презентація ілюструє урок і допомагає учням активно працювати, вміти співставляти, розвивати увагу, обчислювальні здібності, логічне мислення, цікавість, уяву, кмітливість; виховувати любов до математики, повагу один до одного
Очікувані результати: - вміти розв’язувати рівняння різного рівня складності без помилок, розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, працювати самостійно, в парах, групах, спілкуватись, допомагати один одному, аналізувати ситуацію; - розвивати увагу, обчислювальні здібності, логічне мислення, цікавість, уяву, кмітливість; - виховувати любов до математики, повагу один до одного
№440 78:3 =26(км/год)-швидкість зближення 26 – 12 =14(км/год)- швидкість першого велосипедиста Відповідь: 14 км/год. №445 60:4 = 15(д.)-майстер за 1 год. 18:2 = 9(д.) – учень за 1 год. 15+9+9 = 33(д.) – разом за 1 год. 99: 33 = 3(год) виготовлять 99 д.,працюючи разом Відповідь : за 3 години.
Мотивація навчальної діяльності Ділова гра «Компетенція» Компетенція (з лат.) – це коло питань, з якими людина добре обізнана, володіє знаннями і досвідом. Компетентний – це той, хто вміло застосовує набуті знання та досвід. Тож сьогодні, ми з'ясуємо наскільки ви компетентні з теми « Рівняння», яку будемо повторювати. Як ви вважаєте , стати компетентним легко чи важко? Наш урок – теж пошук, пошук шляхів досягнення успіху. Тому шукайте завзято, не здавайтесь.
Аукціон знань Як знайти невідомий доданок? Щоб знайти невідоме зменшуване, треба… Як знайти невідомий дільник? Якщо я від зменшуваного відніму різницю, що я знайду? Що треба зробити, щоб знайти невідомий множник? Як знайти невідомий дільник? Якщо до різниці додати від`ємник, що знайдемо? Що ти знайдеш, коли добуток поділиш на відомий множник? Який елемент отримаємо, якщо від суми віднімемо доданок? Учень ділене поділив на дільник, що він знайшов? А інший учень добуток поділив на множник, що він знайшов? А що знайду я , коли поділю ділене на частку?
Рефлексія Продовж речення Мені допомагало досягти успіху…. Усе людське життя – це не що інше, як постійне визначення мети та бажання досягти успіху під час розв'язування все нових завдань і проблем. Тож учіть свій розум та душу бачити добро, і тоді дорогу до успіху буде для вас відкрито!