Навчальний посібник "Літній математичний календар для учнів, які закінчили 5 клас"

Про матеріал

Літній математичний календар для учнів, які закінчили 5 клас— це збірка завдань, яка допомагає учням повторювати навчальний матеріал протягом канікул.

Через тривалий відпочинок раніше вивчене забувається. Тому після канікул, особливо літніх, одним із найважливіших завдань учителя є повторення й актуалізація знань учнів. Розв'язати цю проблему допоможе домашнє завдання на літні канікули, подане у вигляді математичного календаря.

Перегляд файлу

«Сучасна освіта Житомирщини - 2017»

 

Літній математичний календар для учнів,

які закінчили  5 клас

 

 

Пригоцька Олена Вячеславівна

вчитель математики та інформатики

Новоград-Волинскої

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10

художньо-естетичного профілю

 

 

 

 

 

 

 

2017 рік


Інформаційний лист

 

 

Пригоцька Олена Вячеславівна,

вчитель другої кваліфікаційної категорії - 2012

М. Новоград-Волинський

вул. Платона Майбороди 7,

093-134-28-21


Рецензія на навчальний посібник О.В. Пригоцької

«Літній математичний календар для учнів, які закінчили 5 клас»

Представлений для рецензії посібник містить «домашнє завдання» на літні канікули з математики для учнів, які закінчили 5 клас. Визначений підхід сприяє мотивації до вивчення математики, і підтриманню рівня знань з даного предмета до початку нового навчального року.

Запропонована автором робота забезпечує додержання принципів особистісно зорієнтованого навчання. Структура посібника чітка, запропоновані завдання відповідають програмовому матеріалу.

Безперечним позитивом посібника є значна увага автора до розвитку логічного мислення учнів. Слід відзначити, що підібрані завдання є цікавими та інформаційними. Різноманітні види завдань дають змогу учням визначити якість засвоєння матеріалу, що забезпечує мотиваційну та розвиваючу функції.

Зміст даної розробки має практичне спрямування. Тому посібник може бути використаний вчителями математики у навчальному процесі.

 

Рецензент:
методист Новоград-Волинського ІМЦ

Костюк О.М.

 

 

Анотація

Літній математичний календар для учнів, які закінчили 5 клас— це збірка завдань, яка допомагає учням повторювати навчальний матеріал протягом канікул.

Через тривалий відпочинок раніше вивчене забувається. Тому після канікул, особливо літніх, одним із найважливіших завдань учителя є повторення й актуалізація знань учнів. Розв’язати цю проблему допоможе домашнє завдання на літні канікули, подане у вигляді математичного календаря.


Зміст

 

Інформаційний лист 2

Рецензія 3

Анотація 4

Зміст 5

Введення 6

Завдання 8

Висновки 70

Література 71

 

 


Введення

Тема досвіду: Літній математичний календар для учнів, які закінчили 5 клас

Автор досвіду: Пригоцька Олена Вячеславівна  

Адреса досвіду:

Новоград-Волинська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №10

художньо-естетичного профілю.

Літні канікули є найбільш тривалими за часом. Це добре, діти мають можливість повноцінно відпочити після навчального року. Але, канікули, на жаль, сприяють забування раніше вивченого. Вирішення цієї проблеми я бачу у введенні «літнього» домашнього завдання. Математичний календар - це літні завдання, розраховані на щоденне заняття математикою під час канікул. Виконання яких сприяє:

актуалізації знань учнів до початку нового навчального року;

• скорочення часу на повторення пройденого матеріалу на початку навчального року;

• систематизація наявних знань учнів;

• розвитку математичного мислення через рішення логічних і нестандартних завдань;

• згуртування дітей та батьків під час спільної роботи над завданням;

• формуванню допитливості, наполегливості та дисциплінованості.

А головне, математичний календар дозволяє тримати в тонусі мислення та інтелект учня під час канікул. Навіть якщо хтось із учнів «вирішить» усього декілька завдань календаря - це все на користь!

Математика – наука послідовна. Не можна допускати, щоб діти забули все, чого їх навчили протягом року.


Арифметиканаче вхідна брама до всіх інших наук, бо без її пізнання ніхто не може зробити жодного кроку вперед до храму науки

Феофан Прокопович

 

 

 

Сьогодні перший день літа,
і ми починаємо відлік літніх
днів з математичним календарем. Не забувай заглядати в календар кожен день, бо тебе там чекають математичні сюрпризи і математичні відкриття. Заведи для математичного календаря окремо зошит, в якому будеш записувати теорію з прикладами і рішення запропонованих завдань


 

 

 

Тема: Натуральні числа

  1. Мишці до дірки 20 кроків, кішці до мишки 5 стрибків. Доки кішка робить один стрибок, мишка робить 3 кроки, а 1 стрибок кішки дорівнює 10 крокам мишки. Чи дожене кішка мишку?
  2. Поставте замість зірочок знаки «+» і

«» так, щоб виконувалась рівність:

40*20*60*30*50=100

 

 

 

 

Тема: Натуральні числа

Яке число більше числа 17 на 6?

На скільки 28 більше ніж 19?

Яке число менше числа 32 на 8 ?

На скільки 45 менше ніж 59?

Яке число більше числа 6 у 9 разів?

У скільки разів число 56 більше ніж 7?

Яке число менше числа 64 у 8 разів?

У скільки разів число 8 менше ніж 72?


 

 

 

Сторінка для відпочинку

Виріжте в аркуші щільного паперу круглу дірку й запропонуйте кому-небудь просунути в неї монетку, більшу по діаметру. Надривати папір або якимось чином згинати, ламати, розпилювати монету – не можна. Швидше за все ваша відповідь на це: «Неможливо!» Однак у царстві головоломок немає нічого неможливого!

 

 

 

Правила запам'ятовування знаків «>» і «<»

  1. Подумки провести риску через нижню частину знака «>» або «<». У першому випадку дістанемо знак, подібний до числа 7, а в другому — до числа 4. Оскільки 7>4, то знак «>» означає «більше», а знак «<» — «менше».
  2. Знаки «>» і «<» подібні до стріл, «якими більше число заколює менше».
  3. Мерщій підкажіть: як нам швидко дізнатись.
    Між числами знак який треба писати?
    Не треба потилицю чухати, друг,
    У знаків нерівності є гострий кут.
    Указує він на найменше число.
    Таке ось у нього своє ремесло.
               

  В. В. Агафонов (Переклад С. П. Бабенко)

 

 

 

Тема: Порівняння натуральних чисел

  1. Записати за допомогою цифр наступні натуральні числа:
  • Триста сорок чотири тисячі двадцять п’ять;
  • Три мільйони двадцять вісім тисяч сто три;
  • Шість мільйонів триста сорок вісім;
  • Один мільйон триста тисяч п’ятнадцять.
  1. Порівняти:

  • 348 і 1078;
  • 1429 і 25;
  • 2045 і 993;
  • 669 і 673;
  • 1895 і 1884;
  • 3429 і 3419

  1. Розташуйте в порядку спадання числа:

45081, 63124, 45801, 76458, 77458, 63024.

  1. Порівняйте величини:

  1. 3456м і 3км;
  2. 7кг і 1ц 7кг;
  3. 5т 26кг і 526кг;
  4. 25дм і 2м 6см.


 

 

 

 

 

Тема: Порівняння натуральних чисел

  1. Зріст Буратіно у сантиметрах записується найменшим трьохзначним числом. Який зріст Буратіно? А довжина його носа раніше дорівнювала 9 см. Кожен раз, коли Буратіно брехав, довжина його носа подвоювалася. Як тільки вона стала більше зросту Буратіно, він перестав брехати. Скільки разів він збрехав?

 

 

 

 

 

  1.        Порівняйте:

а) 2год 25хв і 225хв;       б) 82с і 8хв 2с.

 

 

 

 

 

Тема: Додавання натуральних чисел

  1. Розв’яжіть приклади:
  • 123 + 234
  • 378 + 285
  • 2358 + 87
  • 77892 + 32345
  • 337481 + 936789
  • 89149 + 5935 + 483382

 

  1. Встав пропущені цифри, замість крапок

                7 .  8                9 .  .               .  8  .

            +                       +                   +

                .  5  .             .  .  5 6              9 .  8

1 1 9 7           2 2 1 7          1 5 8 5

 

 


 

 

 

Тема: Властивості додавання натуральних чисел

  1. Знайдіть значення виразу зручним способом

1) (146+322)+178;

2) 784+(179+116);

3) 625+481+75+219;

4) 427+88+203+102

2. Спростіть:

1)78+89+х;      4)629+х+291;

2)(56+а)+45;   5)61+(39+у);

3)28+(b+59);   6)(с+59)+2568

3. Тут закодоване прислів'я

 

 

 

 

Тема: Віднімання натуральних чисел

  1. Обчислити:

245 658 – 125 689

286 325 – 96 162

  1.             Виконати віднімання зручним способом:

(368+698)-268

258-(69+158)

  1. Заповнити «магічний» квадрат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сторінка для відпочинку

  1. Уявіть, що Ви закрили пенал. Прочитайте слово, яке на ньому написане.

 

 

  1. Математична лічилочка.

http://ia116.mycdn.me/image?t=0&bid=803938940341&id=803938940341&plc=WEB&tkn=8PT6v__Y80PLTiL__HN3RE2QEDw

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Віднімання натуральних чисел

  1. Не використовуючи калькулятора, обчисліть, обираючи зручний порядок дій:

  • (1873 + 1227) – 873;
  • 641 – (141 – 98);
  • (797 + 512) – 112;
  • 5124 + 676 + 4876

  1. У класі навчається 29 хлопчиків, що на 23 більше ніж дівчат. Скільки учнів навчається у класі?


 

 

 

Тема: Множення натуральних чисел

  1. Обчислити зручним способом:

4×27×25

50×821×4

4×2121×5

235×4×25

  1. Розмістити результати дій в порядку зростання:

    

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Множення натуральних чисел

  1. Знайти добутки

231×3

93×4

128×7

115×6


45×23

51×18

32×25

19 ×18


  1. Розкрити дужки

6(10+с)

12(х-у)

(16+у)4

5(х+13+у)

7(d-8)

(а+2+в)24


  1. Під час ремонту школи прийшлося замінити 20 столів на нові. Ціна одного стола 92 гривні. Скільки гривень  змогла б зекономити школа, якщо б учні охайніше відносилися до шкільного майна ?

 

 

 

 

Тема: Ділення натуральних чисел


  1.    Обчислити:

240:60;

3600:4;

84:12;

96:24


  1.                       Знайти частку та остачу:

453:62;

505:74;

452:14;

652:86


  1. Молокозавод випускає щоденно 24000 пакетів молока. У ящик входить 40 пакетів. Скільки ящиків щоденно потрібно заводові?


 

 

 

Тема: Ділення натуральних чисел

  1. Знайдіть значення виразів:

317·1+233:1   

7218:7218+999 1

(657–656) ·49-36

634:(1000–999)+66

4506·0+647:1

3208:3208·5628:5628

  1. Обчисліть:

(730:5):2 

2730:(273:13)

(31·77):11

 

 

(640:5):4 

846:(423:47)

(24·93):12

 


 

 

Тема: Степінь натурального числа з натуральним показником


  1.   Запишіть у вигляді добутку суму:

 7 + 7 + 7 + 7;

3 + 3 + 3 + 3 + 3;

а + а + а + а + а + а


2.     Запишіть у вигляді степеня:


6666666;

1212;

888;

уууу уууууу


3.     Подайте у вигляді добутку:

а) 152;  б) 105;   в) 73;  г)

4.     Обчисліть:

а) 82;   б) 43;   в) 19;   г) 25


 

 

 

 

 


Сторінка для відпочинку


Визначте маршрут руху, при якому їжачок зможе зібрати всі яблука, не відвідуючи одну й ту ж саму клітинку двічі і не повертаючись до вихідної клітинки. Не можна переміщатися по клітинах,  зафарбованих в сірий колір, а також переміщатися по діагоналях клітинок

 


 

 

 

Тема: Числові вирази

  1. Записати числові вирази:
  • Сума двадцяти і п’яти;
  • Різниця чисел 18 і 9;
  • Добуток трьох чисел, кожне з яких 6;
  • Частка від ділення суми чисел 24 і 12 на 4;
  • Сума числа 16 з часткою чисел 8 і 2;
  • Зменшуване виражене сумою чисел 39 і 17, від’ємник 16;
  • Сума добутків чисел 15 і 2 та чисел  20 і 2
  1. Знайдіть значення виразу:

а) 33-27-189;      б) (75:5+38-2):7

  1.  Порівняйте значення виразів:

а) 36:9+18 3 і 11 9-120:3;

б) 6545:5+121 і 1013-4

 

 

 

 

 

Тема: Буквенні вирази

  1. У залі для глядачів т рядів, а в кожному ряду на 5 місць більше, ніж кількість рядів. Скільки місць в залі для глядачів? Складіть вираз для розв'язання задачі, знайдіть його значення, якщо т = 15; 20.
  2. Спростіть вираз:

(63+х)+29;

а+614+235;

(22+а)–7;

69–(т+12)


  1. Знайдіть значення виразів:

а + 5 - с, якщо: а = 10, с = 8;

                             а = 90, с = 18

7(a + y) - 3(2a + 3y), якщо a = 21 і y = 10;

 

 

 

Тема: Рівняння. Текстові задачі

  1. Розв’яжіть рівняння:

58+Х=61;

11∙Х=198;

287-Х= 95;

963:Х=3

128 - 4х = 60

х + 6х + 11 = 95

1024:(12 + х) = 32

  1. Маринчина бабуся розвела курей і кроликів, у яких разом 25 голів і 54 лапки. Скільки курей і скільки кроликів має бабуся?  

 

 

 

Розв’яжемо кросворд!!!

 

 

 

Тема: Відрізок та його довжина

  1.             Виразіть:

у міліметрах: а)4 см; б)6 см 3 мм; в)5 дм;

у сантиметрах: а)3 дм; б)5 дм 4 см; в)6 м;

у дециметрах: а)5 м; б)3 м 7 дм; в)800 см

  1.                  Практична робота
  1. Проведіть пряму а.
  2. Позначте на ній точки А і В
  3. Виміряйте відрізок  АВ
  4. Позначте на відрізку АВ точку С
  5. Виміряйте відрізок  АС і  СВ
  6. Порівняйте довжину відрізка  АВ із сумою довжин відрізків АС + СВ

 

 

 

Тема: Площина, пряма, промінь

Знайдіть пропущене слово (число)

 

 

 

 

 

 

 

 

Сторінка для відпочинку

Розріжте фігуру двома розрізами на чотири частини і складіть із них квадрат

 

 

 

 

 

 

Тема: Площина, пряма, промінь

1.    Накреслити:
а) відрізок ME;
б) пряму АВ;
в) промінь СК.
2.    Запиши продовження пропозиції, згадавши визначення розподілу основних геометричних об'єктів.
1. Пряма — це...
2. Промінь — це...
3. Відрізок — це...


 

 

 

 

Тема: Шкала. Координатний промінь

 


 

 

 

 

Тема: Шкала. Координатний промінь

Знайдіть координати точки А

 

 

 

 

Тема: Кут та його величина

Градусне вимірювання кутів виникло у Вавилоні. жерці вважали, що сонце свій денний шлях здійснює за 180 кроків, отже, 1 один крок — це - частина розгорнутого кута.180

Градус — не найменша одиниця вимірювання кутів. Якщо градус поділити на 60 частин, дістанемо одиницю вимірювання кутів, яку називають мінутою. Якщо мінуту поділити на 60 частин, то дістанемо одиницю вимірювання кутів, яку називають секундою. Чому градус потрібно ділити саме на 60 частин? У Вавилоні застосовували шістдесяткову систему числення, а не десяткову, якою користуємось ми сьогодні.

