як ви можете допомогти цьому учневі повернути свою впевненість у собі та зробити урок доступнішим для нього?2 -га група "Порушення слуху"
Групова. Робота3 - тя група "Порушення мовлення"У вашому класі є учень з порушенням мовлення, який має труднощі з вимовою деяких звуків. Під час уроку він хоче задати запитання вчителю, але не може правильно вимовити слово. Його однокласники не розуміють, що він хоче сказати і засмучують його своїми жартами. Як ви можете допомогти цьому учневі знайти спосіб спілкування, щоб він міг почуватися комфортно та бути зрозумілим для всіх?
Групова. Робота4 -та група "Порушення відчуттів" У вашому класі є учень, який часто проявляє агресивну поведінку і виражається негативно про інших учнів. Він може ображати або погрожувати. У такі моменти інші учні відчувають страх та дискомфорт. Потрібно знайти способи, які допоможуть цьому учневі контролювати свої емоції та вести себе доброзичливо з іншими. Також важливо навчити інших учнів, як реагувати на таку поведінку та як допомогти один одному в таких ситуаціях.
Легенда про виникнення ТЮЛЬПАНУ Давно-давно, на початку світу, квіти були безбарвними та непомітними. Але одного разу, коли Бог створював красу світу, йому особливо сподобався один із вітрів-помічників. Він назвав його Тюльпан, бо той був такий же яскравий і барвистий, як ця квітка зараз. Бог вирішив нагородити вітер Тюльпана та створив спеціальну квітку на честь його краси. Він взяв найбільш яскраві кольори з неба, з води і з землі й об’єднав їх у квітку з гладеньким стеблом і дивною формою листя, яка нагадувала келих. Так народився тюльпан – чудова квітка, яка здатна зігріти серце і надихнути на добро. Тому, коли ви бачите тюльпани, завжди пам’ятайте, що вони є символом краси, доброти і любові. І завжди пишайтеся своєю унікальністю, як тюльпани – унікальні квіти нашого світу!
Колись давно, у далекій країні жила маленька фея по імені Амелія. Вона була відома своєю красою та магічними здібностями. Мешкала фея у глибині лісу та дбайливо доглядала за всім, що росло та цвіло у її домівці. Одного разу, коли Амелія гуляла у своєму лісі, вона побачила сумний кущ, який виглядав настільки виснаженим та безжиттєвим, що фея вирішила терміново допомогти йому і зібрала чарівну корзинку з джерелами молодості та життєвої сили. Маленька фея налила вміст корзинки на землю, і раптово кущ ожив, випустивши фантастично красиві квіти бузкового-білого кольору. Амелія була здивована та зворушена, побачивши, як вона змогла відродити життя в цьому кущі. З того дня кущ бузку став улюбленим цвітом феї. Вона використовувала його квіти в своїх заклинаннях та чарах, збираючи їх тільки влітку, коли вони були буяли найяскравішим цвітом. Згодом, слова про красу бузкових квітів Амелії розлетілися по всій країні, відтоді люди почали висаджувати їх у своїх садах. З того часу, бузок став символом краси та магії. Він надихає на творчість та дарує людям надію на нове життя та можливості. Амелія живе досі у своєму лісі, захищаючи природу та спостерігаючи, як її улюблений квітник набуває нових кольорів та форм. Легенда про виникнення БУЗКУ