Презентація до уроку "Вплив реклами на рішення людини. Види реклами"

Про матеріал
Конспект уроку з елементами тренінгу у вигляді презентації на тему "Вплив реклами на рішення людини. Види реклами"
Перегляд файлу

 

Дата: ___________

Клас: 6-й.

Тема. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Соціальна і комерційна реклами. Правда про тютюн

Мета: ознайомити з впливами та маніпуляцією; розвивати здоров’язбережувальну компетентність шляхом формування вміння аналізувати деякі рекламні хитрощі; навчити оцін.вати вплив реклами на рішення; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих; ознайомити з принципами дії реклами і рекламними стратегіями тютюнових та алкогольних компаній.

Обладнання: Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2014. — 200 с., наочність.

Тип уроку: комбінований (за В. О. Онищуком).

Поняття та терміни: маніпуляції, цільова група.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

Бесіда. Запитання до учнів:

– Які бувають рішення? (прості, складні, щоденні чи звичні)

– Які рішення називають простими? (не потребують особливого розмірковування)

– Які рішення називають складними? (ті, що можуть мати серйозні наслідки)

– Які рішення називають щоденними?

– Назвіть три кроки для прийняття рішень (зупинитися, подумати, вибрати)

Вправа «Встанови відповідність»

Розподілити рішення із запропонованого переліку на прості, складні, щоденні: що вдягнути, який сік купити, який подарунок вибрати на день народження товаришу, у який вуз вступати, яку книжку прочитати.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Щодня ми перебуваємо під впливом різний людей, які нас оточують. Впливи можуть бути позитивними і негативними. Необхідно навчитися їх розрізняти.

–    Що і хто може впливати на людину?

ІV. Повідомлення теми й мети уроку

Очікувані результати

 

Після цього уроку учні зможуть:

–     розповідати, як працює реклама;

 

–     пояснити значення термінів «маніпуляції», «цільова група»;

 

–     назвати види і форми рекламної продукції;

 

–     наводити приклади правдивої, перебільшеної і відверто неправдивої інформації у рекламі;

 

–     розпізнати цілі рекламних повідомлень, зокрема в рекламі тютюнових і алкогольних виробів.

 

V. Вивчення нового матеріалу

 

Пошукова бесіда

 

Оточуючі нас люди впливають на наші рішення, поведінку. Існують прямі впливи (прямо вказують, що треба робити) і опосередковані (надання інформації, на основі якої приймається рішення).

 

– Що таке маніпуляції? (с. 79)

 

– Які джерела інформації ви знаєте?

 

            – Чи впливає реклама на прийняття рішення?

 

– Чи варто довіряти рекламі? (с. 80)

 

Робота за малюнком

 

 – Як працює реклама? (с. 81, мал. 27)

 

VІ. Оздоровча вправа

 

VІІ. Осмислення, систематизація та узагальнення нових знань

 

Проблемне питання

 

Чим відрізняється соціальна реклама від комерційної?

Як протидіяти впливу реклами?

Вправа «Я це знаю»

 

За наведеними висловами визначити перебільшену та приховану інформацію в рекламі, наприклад, тютюнових виробів.

 

1. Щасливі веселі молоді люди курять із задоволенням.

 

2. Куріння допомагає заспокоїтися.

 

3. На зекономлені від купівлі сигарет гроші можна придбати щось корисне.

 

4. Курець— завжди успішна людина.

 

5. У курців з’являється кашель.

 

6. Треба курити дорогі сигарети, тоді куріння буде безпечним.

 

7. Немає сумніву, курити чи ні.

 

8. Куріння нікому не заважає.

 

9. Хворі курці шкодують, що своєчасно не кинули курити.

 

10. Не існує безпечної кількості сигарет.

 

Робота в групах

 

Моделювання реклами, її аналіз

 

Розробити рекламу та знайти «пастки» для підлітків:

 

Група 1 – чипсів;

 

Група 2 – тютюну;

 

Група 3 – газованих напоїв;

 

Грува 4 – алкоголю.

 

VІІІ. Підведення підсумків

 

Рефлексія.

Вправа «Продовж речення»

 

На уроці я дізнався (дізналася) про...

Коментоване виставлення оцінок окремим учням.

ІX. Повідомлення домашнього завдання

 

1. Опрацювати § 14.

 

 

docx
Додано
22 квітня 2021
Переглядів
1729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку