2. Рекомендації до складання рекламного повідомлення1. Повідомлення має бути коротким. 2. Повідомлення має бути цікавим. 3. Повідомлення має бути достовірним. 4. Повідомлення має бути зрозумілим. 5. Повідомлення має бути динамічним. 6. Повідомлення повинно повторюватися. 7. Повідомлення повинно виділятися серед інших повідомлень.
3. Художнє оформлення реклами Художнє оформлення рекламних звернень передбачає використання кольорових зображень та ілюстрацій як основного компонента привернення уваги і викладення рекламної ідеї. У художньому оформленні рекламного звернення застосовують штрихові малюнки, фотографії, малюнки в стилі ліногравюри, тонові малюнки, технічні або фотографічні ефекти, кольорові ілюстрації, кольорів повного друку. Зарубіжні спеціалісти рекомендують такі кольорові поєднанняз урахуванням поступового погіршення сприйняття • синій на білому, чорний на жовтому; • зелений на білому; • чорний на білому; • зелений на червоному; • червоний на білому; • помаранчевий на чорному; • помаранчевий на білому; • червоний на зеленому.
4. Особливості графічного оформлення текстів Намагаючись створити оригінальне рекламне оголошення, рекламісти використовують різні графічні прийоми, щоб привернути увагу потенційних клієнтів. Вони можуть виділяти частини тексту різними шрифтами, які відрізняються жирністю. Нерідко в рекламних оголошеннях виділяються цифрові параметри, які повідомляють про нові можливості або про нову додаткову функцію: „НОВА // ПРАЛЬНА МАШИНА // МАЛЕНЬКА ТА ПОТУЖНА // ГЛИБИНА ВСЬОГО 33 СМ”.