Соціальний менеджмент як нова спеціальність ХХІ століття. Маркетинг в соціальних мережах.
Мільйони користувачів більшу частину свого часу проводять у соціальних мережах: читають статті, переглядають зображення, спілкуються із друзями.
SMMСоціальний медіа-маркетинг — здійснення діяльності з просування товарів та послуг, залучення покупців та реалізації продукції у соціальних медіа.
Номер слайду 3
Основні поняття
Номер слайду 4
Наявність такої великої аудиторії є великим досягненням ведення маркетингової діяльності. Тому соціальний медіамаркетинг розвивається швидкими темпами. Мільйони користувачів більшу частину свого часу проводять у соціальних мережах: читають статті, переглядають зображення, спілкуються із друзями.
Номер слайду 5
Залежно від типу компанії та ролі SMM у маркетинговій стратегії, завдання конкретного фахівця можуть бути різними. Десь SMM-фахівець займається лише генерацією контенту та залученням трафіку на сайт, а десь він відповідає і за спілкування з клієнтами, запуск чат-ботів та таргетовану рекламу. Ми розглянемо те, що має вміти добрий фахівець. Головне завдання SMM-фахівця - залучити відповідну цільову аудиторію, зацікавити її товаром і мотивувати до виконання дій, необхідних для бізнесу. Простіше кажучи, купити, замовити, записатися.
Номер слайду 6
Визначаємо цільову аудиторію. Продукт – IT курси для дітей від 6-15 років. Для початку поверхове знайомство1. Скільки років потенційному клієнту?2. Якої він статі?3. Яку освіту він здобув?4. Який сімейний стан клієнта?5. Скільки у нього дітей?Тепер глибше вивчення6. У якому місті він мешкає?7. Куди їздить під час відпустки?
Номер слайду 7
Трохи мотивації8. Він оптиміст чи песиміст?9. Чи продумує кожен крок чи приймає спонтанні рішення?Біль клієнта10. У чому його життєві пріоритети: сім'я, кар'єра, слава, допомога людям?11. Чи задоволений він своєю зарплатою та становищем?12. А своїм фізичним та моральним станом?13. Що робить його щасливим?Ставлення до продукту14. Як він дізнається про цей продукт?15. Який спосіб комунікації вибере?16. На що зверне увагу при покупці?17. Чи слідкуватиме за знижками та акціями?18. Які сумніви можуть виникнути?19. За рахунок чого може вибрати інший бренд?
Номер слайду 8
Потрібно постійно відстежувати, що відбувається зараз у сфері просування, у суспільстві, у світі. Досвідчені SMM-фахівці вміють знаходити популярні інфоприводи та адаптувати їх до тематики бізнесу. ! Важливо вміти уникати гострих політичних тем, обговорення яких можуть негативно вплинути на просування бізнесу. ! Важливе почуття доречності та балансу. Доречно жартувати, доречно вибирати теми постів — спираючись не лише на контент план, а й на актуальний порядок денний. Чи не нашкодити бренду словом. Легше запобігти хайпу, ніж керувати ним. Одна з найважливіших якостей SMM-фахівця – вміння завжди «бути в темі».
Номер слайду 9
За фактом, особливо в малому бізнесі, SMM-фахівець найчастіше більшу частину робіт виконує сам і лише зрідка приваблює інших фахівців.! Але в будь-якому разі він має розбиратися у всіх мультимедійних сферах — хоч би для того, щоб проконтролювати роботу команди. Саме SMM-менеджер відповідає за ефективність просування у соцмережах.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Переваги SMMНедоліки SMM
Номер слайду 12
Практична робота. Продати пробний урок IT курсів для дітей від 6-15 років