Презентація до уроку "Розвязування задач за допомогою рівнянь"

Про матеріал

презентація ілюструє урок і допомагає учням активно працювати, вміти співставляти, розвивати увагу, обчислювальні здібності, логічне мислення, цікавість, уяву, кмітливість; виховувати любов до математики, повагу один до одного


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Д. Пойа (1887-1985) Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте в воду, а якщо хочете навчитися розв’язувати задачі, то розв’язуйте їх!

Номер слайду 2

* І випадок Два об’єкта починають одночасно рухатися один одному назустріч ІІ випадок Два об’єкта одночасно починають рухатися в протилежних напрямах ІІІ випадок Два об’єкта одночасно починають рухатися в одному напрямі

Номер слайду 3

* 2) 70 м/хв. 60 м/хв. 540 м ІІІ випадок 540 м 70 м/хв. 70 м/хв. 1) 3) 50 м/хв. 540 м 80 м/хв.

Номер слайду 4

Очікувані результати: - вміти розв’язувати рівняння різного рівня складності без помилок, розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, працювати самостійно, в парах, групах, спілкуватись, допомагати один одному, аналізувати ситуацію; - розвивати увагу, обчислювальні здібності, логічне мислення, цікавість, уяву, кмітливість; - виховувати любов до математики, повагу один до одного

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 6

№440 78:3 =26(км/год)-швидкість зближення 26 – 12 =14(км/год)- швидкість першого велосипедиста Відповідь: 14 км/год. №445 60:4 = 15(д.)-майстер за 1 год. 18:2 = 9(д.) – учень за 1 год. 15+9+9 = 33(д.) – разом за 1 год. 99: 33 = 3(год) виготовлять 99 д.,працюючи разом Відповідь : за 3 години.

Номер слайду 7

Самостійно я працюю, помилок не буде – факт! Я уважно поміркую й вийде добрий результат! Самостійна робота І варіант ст.17 №100,ст 19 № 117 ІІ варіант ст.47 №100,ст. 49 № 117

Номер слайду 8

Пам'ятка для учня 1.Будь уважним. 2.Будь наполегливим. 3.Не бійся помилятися. 4.Міркуй самостійно. 5.Твори і дій рішуче. 6.Май гарний настрій. 7.Пробуй оцінити свій ступінь оволодіння навчальним матеріалом.

Номер слайду 9

Задача. В кошику було декілька грибів. Після того як в кошик поклали ще 27 грибів, їх стало 75. Скільки грибів було в кошику на початку?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Батько з сином посадили 150 кущів помідорів,причому батько посадив у 5 разів більше,ніж син. Скільки кущів посадив син? 2y+27y=319 10x+x=352 35x-2x=165

Номер слайду 12

Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Номер слайду 13

Батько з сином посадили 150 кущів помідорів,причому батько посадив у 5 разів більше,ніж син. Скільки кущів посадив син? 2y+27y=319 10x+x=352 35x-2x=165

Номер слайду 14

Мотивація навчальної діяльності Ділова гра «Компетенція» Компетенція (з лат.) – це коло питань, з якими людина добре обізнана, володіє знаннями і досвідом. Компетентний – це той, хто вміло застосовує набуті знання та досвід. Тож сьогодні, ми з'ясуємо наскільки ви компетентні з теми « Рівняння», яку будемо повторювати. Як ви вважаєте , стати компетентним легко чи важко? Наш урок – теж пошук, пошук шляхів досягнення успіху. Тому шукайте завзято, не здавайтесь.

Номер слайду 15

Аукціон знань Як знайти невідомий доданок? Щоб знайти невідоме зменшуване, треба… Як знайти невідомий дільник? Якщо я від зменшуваного відніму різницю, що я знайду? Що треба зробити, щоб знайти невідомий множник? Як знайти невідомий дільник? Якщо до різниці додати від`ємник, що знайдемо? Що ти знайдеш, коли добуток поділиш на відомий множник? Який елемент отримаємо, якщо від суми віднімемо доданок? Учень ділене поділив на дільник, що він знайшов? А інший учень добуток поділив на множник, що він знайшов? А що знайду я , коли поділю ділене на частку?

Номер слайду 16

Робота в парах. Інтерактивна вправа «Знайди помилку» (Х – 348) + 159 = 601 Х – 348 = 601 – 159 Х – 348=452 Х=452-348 Х=104 (237 + Х) – 583=149 237+Х=149 + 583 237 + Х = 742 Х = 742 + 237 Х=979 468 – ( 259-Х)=382 259 – Х=468 – 382 259 – Х = 126 Х = 259+126 Х = 385

Номер слайду 17

Рефлексія Продовж речення Мені допомагало досягти успіху…. Усе людське життя – це не що інше, як постійне визначення мети та бажання досягти успіху під час розв'язування все нових завдань і проблем. Тож учіть свій розум та душу бачити добро, і тоді дорогу до успіху буде для вас відкрито!

Номер слайду 18

Домашнє завдання повторити правила :§11-§13, №454, №459, №465(1)

ppt
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку