Дана презентація до уроку доможе краще ознайомити учнів із творчістю дитячої письменниці, зі змістом повісті-казки, навчить визначити морально-етичні проблеми твору; оцінювати вчинки казкових героїв, розрізняти добро і зло; вміння аналізувати поведінку героїв, робити висновки; розвивати творчі здібності, фантазію;
Морально-етичні проблеми в казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети»Презентацію підготувала: Кравченко С. В.., вчитель української мови та літератури КЗ «Лисичанська ЗОШ І-ІІ ступенів №29 Лисичанської міської ради Луганської області»
{35758 FB7-9 AC5-4552-8 A53-C91805 E547 FA}НЕГАТИВНІ ВЧИНКИНАСЛІДКИ Аля нічого не доробляла до кінця. Дівчинка не любила заплітати волосся. Аля не дошила рушник бабусі. Дівчинка не домалювала чоловіка. ПОЗИТИВНІ ВЧИНКИ НАСЛІДКИАля пришила крильце бабці. Дівчинку полагодила Недоквартирку. Аля вуглинкою домалювала вухо, підправила ніс Недоладьку. Недоладяни допомагали один одному.«Робота в парах» Аналіз вчинків та їх наслідки
Гра «Упізнай героя»Опис 1. «З густого листя висунулася голова. Її прикрашав шкіряний капелюшок з півнячою пір’їною збоку. Капелюшок сидів криво, бо лівого вуха, яке б мало його підтримувати, на голові зовсім не було. Ніс набік скривлений, губи перекошені. Навіть ямочка на підборідді не на своєму місці. Та незважаючи на це, губи весело всміхалися, очі дивилися лагідно» ( Недоладько)
Гра «Упізнай героя»Опис 3. «Обличчя незнайомки було вимазане попелом. Одягнена вона була до пояса у старий лантух. Зате від пояса до п’ят пишно спадала шовкова спідниця, гаптована золотом і оздоблена мереживом. З –під неї виглядали маленькі ніжки. Права взута у кришталевий черевичок, ліва – у важкий дерев’яний». (Недопопелюшка)