Презентація до уроку по темі "Вкладені оператори в умовного переходу"

Про матеріал

Вкладені оператори умовного переходу

Розглянемо на прикладі алгоритм обчислення виразу

ax, якщо x>0 i a≥0.

y = 2ax, якщо x>0 i a<0

2, якщо x ≤

фрагмент схеми алгоритму, що реалізує вираз ax, якщо x>0 i a≥0.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задача на перевірку засвоєння операторів if, elif та else Вводиться рік. Визначити, чи є він високосним або звичайним. Примітка. Високосними є року, які діляться на 4, за винятком століть, які не діляться на 400.

Номер слайду 2

# Вводиться рік, перетвориться до цілого числа year = int (input ())# Якщо залишок від ділення на 4 не дорівнює нулю,# Значить рік не ділиться без остачі на 4 і# Не є високосним, т. Е. Він звичайний.if year% 4! = 0: print ("usual year")# Виключаємо століття, які не діляться на 400elif year% 100 == 0: # є століттям?     if year% 400 == 0: # ділиться на 400?# У такому випадку рік високосний         print ("intercalary year")else: # Якщо сторіччя, але не ділиться на 400,# То рік звичайний         print ("usual year")# У всіх інших випадках рік високоснийelse:     print ("intercalary year")

Номер слайду 3

Вигляд програмного коду (Варіант 1)year = int(input())if year % 4 != 0: print("usual year")elif year % 100 == 0: if year % 400 == 0: print("intercalary year") else: print("usual year")else: print("intercalary year")

Номер слайду 4

Короткий запис програмного коду (Варіант 2)year = int(input())if year % 4 != 0 or (year % 100 == 0 and year % 400 != 0): print("usual year")else: print("intercalary year")

Номер слайду 5

Вкладені оператори умовного переходу

Номер слайду 6

конструкції вкладених операторів умовного переходуподано на графічній схемі FALSE TRUE УМОВАоператор1 Оператор 2 УМОВАОператор 3

Номер слайду 7

Приклад 1алгоритм обчислення виразуax, якщо x>0 i a≥0.y = 2ax, якщо x>0 i a<0у=2, якщо x ≤ 0

Номер слайду 8

Графічний розв’язок : FALSE TRUE Х>0 Y=2 Y=2ax a≥0 Y=ax

Номер слайду 9

Програмний код: If x > 0 : #перший оператор if. If a >= 0 : #другий оператор ify=a*xelse: #для другого оператора ify= 2*a*xelse : #для першого оператора ify=2

Номер слайду 10

Реалізація програмного коду в середовищі:a= int(input(“a:”))x= int(input(“x:”))If x>0: if a>0: y=a*x else: y=2*a*xelse: y=2print(“y=“,y)input()

Номер слайду 11

Задача. За рейтингом УЄФА футбольні команди розташовано так: «Реал», «Барселона», «Баварія», «Челсі», «Атлетіко», «Бенфіка», «Шальке-04», «Порту», «Арсенал», «Манчестер. Напишіть програму програму, яка за номером команди визначає країну.

Номер слайду 12

Код визначення рейтинга країни:kom= int(input(“Уведіть номер команди”))If (kom==1 or kom==2 or kom==5): kr=“Іспанія”else: if (kom==3 or kom==7): kr=“Німеччина” else: if (kom==4 or kom==9 or kom==10): kr=“Англія” else: if (kom==6 or kom==8): kr=“Португалія” else: kr=“Рейтинг не відомий”print(“країна-”,kr)Input()

Номер слайду 13

Розв’язування задач1. Дано три сторони трикутника. Розробіть програму, за допомогою якої визначається,чи є цей трикутник прямокутним.2. Накресліть графічну схему алгоритму з вкладеним умовним переходом.

Номер слайду 14

Підсумок уроку. Поясніть сутність вкладеного оператора умовного переходу. Поясніть правило запису блоку операторів у вкладеному операторі умовного переходу. Наведіть приклад алгоритму, що реалізується за допомогою вкладеного оператора умовного переходу.

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Дано три сторони трикутника. Розробіть програму для визначення, чи є цей трикутник рівнобедреним. У Всеукраїнській учнівській олімпіаді з інформатики з однієї школи беруть участь два учні. Щоб потрапити до української команди для участі в міжнародній олімпіаді, потрібно набрати не менше k балів. Перший учень набрав a балів, а другий — b балів. Розробіть програму, за допомогою якої визначаються усі варіанти потрапляння до цієї команди учнів школи.

pptx
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
1417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку