Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення.
•Організаційний етап. Інструктаж з техніки безпеки.
•Розминка. (Клавіатурний тренажер).
•Тренування. (Повторення вивченого).
•Біатлон. (Тестові завдання на комп'ютері).
•Змагання «Хто перший». Програма «Юний садівник».
•Домашнє завдання.
•Підсумок уроку.
Очікувані результати
Після цього уроку ви зможете:
•будувати інформаційну модель для реалізації програми;
•визначати типи даних, необхідних для розв'язування поставленої задачі;
•практично складати програми та налагоджувати програмний код для тестування програми.
План уроку. Організаційний етап. Інструктаж з техніки безпеки. Розминка. (Клавіатурний тренажер). Тренування. (Повторення вивченого). Біатлон. (Тестові завдання на комп’ютері). Змагання «Хто перший». Програма «Юний садівник». Домашнє завдання. Підсумок уроку. Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення. (Спортивний урок)
Очікувані результати Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення.будувати інформаційну модель для реалізації програми; визначати типи даних, необхідних для розв’язування поставленої задачі;практично складати програми та налагоджувати програмний код для тестування програми. Після цього уроку ви зможете:
Двадцять перше лютого. Класна робота. Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення. Розминка. Клавіатурний тренажер. Baby. Type 1 хвилина українська мова1 хвилина англійська мова. WАзбука. ВИСОКИЙ РІВЕНЬ (Клавіатурний АСС)Українська мова. Оцінка – Англійська мова. Оцінка –
Оператори мови програмування Pascal:(робота на дошці)початок програми, змінні, типи змінних – дійсні, цілі, нестандартні, постійні, мітки, початок програмного блоку, виведення інформації, введення даних, умовний оператор, оператор циклу - прямий перелік, операторні дужки, кінець програми.
Змагання «Хто перший»«Юний садівник» (www.e-olymp.com)Мама попросила Васю полити всі молоді деревця у саду. Вася знає, що поки дерева маленькі, їх потрібно дуже добре поливати. А ось скільки поливати - невідомо. Але Вася – дуже розумний хлопчик. Він уважно прочитав весь підручник ботаніки для середньої школи і вияснив, що полив прямо пропорційний кількості листочків на дереві. Для гарного росту дерев достатньо виливати під дерево щоденно по одному літру води для кожного листка. На щастя Васі виявилось, що листки на деревах ростуть ярусами, причому на верхньому ярусі два листка, на другому - чотири, на наступному - шість, і так далі, на кожному наступному ярусі на два листки більше у порівнянні з попереднім. А на самій верхушці росте ще один листочок. Хитрий Вася послав молодшу сестричку Машеньку підрахувати кількість ярусів на кожному дереві, а Вас просить написати програму, яка для кожного дерева обрахує кількість літрів води для його поливу. Вхідні даніКількість ярусів n (0 ≤ n ≤ 1000) на дереві. Вихідні даніВивести кількість літрів води для поливу цього дерева.
ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ (розглянули на попередньому уроці)n- номер ярусу, L- літри води для поливу.n=0; 1 листок L =1 літрn=1; 2 листки; L =1+2=3 літриn=2; 4 листки; L =1+2+4=7 літрівn=3; 6 листків L =1+2+4+6=13 літрів L =1+2+4+6+…=1+2(1+2+3+…+n);S=1+2+3+…+n;L=1+2*SВхідні даніКількість ярусів n (0 ≤ n ≤ 1000) на дереві. Вихідні даніВивести кількість літрів води для поливу цього дерева. www.e-olymp.comwww.e-olymp.com. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ (домашнє завдання на дошці)