Засвоєння нового матеріалу повинно бути побудоване просто та доступно для кожного учня. Учні значно краще засвоюють та з більшим захопленням підходять до вивчення нового, якщо вони, не лише чують вчителя, але ще й бачать те, про що йде мова.
В кінотеатрі 3 зали. В першій залі 60 місць, в другій залі – 40 місць, в третій залі – 30 місць. Скільки всього місць в кінотеатрі? 60 + 40 + 30 = 130
Номер слайду 4
В магазин привезли хліб. За перший день продали 176кг хліба, за другий день – 145кг хліба. На скільки кілограмів хліба привезли в магазин більше першого дня? 176 – 145 = 31
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
+ =
Номер слайду 8
Щоб додати два дроби з однаковими знаменниками, треба додати їхні чисельники, а знаменник залишити той самий.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Щоб відняти дроби з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника, а знаменник залишити той самий.
Творче завдання: Як розрізати головку сиру на 8 рівних частин, виконавши лише три розрізи?
Номер слайду 19
2 частини 4 8 частин Розв’язання:
Номер слайду 20
Номер слайду 21
У коробці лежало 4 білих, 5 чорних і 6 червоних кульок. Яку найменшу кількість кульок треба вийняти з коробки, щоб серед них обов'язково було: 1) 3 кульки одного кольору ; 2)кульки всіх трьох кольорів ?