Мета уроку Формувати в учнів знання про зовнішню та внутрішню будову земноводних, розкрити особливості переходу земноводних на вищий рівень еволюційного розвитку порівняно з рибами; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, вміння порівнювати та робити висновки; виховувати екологічну свідомість, здійснювати естетичне виховання. Назад. Зміст. Вперед
Дихальна система Нам надійшов телефонний дзвінок, який повідомив нам органи дихання земноводних: 1 - 3- 4- 3- 7- 6; 5 - 2 - 6 - 8 - 0 ; 9 - 10 - 11 - 8 - 0 Розшифруйте його й дайте відповідь на запитання: Як називаються органи дихання земноводних?Відповідь: легені – шкіра - зябра. Назад. Зміст. Вперед
Біологічний диктант. Земноводні – це жителі… суші і водойм. Розвиток їх пов’язаний з …. Водою. Личинки земноводних живуть у … водіЛичинки дихають … зябрами , а дорослі тварини …. легенями , шкірою. Земноводні мають … не сталу температуру тіла. Зустрічаються тільки у … прісних водоймах. Назад. Зміст. Вперед
Інтерактивний прийом “ Вірю - не вірю ”Амфібії – інша назва класу Земноводні. Серце у земноводних двокамерне. Резонатори – парні мішки у самок жаб. Стегно – одна з кісток задньої кінцівки жаби. Пуголовок – представник хвостатих земноводних. Земноводні мають складні очі , як у Ракоподібних.2 3 4 5 6+ - - + - -Назад. Зміст. Вперед
Домашнє завдання. Опрацювати § 37,38 Створити блок-схеми до вивченої теми. Творчі завдання: Описати один день життя жаби. Написати статтю про жабу до журналу “Зоологічні новинки”. Підготувати вивчену на уроці тему так, щоб вона стала зрозумілою навіть учням початкових класів. Скласти вірші,казки, ребуси, кросворди на дану тематику. Назад. Зміст. Вперед