Презентація до уроку "Прямокутний паралелепіпед. Куб"

Про матеріал
Презентація до уроку математики для 5 класу "Прямокутний паралелепіпед. Куб"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

На уроці вас вітаю, Щиро успіху бажаю! Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 2

Обчисліть: Як ще називають другий та третій степінь числа? Що це означає? Васевич Наталія Олександрівна а) 22 + 3 · 23 б) 33 – 23 · 3 в) 52 · 2 – 32 а) 13 · 4 · 25 б) 4 · 5 · 78 · 5 в) 125 · 94 · 8 2 2 Усні вправи:

Номер слайду 3

Васевич Наталія Олександрівна “Мозковий штурм” Яка фігура називається прямокутником? Що таке квадрат? Що називають периметром? Як знайти периметр прямокутника? Як знайти периметр квадрата? Як знайти площу прямокутника? квадрата? Що ви знаєте про площі рівних фігур? Яку ще властивість площ ви вчили? Що таке один метр квадратний?

Номер слайду 4

2 3м 4м 7м Вікна та двері - 9 м 1 рулон 10 м Скільки рулонів шпалер необхідно мати? 2 2 Васевич Наталія Олександрівна Проблемна ситуація: Необхідно поклеїти шпалерами кімнату , роз-міри якої 7м на 4м, висота кімнати 3м.

Номер слайду 5

Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 6

Мета уроку: Васевич Наталія Олександрівна навчитися розрізняти та називати елементи прямокутного паралелепіпеда та куба; засвоїти властивості граней та ребер прямокутного паралелепіпеда; навчитися виконувати зображення прямокутного паралелепіпеда та куба; навчитися обчислювати довжину всіх ребер та площу поверхні прямокутного паралелепіпеда та куба; застосовувати набуті знання на практиці.

Номер слайду 7

Васевич Наталія Олександрівна План вивчення матеріалу 1. Прямокутний паралелепіпед та його елементи: вершини; ребра; грані. 2. Розгортка прямокутного паралелепіпеда. 3. Куб як різновид прямокутного паралелепіпеда. 4. Формули для знаходження суми довжин ребер і площі поверхні прямокутного паралелепіпеда та куба.

Номер слайду 8

Прямокутний паралелепіпед Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 9

Які предмети мають форму прямокутного паралелепіпеда? т о р т Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 10

A1 B1 C1 D1 B C D A Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 11

довжина ширина висота A1 B1 C1 D1 B C D A виміри Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 12

прямокутники Протилежні грані рівні ! Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 13

Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 14

Якими геометричними фігурами є грані куба? Куб-прямокутний паралелепіпед, у якого всі виміри рівні Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 15

Практичне завдання: Побудувати прямокутний паралелепіпед, записати формули для знаходження суми довжин усіх ребер і площі поверхні прямокутного паралелепіпеда і куба. Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 16

Формули * a c b паралелепіпед S=2(ab+bc+ac) L=4(a+b+c) a a a куб S=6a2 L=12a Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 17

1м2 Одиниці площі 1дм2 1см2 1мм2 100 100 100 Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 18

Секрет Множення на 11 2 · 11 = 7 · 11 = 11 · 11 = 25 · 11 = 54 · 11 = 77 · 11 =

Номер слайду 19

Васевич Наталія Олександрівна Розв’язування задач Усно 1. Назвіть: а) дві протилежні грані; б) рівні ребра; в) вершини прямокутного паралелепіпеда. В С А D L M K N

Номер слайду 20

2. Обчисліть суму дов- жин усіх ребер і площу поверхні класної кімнати, якщо її виміри 10м, 6м, 4м. 10 4 6 S = 2 (10 6 + 10 4 + 6 4) = L =4 (10+6+4) = 80 248 Васевич Наталія Олександрівна Розв’язування задач

Номер слайду 21

3. Обчисліть суму довжин усіх ребер і площу поверхні куба з ребром 4см. 4 см Васевич Наталія Олександрівна Розв’язування задач

Номер слайду 22

2 3м 4м 7м Вікна та двері - 9 м 1 рулон 10 м Скільки рулонів шпалер необхідно мати? 2 2 Васевич Наталія Олександрівна Проблемна задача: Необхідно поклеїти шпалерами кімнату , роз-міри якої 7м на 4м, висота кімнати 3м.

Номер слайду 23

2 Васевич Наталія Олександрівна Розв’язання 4. S = 2 · (7 · 3 + 3 · 4) – 9 = 57 (м ) 57 : 10 = 5,7  6 (р.) Відповідь: необхідно мати 6 рулонів шпалер.

Номер слайду 24

Розв’язування задач Васевич Наталія Олександрівна 5. Сума довжин усіх ребер куба 60дм. Яка довжина одного ребра? 60 дм

Номер слайду 25

Васевич Наталія Олександрівна Розв’язування задач 6. Акваріум має форму прямокутного паралелепіпеда. Його бічні стінки скляні. Визначте площу поверхні скла у дециметрах квадратних, якщо довжина акваріума 50см, ширина 20см, а висота 40см.

Номер слайду 26

Домашнє завдання Опрацювати § 20, побудувати куб. Розв’язати письмово № 769, 779. Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 27

Підсумки Що нового ви дізналися на уроці? Чи сподобався вам урок? Які у вас враження від уроку? Чи задоволені ви своєю роботою на уроці? Як працювали всі учні класу? Які емоції викликав у вас урок чи окремі його елементи? Що вам найбільше запам’яталося? Чи правильно, що: всі грані прямокутного паралелепіпеда рівні? протилежні грані прямокутного паралелепіпеда рівні? всі грані куба рівні? у прямокутного паралелепіпеда є по 4 рівних ребра? у куба є 12 ребер? Чи хочете ви дізнатися ще щось нове про вивчені фігури? Васевич Наталія Олександрівна

Номер слайду 28

Щиро дякую усім! Васевич Наталія Олександрівна

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гелешко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
7 березня 2023
Переглядів
3900
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку