Презентація до уроку "Складання і реалізація програм із структурою повторення."

Про матеріал

Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення.

•Організаційний етап. Інструктаж з техніки безпеки.

•Розминка. (Клавіатурний тренажер).

•Тренування. (Повторення вивченого).

•Біатлон. (Тестові завдання на комп'ютері).

•Змагання «Хто перший». Програма «Юний садівник».

•Домашнє завдання.

•Підсумок уроку.

Очікувані результати

Після цього уроку ви зможете:

•будувати інформаційну модель для реалізації програми;

•визначати типи даних, необхідних для розв'язування поставленої задачі;

•практично складати програми та налагоджувати програмний код для тестування програми.



Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подивились один на одного. Посміхнулись один одномупочаток. Добрий день Починаємо урок Плідної праці

Номер слайду 2

План уроку. Організаційний етап. Інструктаж з техніки безпеки. Розминка. (Клавіатурний тренажер). Тренування. (Повторення вивченого). Біатлон. (Тестові завдання на комп’ютері). Змагання «Хто перший». Програма «Юний садівник». Домашнє завдання. Підсумок уроку. Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення. (Спортивний урок)

Номер слайду 3

Очікувані результати Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення.будувати інформаційну модель для реалізації програми; визначати типи даних, необхідних для розв’язування поставленої задачі;практично складати програми та налагоджувати програмний код для тестування програми. Після цього уроку ви зможете:

Номер слайду 4

ІНСТУКТАЖ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИВірш цей учневі на згадку,Щоб тримав свій стіл в порядку. Як розв’язуєш у зошиті задачу,В моніторі струму припини подачу, Для продуктивної праці,Не тикай по кнопкам пальцем. Нічого зайвого в комп’ютер не пхай. У вчителя дозволу запитай.

Номер слайду 5

Двадцять перше лютого. Класна робота. Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення. Розминка. Клавіатурний тренажер. Baby. Type 1 хвилина українська мова1 хвилина англійська мова. WАзбука. ВИСОКИЙ РІВЕНЬ (Клавіатурний АСС)Українська мова. Оцінка – Англійська мова. Оцінка –

Номер слайду 6

Вправа для очей

Номер слайду 7

Тренування. Повторення вивченого.Інформатика тримається на трьох китах: ЛОГІКА АЛГОРИТМИ ПРОГРАМИАлгоритмічні структури: лінійні алгоритми, алгоритми з розгалуженням, алгоритми з повторенням.

Номер слайду 8

Блок-схема. Якими геометричними фігурами позначають в блок-схемах конструкції лінійних алгоритмів: початок;введення даних;дії;результати;кінець алгоритму. Початок. Аргументи. Дія. Результати. Кінець

Номер слайду 9

Блок-схема. Якими геометричними фігурами позначають в блок-схемах конструкції алгоритмів умову розгалуження?Початок. Кінець. Аргументи. Дія. Результати. Умова. Дія

Номер слайду 10

Блок-схема. Якими геометричними фігурами позначають в блок-схемах конструкції алгоритмів умову повторення дій?Початок. Кінець. Аргументи. Результати. Умова. Дія

Номер слайду 11

Оператори мови програмування Pascal:(робота на дошці)початок програми, змінні, типи змінних – дійсні, цілі, нестандартні, постійні, мітки, початок програмного блоку, виведення інформації, введення даних, умовний оператор, оператор циклу - прямий перелік, операторні дужки, кінець програми.

Номер слайду 12

Біатлон Тестові завдання на комп’ютері Запропоновано 22 питання. Правильних – Оцінка –

Номер слайду 13

Вправа для очей

Номер слайду 14

Змагання «Хто перший»«Юний садівник» (www.e-olymp.com)Мама попросила Васю полити всі молоді деревця у саду. Вася знає, що поки дерева маленькі, їх потрібно дуже добре поливати. А ось скільки поливати - невідомо. Але Вася – дуже розумний хлопчик. Він уважно прочитав весь підручник ботаніки для середньої школи і вияснив, що полив прямо пропорційний кількості листочків на дереві. Для гарного росту дерев достатньо виливати під дерево щоденно по одному літру води для кожного листка. На щастя Васі виявилось, що листки на деревах ростуть ярусами, причому на верхньому ярусі два листка, на другому - чотири, на наступному - шість, і так далі, на кожному наступному ярусі на два листки більше у порівнянні з попереднім. А на самій верхушці росте ще один листочок. Хитрий Вася послав молодшу сестричку Машеньку підрахувати кількість ярусів на кожному дереві, а Вас просить написати програму, яка для кожного дерева обрахує кількість літрів води для його поливу. Вхідні даніКількість ярусів n (0 ≤ n ≤ 1000) на дереві. Вихідні даніВивести кількість літрів води для поливу цього дерева.

Номер слайду 15

ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ (розглянули на попередньому уроці)n- номер ярусу, L- літри води для поливу.n=0; 1 листок L =1 літрn=1; 2 листки; L =1+2=3 літриn=2; 4 листки; L =1+2+4=7 літрівn=3; 6 листків L =1+2+4+6=13 літрів L =1+2+4+6+…=1+2(1+2+3+…+n);S=1+2+3+…+n;L=1+2*SВхідні даніКількість ярусів n (0 ≤ n ≤ 1000) на дереві. Вихідні даніВивести кількість літрів води для поливу цього дерева. www.e-olymp.comwww.e-olymp.com. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ (домашнє завдання на дошці)

Номер слайду 16

БЛОК-СХЕМААЛГОРИТМ(мовою АЛГО)Програма Е1; змінна n, i, S, L: цілі;Початок Вивести. Ряд (‘Юний садівник’); Вивести (‘Кількість рядів n=‘) ; Ввести (n); S:=0; Від i:=0 до n S:=S+i; L:=1+2*S; Вивести (‘Для поливу потрібно L=‘, L)Кінець.

Номер слайду 17

Скласти інформаційну модель, блок-схему, програму. Одним зважуванням визначити із трьох монет однієї фальшивої за умови, що вона легша від справжніх. Використати 0, як перемикач - терези зрівноваженіДомашнє завдання. Результат: вивести де знаходиться фальшива монета.

Номер слайду 18

Вивести середній бал:швидкість друкутестипрограма «Юний садівник»Підсумок уроку

pptx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
21 квітня 2018
Переглядів
3016
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку