Васевич Наталія Олександрівна “Мозковий штурм” Яка фігура називається прямокутником? Що таке квадрат? Що називають периметром? Як знайти периметр прямокутника? Як знайти периметр квадрата? Як знайти площу прямокутника? квадрата? Що ви знаєте про площі рівних фігур? Яку ще властивість площ ви вчили? Що таке один метр квадратний?
Мета уроку: Васевич Наталія Олександрівна навчитися розрізняти та називати елементи прямокутного паралелепіпеда та куба; засвоїти властивості граней та ребер прямокутного паралелепіпеда; навчитися виконувати зображення прямокутного паралелепіпеда та куба; навчитися обчислювати довжину всіх ребер та площу поверхні прямокутного паралелепіпеда та куба; застосовувати набуті знання на практиці.
Васевич Наталія Олександрівна План вивчення матеріалу 1. Прямокутний паралелепіпед та його елементи: вершини; ребра; грані. 2. Розгортка прямокутного паралелепіпеда. 3. Куб як різновид прямокутного паралелепіпеда. 4. Формули для знаходження суми довжин ребер і площі поверхні прямокутного паралелепіпеда та куба.
Підсумки Що нового ви дізналися на уроці? Чи сподобався вам урок? Які у вас враження від уроку? Чи задоволені ви своєю роботою на уроці? Як працювали всі учні класу? Які емоції викликав у вас урок чи окремі його елементи? Що вам найбільше запам’яталося? Чи правильно, що: всі грані прямокутного паралелепіпеда рівні? протилежні грані прямокутного паралелепіпеда рівні? всі грані куба рівні? у прямокутного паралелепіпеда є по 4 рівних ребра? у куба є 12 ребер? Чи хочете ви дізнатися ще щось нове про вивчені фігури? Васевич Наталія Олександрівна