. Із запропонованих висловів підберіть епіграф до теми уроку. Аргументуйте свій вибір. 1. «Коли ж вітчизни прийде визволитель?»2. «Беріть сокири в руки, Відважним допоможе сам Господь!»3. «Один народ ми, й воля в нас єдина».4. «Хай будемо, як прадіди, ми вільні, Хай краще смерть, аніж у рабстві жити». Презентація учителя зарубіжної літератури Одеського НВК “Гімназія №2” Латиш Г. А.
«Порушена послідовність»1. Порятунок Вільгельмом Теллем мисливця Баумгартена.2. Оголошення Руденца про своє одруження з Бертою.3. Зустріч Геслера з Армгардою.4. Рада на галявині Рютлі.5. Убивство Баумгартеном ландфогта.6. Звістка про вбивство імператора.7. Постріл в яблуко на голові сина Вальтера.8. В Альторфі встановили стовп з капелюхом.9. Ув’язнення Телля.10. Колективне рішення швейцарців відстоювати свободу.11. Телль убив тирана Геслера. Презентація учителя зарубіжної літератури Одеського НВК “Гімназія №2” Латиш Г. А.
Робота в групах. Завдання для 2 групи. Завдання для 1 групи. Завдання для 3 групи. Завдання для 4 групи. Підготувати повідомлення про образ Вільгельма Телля. Підготувати повідомлення про образ Геслера. Підготувати повідомлення про образ барона Аттінгаузена . Підготувати повідомлення про раду в Рютлі. Завдання для 5 групи. Підготувати повідомлення про образ Парріціди. Презентація учителя зарубіжної літератури Одеського НВК “Гімназія №2” Латиш Г. А.
Конфліктландфогти (імперські намісники) швейцарціНа початку XIV ст., коли помер австрійський імператор, і його місце зайняв Альбрехт Габсбург, котрий не підтвердив старовинних вольностей пастушого швейцарського народу, почалося народного повстання. Причина конфлікту. Презентація учителя зарубіжної літератури Одеського НВК “Гімназія №2” Латиш Г. А.