Презентація до уроку всесвітньої історії 7 клас з теми "Індія.Японія"

Про матеріал
Розробка розширеного уроку з всесвітньої історії для учнів сьомого класу з теми "Індія та Японія". Потребує додаткового мультимедійного обладнання. Додаток до уроку- презентація. Для проведення уроку знадобляться шаблони та заготовки- європейський та японський-індійський одяг на наліпках, паперова лялька , приклади традиційних продуктів для вивчених країн. для конспектування та виконання завдань учням пропонується готовий шаблонний бланк
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

На початку XVI ст. Індійський султанат, створений на початку ХІІІ ст., розпався на безліч ворогуючих між собою князівств. Прагнення верховного правителя — делійського султана підкорити непокірних князів супроводжувалися жорстокими війнами. Найбільше “уславився” цим султан Ібрахім Лоді. Налаштовані проти нього васали об'єдналися й запросили на допомогу Захіруддіна Мухаммада Бабура — правителя Кабула Бабур, який був нащадком Чингізхана і Тімура, правив Ферганою. Після невдач у міжусобних війнах і поневірянь наприкінці XV ст. йому поталанило захопити Афганістан, а Кабул перетворити на свою резиденцію. Великий полководець і грізний воїн, він водночас був талановитим літератором. Знаними у світі стали його мемуари “Бабур-наме”, де він яскраво й талановито описав не лише свої походи й завоювання, а й флору та фауну Індії. Бабур, маючи сильне військо, оснащене артилерією, у битві біля Паніпата (1526 р.) розгромив війська делійського султана 1526 р. вважають датою заснування держави Великих Моголів, яка проіснувала 200 років. Бабур прийшов до Індії з Монголстану, тому його і всіх тих, хто був із ним, називали моголами. Бабур правив недовго. У 1530 р. він помер, а його наступником став син Хумаюн, якому протягом 25 років довелося обстоювати право на державу, створену батьком. У 1556 р. престол наслідував його 13-річний син Акбар

Номер слайду 3

Опорою влади верховного правителя (шаха) були землекористувачі, які за службу отримували землі з сільськими громадами в умовне володіння. Кожен землекористувач повинен був споряджати кінний загін воїнів, збирати податки. Якщо він порушував договір із шахом, то його земля передавалася іншому. Через це землекористувач не сприяв розвитку свого господарства, а отримані з селян податки витрачав на спорудження палаців, розкішне вбрання, коштовності, розваги. Розвиток ремесла в імперії Великих Моголів був зумовлений тим, що шахи й землекористувачі надавали великі замовлення ремісникам і вимагали від них товару високої якості й художньої цінності. Отож, індійський ремісник, на відміну від європейського, працював на замовлення, а не на ринок, і виробляв не товар для масового споживача, а твори мистецтва для вишуканого покупця. Значного розвитку набула торгівля з іншими країнами. По-перше, іслам прихильно ставився до торгівлі, по-друге, існував великий попит на індійські товари, особливо після проникнення до Індії європейців. Торгівля в Індії була настільки розвиненою, що там уже існували розгалужена банківська система і векселі.А втім, ремесло і торгівля, які обслуговували переважно потреби шаха і багатої верхівки, із занепадом держави Великих Моголв також занепали.

Номер слайду 4

Акбар був одним із найвидатніших імператорів Індії. За його правління імперія Великих Моголів досягла найвищої могутності. У 1561 р., коли Акбару виповнилося 18 років, він розпочав підкорення Індостану. Землі тих племен, які чинили опір, безжалісно спустошував, а тим, хто підкорявся, дозволяв зберігати місцеве самоуправління за умови сплати щорічної данини. Внаслідок таких дій створив величезну імперію. Одним із найвизначніших досягнень Акбара була адміністративна реформа, внаслідок якої він створив міцну централізовану систему управління. Будучи неписьменним, Акбар сприяв розвиткові науки та культури. З 1568 р. по 1592 р. Акбар завоював долини річок Інду і Гангу. Будучи мудрим правителем, він розумів, що для підтримання спокою в державі необхідно домогтися лояльності всіх підданих, тому він скасував податок на немусульман (джизію). У 1575 р. за його наказом було збудовано молитовний дім для релігійних дискусій. Там християни, буддисти, індуси, іудеї вели дискусії в присутності Акбара. Він запровадив у палаці деякі їхні звичаї. Така релігійна толерантність викликала обурення мусульманського духовенства, яке 1580 р. підняло повстання. Придушивши його, Акбар проголосив нову релігію — “дін-і-ілахі” (“божественна віра”).

Номер слайду 5

За часів сина Акбара — Шах-Джахан імперія жила у спокої та мирі. Розвивалися культура, мистецтво, архітектура, наука.

Номер слайду 6

Після смерті Шах-Джахана розпочалася боротьба за владу між його чотирма синами. Переможцем став Аурангзеб — сильний, вольовий правитель, жорстокий і підступний. Будучи правовірним мусульманином, він ліквідував релігійну толерантність, а 1679 р. відновив джизію-податок для немусульман. Попри те, що за роки його правління територія імперії значно збільшилася, її з кожним роком стрясали повстання. За своє довге правління Аурангзеб так і не спромігся втихомирити суспільство. Імперія почала розвалюватись. У 1674 р. було проголошено державу Маратхів, а після смерті імператора утворилися три держави, що вели між собою непримириму боротьбу. 

Номер слайду 7

Португалія здійснювала до Індії військові експедиції морем в напрямку Гоа з метою насильницького захоплення та експлуатації місцевого населення,насадження християнства та вивозу тканин та прянощів

Номер слайду 8

У 1600 році для колоніальних загарбань та торгівлі в Індії, (в тому числі в Бомбеї,Калькутті і Мадрасі), англійці створили Ост-Індійську кампанію,в якої було власне військо та власні монети.

Номер слайду 9

Франція та Голландія суперничали з Англією за землі в Індії ,(з якою вели активну торгівлю),в результаті суперечок країни поступилися англійцям і повернули землі,залишивши собі лише 5 прибережних міст.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Індійська мініатюра

Номер слайду 20

https://www.youtube.com/watch?v=QK1f_MCDKMk

Номер слайду 21

Номер слайду 22

https://www.youtube.com/watch?v=L6cOJJlrEiA

Номер слайду 23

Давні існуючі сценарії театру Кьоген датуються 15 століттям- грав для людей високого класу, але іноді і для будь-якої аудиторії. Актори Кьоген не носять масок, якщо для їх ролі не треба перевтілюватись. Акторам допомагає чоловічий хор. Найвідомішою формою японського театру є Кабукі. Він поєднує в собі музику, драму і танець. Він славиться своїми лякливими костюмами та боями з мечами, які використовувалися в постановках. Маріонетки - бунраку використовувалися в японському театрі.Ляльки були від 3-х до 4-х футів заввишки (0,91 до 1,52 м), якими керували на очах у глядачів кукловоди. Вони повністю одягнені у чорне, в той час як на голові у них яскраве вбрання

Номер слайду 24

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тригуба Алла Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Глушакова Ksenia Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
22 травня 2019
Переглядів
10347
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку