Презентація до уроку з біології на тему: "Загальна характеристика хребетних тварин. Риби: будова, спосіб життя" (7 клас)

Про матеріал

Яскрава та змістовна презентація до уроку "Загальна характеристика хребетних тварин. Риби: будова, спосіб життя". Мета уроку: ознайомити із загальною характеристикою підтипу Хребетні; розкрити особливості зовнішньої будови та життєдіяльності представників надкласу Риби у зв'язку з умовами життя; розвивати логічне мислення, пам'ять, спостережливість, увагу, емоції, уяву, вміння самостійно працювати з матеріалом підручника за опорними схемами до уроку; вчити порівнювати й робити висновки; виховувати бережливе ставлення до тваринного світу, до організмів, що оточують нас у повсякденному житті.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доброго дня!

Номер слайду 2

Царство Тварини Підцарство Підцарство Одноклітинні Багатоклітинні Тип Губки - Тип Кишковопорожнинні - Тип Плоскі черви - Тип Круглі черви - Тип Кільчасті черви - Тип Молюски - Тип Членистоногі - Тип Хордові 2

Номер слайду 3

Вперше виведені в Китаї Можуть жити до 50 років. Казковий персонаж, який виконуєтрибажання. Золота рибкадекоративний вид ряду Коропоподібні3

Номер слайду 4

Риби вражають своєю дивовижною різноманітністю«Якби ви не бачили риб, чи могли б ви повірити, що такі істоти дійсно існують?»4

Номер слайду 5

Загальна характеристика хребетних тварин. Риби: будова, спосіб життя5

Номер слайду 6

Тип ХордовіПідтип Безчерепні Підтип Черепні або Хребетні Клас Головохордові Надклас Риби Надклас Чотириногі - Клас Хрящові Риби - Клас Земноводні (Амфібії) - Клас Кісткові Риби - Клас Плазуни (Рептилії) - Клас Птахи - Клас СсавціЛанцетник. Ланцет6

Номер слайду 7

Основні ознаки хребетних тварин- двобічна симетрія;- тришарові організми;- наявність хорди – внутрішній осьовий скелет (хребет складається з окремих сегментів – хребців; мають скелет голови – череп);- нервова трубка (на зародковому етапі розміщена над хордою) → ЦНС (головний та спинний мозок);- травна трубка (на зародковому етапі розміщена над хордою), починається ротовим отвором і закінчується анальним → диференційований кишечник ;клоака – розширена частина заднього відділу кишечника, в яку відкриваються протоки видільної та статевої систем- зяброві щілини у глотці (зародковий етап розвитку) → зябра, легені.7

Номер слайду 8

Зовнішня будова окуня річкового8

Номер слайду 9

«Робота в парах»Робота з підручником. Завдання: використовуючи отримані знання, матеріал підручника §16 (с.67-68), заповнити опорні схеми до матеріалу уроку9

Номер слайду 10

Зовнішня будова окуня річкового10

Номер слайду 11

Домашнє завдання- опрацювати §16;- відповісти на запитання до §16 (1-5, с. 68) – усно;- підготувати міні-плакат (формат А-4) про будь-який вид риб;- Індивідуальне завдання рубрики «Слідство ведуть біологи»:спираючись на ресурси Інтернету спробуйте відповісти, яких риб можна побачити на деревах. Що дозволяє їм залишати воду?*11

Номер слайду 12

«Лист самоконтролю»Чи досяг я мети уроку? Так Ні Я працював на уроці на ______% , заслуговую на оцінку ____. Чи потрібна допомога під час виконання домашнього завдання? Так Ні12

Номер слайду 13

Дякую за плідну роботу!13

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Пащенко Ольга Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дегтярьова Наталія Сергіївна
    Чудова презентація! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
10135
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку