Урок з навчання грамоти у 1 класі Тема : Закріплення звукового значення букви «И». Бесіда за малюнками до казки «Котик і півник». Питання « Що робити?» Вчитель Одеського ліцею№ 92 Коваленко Ю. Я.
Номер слайду 2
Тема уроку : Закріплення звукового значення букви «И». Бесіда за малюнками до казки «Котик і півник». Питання « Що робити?»
Че-рез ни-ви і луги Ска-че ко-ник - и-ги-ги ! Ич, я-кий! Ич, я-кий! І швид-кий , і пруд-кий ! Ти, гри-ва-стий, сха-ме-ни-ся, Від-по-чи-ти зу-пи-ни-ся. Л. Вознюк.
Номер слайду 20
Че-рез ни-ви і луги Ска-че ко-ник - и-ги-ги ! Ич, я-кий! Ич, я-кий! І швид-кий , і пруд-кий ! Ти, гри-ва-стий, сха-ме-ни-ся, Від-по-чи-ти зу-пи-ни-ся. Л. Вознюк.
Номер слайду 21
Че-рез ни-ви і луги Ска-че ко-ник - и-ги-ги ! Ич, я-кий! Ич, я-кий! І швид-кий , і пруд-кий ! Ти, гри-ва-стий, сха-ме-ни-ся, Від-по-чи-ти зу-пи-ни-ся. Л. Вознюк.
Номер слайду 22
Гімнастика для очей
Номер слайду 23
- Хто ти такий ?- питає зелений коник. - Я – морський коник. Живу в теплому морі. Я плаваю тільки вертикально. - А я – коник-стрибунець, живу в траві, у лузі.
Номер слайду 24
- Хто ти такий ?- питає зелений коник. - Я – морський коник. Живу в теплому морі. Я плаваю тільки вертикально. - А я – коник-стрибунець, живу в траві, у лузі.
Номер слайду 25
- Хто ти такий ?- питає зелений коник. - Я – морський коник. Живу в теплому морі. Я плаваю тільки вертикально. - А я – коник-стрибунець, живу в траві, у лузі.
Номер слайду 26
- Хто ти такий ?- питає зелений коник. - Я – морський коник. Живу в теплому морі. Я плаваю тільки вертикально. - А я – коник-стрибунець, живу в траві, у лузі.