Презентація до уроку "В'язані узори на основі лицьових і виворітних петель. Умовні позначення цих петель на схемах для в'язання спицями. В'язання виробу"

Про матеріал

Дана презентація є доповненням до уроку в 7-му класі "В'язані узори на основі лицьових і виворітних петель. Умовні позначення цих петель на схемах для в'язання спицями. В'язання виробу"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Значення в’язання спицями як виду декоративно-ужиткового мистецтва?

Номер слайду 2

Які інструменти використовують для в’язання?

Номер слайду 3

Які існують види пряжі?

Номер слайду 4

Як підбирають спиці та пряжу?

Номер слайду 5

Які бувають спиці?

Номер слайду 6

В'язані узори на основі лицьових і виворітних петель. Умовні позначення цих петель на схемах для в'язання спицями. В'язання виробу

Номер слайду 7

Мета: ознайомити учнів із видами й умовними позначеннями основних петель, способами пров'язування, закривання петель, правилами запису схем в'язання; навчити в'язати основні петлі, прості узори з них, закривати петлі, складати й читати схеми в'язання; виховувати чіткість, уважність під час в'язання узорів за схемами.

Номер слайду 8

Основні поняття: - лицьова петля, - пружкова петля, - вузликоподібний край, - схема, - однобічне й двобічне в'язання.

Номер слайду 9

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: 1. Уміння розрізняти лицьові та виворітні петлі; 2. Уміння розрізняти лицьові та виворітні петлі за графічним зображенням; 3. Уміння виконувати шви за схемами відносно до технології; 4. Уміння застосовувати набуті вміння та навички на практиці

Номер слайду 10

ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ТА САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ 1. В'язати треба, сидячи на стільці зі спинкою і постійно стежити за осанкою. У процесі в'язання не нахилятись близько до спиць. Нижній край лопаток має опиратись на спинку стільця, а поперек — ледь відхилятись від неї. Коліна ледь підняти над сидінням. Якщо стілець зависокий, треба підставити під ноги стільчик. 2. Освітлення повинно бути м'яким, але достатнім для того, щоб добре були видно петлі. Світло має падати на руки зліва зверху і ледь позаду. 3. Під час в'язання темними нитками бажано стелити на коліна світлу тканину, а під час в'язання світлими — темну. 4. Через 40-50 хв. необхідно робити перерву для активного відпочинку. Корисно зробити гімнастичні вправи. 5. Перед в'язанням вимити руки, щоб не забруднити нитки. 6. Робоче місце має бути добре упорядкованим. Інструменти та матеріали для роботи зберігати в спеціальних чохлах, корзинках тощо. Спиці треба носити не в пластикових пакетах, а в твердій упаковці, розміщуючи горизонтально. 7. Спицями працювати обережно, щоб не поранити ні себе, ні інших. З цієї причини не можна сидіти близько один біля одного під час в'язання. 8. Ножиці слід зберігати із зімкненими лезами, а передавати їх товаришу — вперед кільцями.

Номер слайду 11

Конкурс “Моторні ручки” Набрати 30 петель

Номер слайду 12

Набирання петель

Номер слайду 13

Хусткова в’язка

Номер слайду 14

Панчішна в’язка

Номер слайду 15

Умовні позначення петель на схемах для в’язання Назва Умовне позначення Способи пров’язування Лицьова Х За задню стінку Виворітна 0 За передню стінку

Номер слайду 16

Вправа Скласти схему узору та записати в зошит

Номер слайду 17

Практична робота В’язання виробу за кресленням 10 10 20 Петлі ряду Ряди

Номер слайду 18

Утворення країв полотна

Номер слайду 19

Кінцевий ряд полотна

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

ppt
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
4771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку