2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

"Презентація до уроку з біології в 6-му класі на тему"Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини."

Про матеріал

Чудовий супровід до уроку ,який його унаочнює за допомогою сучасних ІКТ.На слайдах презентації відображено каринки,які допоможуть вчителеві застосувати такі інтерактивні методи як "Асоціативний кущ",гру "Впізнай мене".Також краще здійснити пояснення нового матеріалу через візуальне сприйняття.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини. Урок з біології в 6 класі (за новою програмою) на тему:

Номер слайду 2

Мета уроку: Навчальна визначити значення вивчених рослин класів Однодольні та Дводольні у природі та житті людини; розкрити необхідність знань про будову та значення вивчених рослин у подальшому житті людини. Розвиваюча розвивати уміння порівнювати та визначати значення рослин у житті людини розвивати пам’ять,увагу,логічне мислення та уяву; розвивати творчу активність, пізнавальні інтереси учнів. Виховна виховувати бережливе ставлення до рослин своєї місцевості та планети; розвивати в учнів почуття прекрасного, уміння пізнавати і створювати красиве

Номер слайду 3

Епіграф уроку: Людство - без облагородження його тваринами і рослинами - загине, збідніє, впаде в злобу відчаю, як самотній на самоті. Андрій Платонов

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Однодольні рослини Актуалізація опорних знань учнів Метод «Асоціативний кущ» (визначити ознаки Однодольних та Дводольних рослин) Дводольні рослини

Номер слайду 6

Актуалізація опорних знань учнів Гра «Впізнай мене» (картинки з рослинами – назвати рослину,відділ,клас та родину,до якої належить рослина)

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ФОТОСИНТЕЗ — ЦЕ УТВОРЕННЯ ОРГАНІЧНИХ РЕЧОВИН (ЗДЕБІЛЬШОГО ГЛЮКОЗИ) З ВУГЛЕКИСЛОГО ГАЗУ Й ВОДИ ПІД ДІЄЮ СОНЯЧНОГО СВІТЛА В ОРГАНІЗМАХ ,ЩО МІСТЯТЬ ХЛОРОФІЛ) . Вивчення та осмислення нового матеріалу

Номер слайду 9

Колообіг речовин - це обмін речовинами між живою та неживою частинами природи.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Робота в групах за попередньо визначеними завданнями І група- «Харчові рослини» ІІ група - «Технічні рослини» ІІІ група – «Лікарські рослини» ІV група - «Декоративні рослини» V група – «Рослини – символи України»

Номер слайду 12

Рослини дають їжу для людей

Номер слайду 13

соняшник пшениця

Номер слайду 14

З рослин виготовляють різні речі папір меблі будматеріали тканину

Номер слайду 15

З рослин виготовляють ліки

Номер слайду 16

Рослини прикрашають наше життя

Номер слайду 17

Рослини - символи України

Номер слайду 18

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Гра «Хто зайвий і чому?» пшениця,айстра,картопля,баклажан,перець; акація,гречка,липа,ячмінь; соняшник,ріпак,мальва,конопля; хрін,тюльпан,лілія,троянда; вишня,слива,льон,яблуня Як стверджував Конфуцій - «Вчитися і не розмірковувати – даремно витрачати час». Не кожному вдається знайти зайву інформацію, й того складніше – інформацію, яка викликає сумніви. Для цього потрібні не тільки знання, а й вміння розмірковувати.  

Номер слайду 19

УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ МЕТОД «ЯКЩО…,ТО…» «Якщо б рослини не були здатні до фотосинтезу,то…» «Якщо рослини зникнуть з лиця Землі ,то…» «Якщо люди вирубають усі ліси,то…» «Якщо краще знати особливості рослин ,то..» «Якщо нищити рідкісні рослини,то…» …,то зникне атмосфера на планеті Земля» …,то люди не зможуть одержати вітаміни з їжі» …,то швидко розповсюджуватимуться хвороботворні бактерії» ….,то тварини втратять свої домівки».

Номер слайду 20

Підсумок уроку Рефлексія -На уроці я дізнався… -Мені сподобалася найбільше .. -Мені цікаво було дізнатися про.. -Чи згодиться інформація, яку ви почули сьогодні у повсякденному житті? -Чи згідні ви з епіграфом нашого уроку: Людство – без облагородження його тваринами і рослинами – загине, збідніє, впаде в злобу відчаю, як самотній на самоті. Андрій Платонов? Оцінювання навчальних досягнень учнів

Номер слайду 21

Домашнє завдання Вивчити відповідний параграф підручника,відповідати на запитання після параграфу. Творче завдання – скласти сенкан на тему «Рослини» Сенкани складаються за алгоритмом: перший рядок – іменник; другий рядок – два прикметники, що характеризують термін; третій рядок – три дієслова, що характеризують термін; четвертий рядок – речення з 4-х слів, що характеризують термін; п’ятий рядок – іменник-синонім до терміна. Наприклад: Рослини Зелені,смачні Ростуть,вбирають ,виділяють Живі організми,потрібні людям Флора      

Номер слайду 22

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Хомич Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Субботіна Альона Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Болотіна Ольга Василівна
    Дякую, дуже стало в нагоді!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
9 березня 2018
Переглядів
19735
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку