Презентація до уроку з біології у 7 класі " Земноводні, їх характеристика і різноманітність", а саме міститься матеріал особливості будови і цікавий матеріал про жабу, як об'єкт дослідження і їх вшанування
Презентація до уроку «Загальна характеристика Земноводних»
Номер слайду 2
План уроку1. Особливості зовнішньої будови пов’язаної з способом життя.2. Внутрішня будова земноводних.3. Розмноження та розвиток перших наземних тварин.4. Екологія і роль земноводних. Вперед. Початок
Номер слайду 3
Прийом “ Бліцопитування ”КістковіРяд Акули Ряд Скати. Клас КістковіКлас ХрящовіДо типу ХордовіНирки Вена. Аорта. Мускулатуру. Артеріальна. Риба-молот. Риба-пила. Зябровими кришками. Передсердя та шлуночка. Риба-місяць,Риба-сонце. Назад. Зміст. Вперед
Номер слайду 4
Вправа “ Ключове слово ”Назва планети, на якій ми живемо.(Земля)Яким прикметником описуємо те, що з’являється вперше?(Новий)Віршований твір.(Ода)Частка, що означає заперечення.(Ні)ЗЕМНОВОДНІНазад. Зміст. Вперед
Номер слайду 5
Загальна характеристика Земноводних. Назад. Зміст. Вперед
Номер слайду 6
Мета уроку Формувати в учнів знання про зовнішню та внутрішню будову земноводних, розкрити особливості переходу земноводних на вищий рівень еволюційного розвитку порівняно з рибами; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, вміння порівнювати та робити висновки; виховувати екологічну свідомість, здійснювати естетичне виховання. Назад. Зміст. Вперед
Номер слайду 7
Земноводні (амфібії) – перші і найбільш примітивні жителі суходолу. Сюди належать жаби, ропухи, квакші, тритони, саламандри тощо. Їх налічується понад 4 тис. сучасних видів ( в Україні – 17 )Назад. Зміст. Вперед
Номер слайду 8
Зовнішня будова жабиніздріБарабанна перетинкалапиоко. Назад. Зміст. Вперед
Номер слайду 9
Дихальна система Нам надійшов телефонний дзвінок, який повідомив нам органи дихання земноводних: 1 - 3- 4- 3- 7- 6; 5 - 2 - 6 - 8 - 0 ; 9 - 10 - 11 - 8 - 0 Розшифруйте його й дайте відповідь на запитання: Як називаються органи дихання земноводних?Відповідь: легені – шкіра - зябра. Назад. Зміст. Вперед
Органи чуття. Шкіра - орган дотику;Очі - органи зору;Зовнішні ніздрі - органи нюху;Внутрішнє та середнє вухо – орган слуху;Язик - орган смаку. Назад. Зміст. Вперед
Біологічний диктант. Земноводні – це жителі… суші і водойм. Розвиток їх пов’язаний з …. Водою. Личинки земноводних живуть у … водіЛичинки дихають … зябрами , а дорослі тварини …. легенями , шкірою. Земноводні мають … не сталу температуру тіла. Зустрічаються тільки у … прісних водоймах. Назад. Зміст. Вперед
Номер слайду 16
Інтерактивний прийом “ Вірю - не вірю ”Амфібії – інша назва класу Земноводні. Серце у земноводних двокамерне. Резонатори – парні мішки у самок жаб. Стегно – одна з кісток задньої кінцівки жаби. Пуголовок – представник хвостатих земноводних. Земноводні мають складні очі , як у Ракоподібних.2 3 4 5 6+ - - + - -Назад. Зміст. Вперед
Номер слайду 17
Домашнє завдання. Опрацювати § 37,38 Створити блок-схеми до вивченої теми. Творчі завдання: Описати один день життя жаби. Написати статтю про жабу до журналу “Зоологічні новинки”. Підготувати вивчену на уроці тему так, щоб вона стала зрозумілою навіть учням початкових класів. Скласти вірші,казки, ребуси, кросворди на дану тематику. Назад. Зміст. Вперед
Номер слайду 18
Дякую за творчу співпрацю!!!Презентацію підготувалавчитель біологіїЛяшик Віта Віталіївна