Вавилонська система вимірювання кутів виявилась досить зручною, її зберегли математики Стародавньої Греції і Риму, нею користуються і сьогодні. Терміни, які ми використовуємо для назви кутових величин, мають латинське походження. Слово «градус» означає крок, ступінь; «мінута» — зменшений, «секунда» — другий, тобто друге ділення градуса.


 

 

 

Тема: Кут та його величина

Знайти, користуючись транспортиром,  градусну міру кутів. Визначити вид кожного кута

 

 

 

 

Тема: Многокутник та його периметр

 

Проведіть олівцем по лініях фігури, не відриваючи його від паперу. Проводити двічі по лінії не можна

 

 

 

Сторінка для відпочинку

 

 

 

 

 

 Виправити помилки:

 - довжина класної кімнати - 11 мм

- довжина дороги від Славутича до Чернігова - 46  см

- довжина клітинки в зошиті - 5 дм

- довжина парти - 12 км

- довжина ручки - 15 м

 

 

 

 

 

 

Тема: Многокутник та його периметр

  1. Назвіть многокутники, зображені на рисунку, і вкажіть вид кожного з них.

http://gdz-ukr.ucoz.ua/_nw/1/s67032807.jpg

  1.        http://gdz-ukr.ucoz.ua/_nw/1/85226027.png  Назвіть вершини і сторони шестикутника, зображеного на рисунку.
  2. Сторони п'ятикутника дорівнюють       4 см, 6 см, 8 см, 3 см і 5 см. Чому дорівнює периметр цього п'ятикутника?

 

 

 

 

Тема: Трикутник. Види трикутників

Визначте вид кожного трикутника:

Для повторення:

Трикутник називається тупокутним, якщо один кут тупий.

Трикутник є гострокутним, який має всі гострі кути.

Трикутник прямокутний, якщо у нього є прямий кут (90°)

 

 

 

Тема: Трикутник. Види трикутників

Скільки трикутників на малюнку?

 

image66Упорядкувати трикутники за допомогою чисел, що є числовими значеннями їх периметрів. Заповніть таблицю.

Сума довжин сторін

6

8

9

12

13

15

18

12

 

 

 

 

 

 

 

 

Яке слово отримали?

 

 

 

Тема: Квадрат

1. Накреслити квадрат зі стороною 6 см, розділити його на чотири однакових квадратика. Чому дорівнює сторона кожного з утворених квадратиків?
2. Знайди периметр і площу квадрата зі стороною 15 см.
3. Знайди сторону квадрата, якщо його периметр дорівнює 52 см.
Для повторення
P = 4a, S = a2,
Р — периметр квадрата
S — площа квадрата,
a — сторона квадрата.

 

 

 

 

Тема: Прямокутник

  1. Сторони прямокутника 8 см і 5 см. Знайти його площу
  2. Ширина прямокутника 3 см, а його площа – 15 см . Знайти його периметр
  3.  Довжина прямокутника 5 см, а периметр 18 см. Знайти його площу
  4. Скільки арів має ділянка, довжина якої 60 м, а ширина   25 м?
  5. Виміряйте сторони прямокутника і знайдіть його периметр та площу.

 

 

 


 

 

 

Сторінка для відпочинку

 

 

 

 

Тема: Прямокутний паралелепіпед

 

На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед АВСDМNКР. Назвіть:

http://gdz-ukr.ucoz.ua/_nw/1/94137181.png

а) грані, яким належить вершина А;

б) ребра, що дорівнюють ребру АМ;

в) грані, що мають спільне ребро КС;

г) грань, що дорівнює грані АВNМ.

 

 

 

 

 

 

Тема: Піраміда

На рисунку зображено піраміду КАВСD. Укажіть:

http://gdz-ukr.ucoz.ua/_nw/1/98671812.png

а) основу піраміди;

б) вершину піраміди;

в) бічні грані піраміди;

г) бічні ребра піраміди;

д) ребра основи піраміди.

 

 

 

 

Тема: Куб

  1. Знайдіть площу однієї грані куба та площу його поверхні, якщо ребро куба дорівнює 4 см.
  2. Знайдіть загальну довжину всіх ребер куба, якщо довжина одного ребра дорівнює 12 см.
  3. Площа однієї грані куба дорівнює         36 см2. Обчисліть площу його поверхні.
  4. Кімната має розміри 5 м х 4 м, а висота кімнати дорівнює 3 м. Скільки фарби потрібно для того, щоб пофарбувати стелю та стіни цієї кімнати, якщо витрати фарби становлять 200 г на 1 м2?

 

 

 

 

 

Тема: Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба

  1. 3 кубиків з ребром 1 см складено геометричні тіла. Знайдіть об'єми цих тіл. Чи є серед них рівні?

http://gdz-ukr.ucoz.ua/_nw/1/s95844984.jpg

http://gdz-ukr.ucoz.ua/_nw/1/s98221648.jpg

2.  Скільки потрібно кубиків з ребром    1 см, щоб скласти прямокутний паралелепіпед, виміри якого дорівнюють:

а) 3 см, 5 см, 6 см;

б) 2 см, 7 см, 2 см

 

 

 

 

Тема: Звичайні дроби

  1. Запиши за допомогою звичайного дробу, яка частина кожної фігури замальовано.

 

 

 

 

 

 

Для повторення

Звичайні дроби складаються з чисельника і знаменника. Якщо чисельник менший знаменника, то дріб є правильним; якщо ж чисельник більший за знаменник або дорівнює йому, то дріб є неправильним

 

 

 

Тема: Правильні та неправильні дроби

З даних дробів вибери ті, які є неправильними:

 

 

 

 

 

http://lib2.podelise.ru/tw_files2/urls_1/7/d-6078/6078_html_m731ca623.png

 


 

 

 

Сторінка для відпочинку

 

Як виглядатиме піраміда, якщо на неї дивитись згори?

 

 

 

 

 

 

Тема: Правильні та неправильні дроби

  1. Замалюйте відповідну частину кожної з фігур на рисунках
     
  2. Запишіть частку у вигляді дробу:

а) 5 : 7;

б) 12 : 43;

в) 24 : 3

  1. Туристи пройшли маршрут за 4 години. Яку частину шляху вони пройшли:

а) за 1 годину? _____________; 

б) за 3 години? _____________;

в) за 2 години? _____________.

 

 

 

 

Тема: Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

  1. Який дріб називається правильним (неправильним)? Наведіть при­клади.
  2. Який дріб більше? Чому?

1) чи

2) чи


 


  1. Що більше:

1) дм чи 5 см;

2) 74 см чи м;

3) т чи 695 кг;

4) год чи 18 хв?


 

 

 

 

 

Тема: Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

Розташувати дроби в порядку зростання:

 , , , , ,

Записати по два числа замість  зірочки, щоб утворилась правильна нерівність:


<,

> ,

 < ,

 >


 

 

 

 

 

Тема: Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками

Обчислити:

 

 

 

 

 

 

 Для повторення

 

 

 

 

 

Тема: Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками

Відгадайте найбільш калорійний плід у світі, який має 741 калорію на фунт вжитої маси

 

 

 

79

4

41

1

7

2

8

В

о

д

А

а

о

к

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками

Обчислити

 

 

 

 

Сторінка для відпочинку

Скільки разів можна від 100 відняти 10?

 

Скільки разів можна від 100 відняти 10?

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Десятковий дріб

Якщо у звичайному дробі знаменник дорівнює розрядній одиниці, наприклад, десяти, ста, тисячі і так далі, то його називають десятковим.

Цей дріб можна записати так: у числі після розряду одиниць ставлять кому, а після неї записують розряди десятих, сотих. Число, яке має такий вигляд, називають десятковим дробом.

Запамятайте!

Перший десятковий знак справа після коми в десятковому дробі – це десяті, другий – соті, третій – тисячні, четвертий – десятитисячні, п’ятий – стотисячні


 

 

 

 

Тема: Десятковий дріб

Замініть * цифрою:

 

 Порівняйте числа:


 

6,31 і 17,28 

0,0302 і 0,0032

0,5 і 0,49

6,837 і 6,829 

0,025  і  0,035 

 

 

 

43,24 і 43,172

5,025 і 5,03

6,001 і 6,01

0,527  і  0,572

16,2302  і  12,23

 

 


 

 

Тема: Порівняння десяткових дробів

1) Порівняйте числа:

а) 85,09 і 67,99;

б) 55,7 і 55,7000;

в) 0,5 і 0,724;

г) 0,908 і 0,918;

д) 7,6431 і 7,6429

2) Запишіть у порядку зростання числа:

3,456; 3,465; 8,149; 8,079; 0,453.

3) Запишіть у порядку спадання числа:

0,5005; 5,05; 0,0505; 505; 0,505; 5,505

  1.             Між якими сусідніми натуральними числами стоїть число:

8,4;  

16,376; 

99,5; 

83,17 

 

 

 

 

 

 

Тема: Додавання і віднімання десяткових дробів

 

Поставити правильно коми:


32 + 18 = 5 

42 + 17 = 212 

63 – 27 = 603

3 + 108 = 408 

736 – 336 = 4 

57 – 4 = 17


 Виконати дії:


1,42 + 0,33 

0,033 + 0,167 

6,2 – 2,3

1,42 + 3,3   

6,9 – 2,3  

2,37 – 0,64

7,53 + 2,46 

2,87 – 0,64 



 

 

 

 

Тема: Читання і запис десяткових дробів

1. Прочитати дроби:


91,78;

6,0876;

5,9;

0,008;   

4325,091;

 300,0605.


2. Записати цифрами:

а) вісімнадцять цілих сім сотих;
б) двісті п'ятдесят цілих три десятитисячних;
в) нуль цілих чотириста двадцять дев'ять тисячних;
г) мільйон цілих сорок вісім тисячних;
д) п'ять цілих сім мільйонних


 

 

 

 

Тема: Множення і ділення десяткових дробів

Обчислити:


5643,987:100

543,98:0,01

4,1187:1000   

0,14:0,0001

65,98:0,1     

0,87222:10

4352:1000      

15,7246:0,001


 

Для повторення

Щоб поділити десятковий дріб на 10, 100, 1000, тре­ба перенести кому в діленому на стільки цифр вліво, скільки їх після коми в дільнику

 

 

 

 

Сторінка для відпочинку

Яке чоловіче ім'я можна однаково прочитати з обох боків?Яке українське чоловіче ім'я можна однаково прочитати з обох боків: зліва направо та справа наліво?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Множення і ділення десяткових дробів

Обчислити:


 4,3•6,14;

 1,06•2,04;

 12,5•0,8;

 0,03•107;

 0,8•0,125;

123,4:4;

4,41: 7;

0,115:5;

192,6:9;

34,153:17


Для повторення:

Десятковий дріб можна ділити тільки на натуральне число. Перед діленням необхідно перенести коми.

Наприклад:  1,632 : 0,04 =163,2 : 4 = 40,8

Висновки

У виконанні домашніх завдань під час літніх канікул величезна користь, адже індивідуальні заняття вдома кожному дають шанс підучити те, що було погано засвоєно в минулому році, а значить, можливість почати новий навчальний рік більш впевненим у своїх силах.

Дитина цілком зможете заповнити пробіли в знаннях за літо, а значить, новий навчальний рік почнеться значно легше, адже дитині не доведеться надолужувати згаяне і одночасно опановувати нове.

Шкільні завдання на літо багатьом дітям здаються несправедливою повинністю, адже вони чесно відучилися цілий рік і теж хочуть відпочити. Тут важливо переконати дитину у важливості таких занять, показати їй, що невеликі зусилля приведуть до того, що наступного року вона зможе вчитися краще.

 


Література

http://zagadki.org.ua/ua/riddles/skilful/p1/11/

https://sites.google.com/site/konstantynivska/cikava-matematika/logicni-zadaci

http://zadachki.in.ua/

http://www.potehechas.ru/crossword/crossword.shtml

http://formula.co.ua/uk/category/puzzles

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лазорко Наталія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Savkovska Halina
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пахотіна Тетяна Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
13510
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку