Презентація до уроку ЯДС у 2 класі . Тема: "Як зберігти повітря чистим"

Про матеріал
Матеріал презентації містить завдання для закріплення властивостей повітря ; розвиває вміння проводити прості досліди, робити висновки, планувати свою діяльність, визначити значення повітря для людини, тварин і рослин, необхідність охорони повітря від забруднень, виховувати дбайливе ставлення до природи. містить тестові завдання для узагальнення теми "Повітря".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як зберегти повітря чистим?Підготувала: вчитель початкових класів Запорізької гімназії № 80 Шатунова Алла Федорівна

Номер слайду 2

Привітання. Вітаю вас, мої любі! Сьогодні на уроці ми продовжимо обговорювати тему «Повітря». З'ясуємо, чи потрібно його охороняти. Якщо так, то від чого. Я бажаю вам гарного настрою на уроці, нових і корисних знань. Щоб вам на уроці було весело та цікаво.

Номер слайду 3

Давайте пригадаємо властивості повітря{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}БЕЗ ЗАПАХУ{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}ПРОЗОРЕ{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}ЗАПОВНЮЄ ВСІ ПОРОЖНИНИ{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}РОЗШИРЮЄТЬСЯ ПРИ НАГРІВАННІ{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}ЗНАХОДИТЬСЯ У ВОДІ ТА ҐРУНТІ {00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}БЕЗБАРВНЕ{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}ГАРЯЧЕ ПОВІТРЯ ЛЕГШЕ НІЖ ХОЛОДНЕ{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}ЗАВЖДИ ЗНАХОДИТЬСЯ У РУСІ

Номер слайду 4

Діти, назвіть газ, який є у складі повітря і необхідний нам для життя. Дітки, а хто запам'ятав, як називається газ, який ми виділяємо під час дихання?Вуглекислий газ. Розумнички!

Номер слайду 5

Діти, пригадайте, що робить ваша матуся, щоб в квартирі завжди було чисто. Чому ми провітрюємо кімнату?В приміщенні постійно треба робити вологе прибирання і витирати пил. Пил потрапляє до наших приміщень через двері та вікна, утворюється в результаті нашої діяльності. В пилу знайдені хворобливі грибки і бактерії. Тому в приміщенні необхідне вологе прибирання й пилосос.{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Пам'ятай, щоб не хворіти!

Номер слайду 6

Зробимо висновок Чисте повітря – одне з головних багатств природи, котре необхідно охороняти.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Обмін думками. Скажіть, друзі, від чого забруднюється повітря?- Чому його потрібно охороняти повітря?

Номер слайду 9

Всі живі істоти задихнулись, якби не рослини. І дуб – велетень, і травичка, і крихітні водорості жадібно ловлять вуглекислий газ, він потрібен рослинам для живлення. А повертають вони в повітря кисень. Ліси, луки, поля, парки, сади – всі рослини на Землі замість вуглекислого газу дають нам живильний кисень. Чим більше навкруги зелені, тим чистіше повітря.

Номер слайду 10

Хвилинка- цікавинка

Номер слайду 11

Кімнатні рослини теж є захисниками чистого повітря.{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Може ти впізнав рослину, яка є в тебе вдома ?

Номер слайду 12

На вашу думку, діти, наступне твердження є правильним?Повітря необхідне, людям, тваринам, рослинам, щоби дихати, а значить – жити.

Номер слайду 13

Проведи експеримент{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Склади список дій, яких можна вжити для покращення якості повітря.

Номер слайду 14

Дітки, послухайте віршик. На вашу думку, що нам хотів сказати автор?Повітря і не видно, і не чути. Але без нього нам не обійтись. Не можна ні хвилиночки пробути. Ось ти навколо себе подивись. Все дихає: листочок і травичка,Метелик, що над квіткою летить.І дише рибка й рак, і дише річка…Повітря треба кожному, щоб жить.

Номер слайду 15

Що ти можеш зробити- Посадити деревце, щоб воно очищало повітря.- Посій квіточки, щоб милували зір кожного, хто на них дивиться.- Люби цей світ, він потребує захисту і любові.

Номер слайду 16

Підіб'ємо підсумки за темою «Повітря»1. Продовжить фразу: «Повітря це - …»А) Речовина, яка одночасно може знаходитись у трьох різних станах: твердому, рідкому, газоподібному;Б) суміш газів, пилу та пара;В) будь-яка речовина природи.2. До складу повітря входять: А) азот, кисневий газ;Б) азот і кисень;В) азот, кисень, вуглекислий газ та інші приміси.3. Для горіння і дихання необхідні: А) азот;Б) кисень;В) вуглекислий газ.4. Під час дихання людина виділяє: А) кисень;Б) вуглекислий газ;В) інші приміси.5. Властивості повітря: А) білий колір, без запаху, без смаку;Б) без кольору, без запаху, без смаку;В) прозоре, має запах і смак.6. Де більш всього кисню?А) над містом;Б) над озером;В) над лісом.7. Чи потребує повітря захисту?А) так;Б) ні.{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Якого газу у класі стане більше в кінці уроку?

Номер слайду 17

Дітки, ми впорались із усіма завданнями, перевірили себе, дізнались багато нового і цікавого. Оберіть свою повітряну кульку.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
14 січня
Переглядів
2233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку