Презентація до уроку "Різноманітність організмів. Тварини"

Про матеріал
Презентація до уроку "Різноманітність організмів. Тварини" за підручником Т.В.Коршевнюк, В.І.Баштовий, 2018 р.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Різноманітність організмів. Тварини КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 2

Дай відповідь. Перелічи ознаки, за якими організми відрізняються від тіл неживої природи. Яке значення для організмів має живлення?Яка роль кисню в диханні?© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 3

Дуже довга в неї шия. Ще й смугаста, як змія. Через це через паркан. Заглядає, наче кран. Відгадай загадку© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 4

Голодна – мукає, сита – жує,Всім дітям молоко дає. Відгадай загадку© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 5

Найбільший птах у світі Відгадай загадку© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 6

Хто у Африці живе,Цілий день банан жує?Дражнить всіх мале звірятко. Хто це, діти?.. Відгадай загадку© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 7

В мене шубка з колючок,В мене сіра спинка. Ніс, як чорний п’ятачок,Очі – намистинки. Відгадай загадку© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 8

Які ознаки мають живі організми?Чи достатньо цих ознак, щоб відрізнити тварин від інших організмів?© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 9

Як відрізнити тварину від інших організмів?© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 10

Тварини, на відміну від рослин, живляться готовими органічними речовинами, що є в складі інших організмів© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 11

© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 12

Організм багатоклітинних тварин складається з органів, які мають певне значення:дихання;травлення; опорно-рухові;чуття (очі, ніс, вуха)© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 13

Тварини здатні активно рухатись© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 14

© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 15

© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 16

© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 17

Отруйні тваринитайпанскорпіон. Південно-американські жаби-водолази© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 18

Медуза коренерот. Морський дракон. Отруйні тварини України© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 19

Тарантул. Сплутати тарантула з якимось іншим павуком практично неможливо - це найбільший павук України. Довжина його тіла досягає 35 мм. Тарантули живуть в пустелях, степах і лісостеповій зоні на півдні України. Живуть ці павуки в вертикальних норах, виритих в землі. Отруйні тварини України© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 20

Каракурт. Цей невеликий павук - сама отруйна тварина України. Він у 50 разів отруйніший тарантула і в 15 разів найнебезпечнішої гримучої змії. Найчастіше каракурти зустрічаються на півдні України - в Криму та Причорномор'ї, проте з настанням літньої спеки можуть мігрувати і в інші регіони. Найчастіше зустрічаються в степах, на схилах ярів. Отруйні тварини України© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 21

Гадюка звичайна. В Україні найчастіше зустрічається на луках, галявинах, болотах, на берегах річок, озер і струмків. Густота заселення гадюк дуже нерівномірна. В сприятливих місцях гадюки створюють великі скупчення — їх густота може сягати 90 особин на 1 га, але частіше не перевищує 3-8 на 1 га.© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 22

© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 23

Дай відповідь. Чим тварини відрізняються від рослин?Що спільного між тваринами і рослинами?На які групи поділяють тварин? Наведи приклади тварин кожної групи.© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 24

Підсумки Тварини живляться готовими органічними речовинами, споживаючи рослинну чи тваринну їжу;Більшість тварин рухаються, у навколишньому середовищі вони орієнтуються за допомогою органів чуття;Залежно від особливостей будови і способу життя виділяють різні групи тварин;Слід знати отруйних тварин своєї місцевості.© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

Номер слайду 25

Домашнє завдання. Опрацювати § 35 Відповісти на питання 1-4 ст. 129 Сторінка ерудита (ст. 129)© Кукса В. О. КЗ «Данилівська гімназія"

pptx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку