«… розум полягає не тільки в знанні, але й в умінні застосовувати знання на практиці» (Аристотель)
Номер слайду 2
Повторення навчального матеріалу. Що таке реклама? В чому полягає мета реклами?Які види реклами є найпопулярнішими на сьогодні?Функції реклами. Носії реклами
Номер слайду 3
Тема уроку: “РОЗРОБЛЕННЯ РЕКЛАМИ”
Номер слайду 4
Навчальні питання. Структура рекламного повідомлення. Рекомендації до складання рекламних повідомлень. Художнє оформлення реклами. Особливості графічного оформлення рекламних текстів
Номер слайду 5
1. Структура рекламного повідомлення- СЛОГАН – рекламний лозунг, зауваження. Наприклад: «Користь для всієї родини» (KAROLINA)«Купила все, що хотіла» (One. Price)
Номер слайду 6
ЗАЧИН – невеликий текст, який розписує основну думку слогана. Наприклад: «У вас чудова фігура!» (слоган) «Такий комплімент стане для вас звичним після 10 сеансів у нашому центрі» (зачин)
Номер слайду 7
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК (зміст) – тут говориться про переваги об’єкта, який рекламують, приводять аргументи в його користь, які переконують споживача слідувати заклику реклами. Наприклад: «Перша стійка фарба, яка поєднує фруктові олії с потужними барвниками» ( Garnier)
Номер слайду 8
ВИСНОВОК – призначений закріпити основну думку, розсіяти сумніви, які можуть виникнути у глядача, повністю переконати його в справедливості всього викладеного. Наприклад: «Ласкаво просимо!» (етикетна форма звертання)
Номер слайду 9
Номер слайду 10
2. Рекомендації до складання рекламного повідомлення1. Повідомлення має бути коротким. 2. Повідомлення має бути цікавим. 3. Повідомлення має бути достовірним. 4. Повідомлення має бути зрозумілим. 5. Повідомлення має бути динамічним. 6. Повідомлення повинно повторюватися. 7. Повідомлення повинно виділятися серед інших повідомлень.
Номер слайду 11
3. Художнє оформлення реклами Художнє оформлення рекламних звернень передбачає використання кольорових зображень та ілюстрацій як основного компонента привернення уваги і викладення рекламної ідеї. У художньому оформленні рекламного звернення застосовують штрихові малюнки, фотографії, малюнки в стилі ліногравюри, тонові малюнки, технічні або фотографічні ефекти, кольорові ілюстрації, кольорів повного друку. Зарубіжні спеціалісти рекомендують такі кольорові поєднанняз урахуванням поступового погіршення сприйняття • синій на білому, чорний на жовтому; • зелений на білому; • чорний на білому; • зелений на червоному; • червоний на білому; • помаранчевий на чорному; • помаранчевий на білому; • червоний на зеленому.
Номер слайду 12
4. Особливості графічного оформлення текстів Намагаючись створити оригінальне рекламне оголошення, рекламісти використовують різні графічні прийоми, щоб привернути увагу потенційних клієнтів. Вони можуть виділяти частини тексту різними шрифтами, які відрізняються жирністю. Нерідко в рекламних оголошеннях виділяються цифрові параметри, які повідомляють про нові можливості або про нову додаткову функцію: „НОВА // ПРАЛЬНА МАШИНА // МАЛЕНЬКА ТА ПОТУЖНА // ГЛИБИНА ВСЬОГО 33 СМ”.
Номер слайду 13
Вправа 1. З наведеного прикладу визначте основні частини, з яких складається рекламне повідомлення?
Номер слайду 14
Практичне завдання. ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ
Номер слайду 15
Домашнє завдання 1. Доопрацювати практичне завдання 2. Сформувати складові портфоліо 3. Створити презентацію до захисту проєкту