Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів. Підготувала:вчитель інформатики Рожищенського ліцею №4 Кадушкіна Т. П.
Номер слайду 2
Пригадуємоhttps://learningapps.org/4672919
Номер слайду 3
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.
Номер слайду 4
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. В офісних додатках використовується два типи графічних зображень:малюнки — зображення, які вставляються в документ із графічних файлів або програм;графічні об’єкти — зображення, які створені за допомогою інструментів самих офісних додатків. Графічні об’єкти створюються з автофігур (готових графічних примітивів), фігурних написів Wоrd. Аrt, організаційних діаграм. Усі ці об’єкти є векторними зображеннями.
Номер слайду 5
Створення і опрацювання графічних примітивів
Номер слайду 6
Ефекти фігури. Контур. Заливка
Номер слайду 7
Алгоритм побудови векторних зображень із графічних примітивів
Номер слайду 8
Працюємо в парах
Номер слайду 9
Працюємо за комп’ютером «Створи логотип»
Номер слайду 10
Підсумки Що нового сьогодні дізналися?Чого навчилися?Що сподобалось на уроці, а що ні?Чи виникали труднощі?rrrrr