Чудовий супровід до уроку ,який його унаочнює за допомогою сучасних ІКТ.На слайдах презентації відображено каринки,які допоможуть вчителеві застосувати такі інтерактивні методи як "Асоціативний кущ",гру "Впізнай мене".Також краще здійснити пояснення нового матеріалу через візуальне сприйняття.
Мета уроку: Навчальна визначити значення вивчених рослин класів Однодольні та Дводольні у природі та житті людини; розкрити необхідність знань про будову та значення вивчених рослин у подальшому житті людини. Розвиваюча розвивати уміння порівнювати та визначати значення рослин у житті людини розвивати пам’ять,увагу,логічне мислення та уяву; розвивати творчу активність, пізнавальні інтереси учнів. Виховна виховувати бережливе ставлення до рослин своєї місцевості та планети; розвивати в учнів почуття прекрасного, уміння пізнавати і створювати красиве
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Гра «Хто зайвий і чому?» пшениця,айстра,картопля,баклажан,перець; акація,гречка,липа,ячмінь; соняшник,ріпак,мальва,конопля; хрін,тюльпан,лілія,троянда; вишня,слива,льон,яблуня Як стверджував Конфуцій - «Вчитися і не розмірковувати – даремно витрачати час». Не кожному вдається знайти зайву інформацію, й того складніше – інформацію, яка викликає сумніви. Для цього потрібні не тільки знання, а й вміння розмірковувати.
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ МЕТОД «ЯКЩО…,ТО…» «Якщо б рослини не були здатні до фотосинтезу,то…» «Якщо рослини зникнуть з лиця Землі ,то…» «Якщо люди вирубають усі ліси,то…» «Якщо краще знати особливості рослин ,то..» «Якщо нищити рідкісні рослини,то…» …,то зникне атмосфера на планеті Земля» …,то люди не зможуть одержати вітаміни з їжі» …,то швидко розповсюджуватимуться хвороботворні бактерії» ….,то тварини втратять свої домівки».
Підсумок уроку Рефлексія -На уроці я дізнався… -Мені сподобалася найбільше .. -Мені цікаво було дізнатися про.. -Чи згодиться інформація, яку ви почули сьогодні у повсякденному житті? -Чи згідні ви з епіграфом нашого уроку: Людство – без облагородження його тваринами і рослинами – загине, збідніє, впаде в злобу відчаю, як самотній на самоті. Андрій Платонов? Оцінювання навчальних досягнень учнів
Домашнє завдання Вивчити відповідний параграф підручника,відповідати на запитання після параграфу. Творче завдання – скласти сенкан на тему «Рослини» Сенкани складаються за алгоритмом: перший рядок – іменник; другий рядок – два прикметники, що характеризують термін; третій рядок – три дієслова, що характеризують термін; четвертий рядок – речення з 4-х слів, що характеризують термін; п’ятий рядок – іменник-синонім до терміна. Наприклад: Рослини Зелені,смачні Ростуть,вбирають ,виділяють Живі організми,потрібні людям Флора