Презентація до уроку з природознавства для 3 класу за підручником Т. Гільберг , Т. Сак. за темою " Охорона рослинного і тваринного світу" Підготувала вчитель початкових класів Криворізької загальноосвітньої школи I - III ступенів № 52
Урок 44 Охорона рослинного і тваринного світу Збережемо природу Землі разом Автор Данилюк Н.В.
Номер слайду 2
На всіх материках живуть люди. Нині на Землі понад 5 і 7/10 мільярда жителів. А 2050 року нас буде вдвічі більше. Кожну хвилину на Землі народжується 140 дітей.
Номер слайду 3
Заселені материки неоднаково. 1/4 земної поверхні заселені слабенько чи й взагалі є безлюдними. Посуха, висока вологість повітря або ж люті морози роблять для людини неможливим життя в цих місцях. Це -
Номер слайду 4
полярні райони
Номер слайду 5
пустелі,
Номер слайду 6
високогірні області,
Номер слайду 7
тропічні ліси.
Номер слайду 8
Зате на території, яка складає лише 1/10 площі земної поверхні живе переважна частина людства.
Номер слайду 9
В світі багато народів. У кожного своя мова, культура.
Номер слайду 10
Один або кілька народів утворюють державу. Кожна держава має свої кордони, назву, столицю.
Номер слайду 11
Люди всіх рас рівні між собою.
Номер слайду 12
Все менше залишається на Землі місць, де б не ступала нога людини. І все більше природа потерпає від її діяльності.
Номер слайду 13
Колись життя людей залежало від “примх” природи. Наші предки схилялись перед силою природи, гостро відчували свою залежність від неї.
Номер слайду 14
Але поступово у людей з’явились затишні домівки, техніка, заводи, ферми, транспорт. І тоді людям стало здаватися, що вони не залежать від природи, що вони сильніші за неї.
Номер слайду 15
Більше того, людина стала намагатись “полонити” природу, стати її господарем. Вона вважала себе велетнем, якому все на планеті можна.
Номер слайду 16
Таке ставлення призвело до забруднення повітря і води, руйнування ґрунту,
Номер слайду 17
Знищення ґрунту
Номер слайду 18
Знищення ґрунту
Номер слайду 19
Забруднення водойм
Номер слайду 20
Забруднення повітря
Номер слайду 21
загибелі лісів,
Номер слайду 22
знищення рослин і тварин.
Номер слайду 23
Люди почали розуміти, що вони не “панують” над природою, а просто знищують її.
Номер слайду 24
Знищивши навколишню природу, люди й самі не виживуть, бо людина – син природи, а не її повелитель.
Номер слайду 25
І ще люди зрозуміли, що вони тисячами, мільйонами ниточок зв’язані з навколишньою природою і так само залежать від неї, як листочок дерева від його кореня.
Номер слайду 26
- Вирубати ліси. - Встановлювати водоочисні фільтри на заводах і фабриках. - Виловлювати рибу під час нересту. - Встановлювати повітроочисні фільтри на заводах і фабриках. Гра “ Можна – не можна ”
Номер слайду 27
- Забруднювати водойми. - Для вилову риби використовувати вибухівку, сітку. - Взимку прорубувати ополонки у водоймах. - Вбивати змій і жаб. - Підгодовувати птахів взимку, влаштовувати для них годівниці на підвіконні чи на деревах.
Номер слайду 28
- Руйнувати гнізда та забирати яйця птахів. - Розвішувати в лісі, на городах, в садах шпаківні. - Забирати пташенят з гнізда. - Полювати на птахів і звірів у період розмноження та вигодовування малят. Насаджувати кущі і дерева.
Номер слайду 29
Н. Красоткіна Люби цей світ, моя дитино, Свій рідний край, ліси, поля. Турбуйсь про нього кожну днину Бо рідна це твоя земля.
Номер слайду 30
Тут ти живеш і вчишся в школі, Тут в тебе друзі і сім`я. Не нищ нічого і ніколи – Людина ж бо тобі ім`я! Допоможи малій пташині, Її ти вчасно підгодуй. Під силу ж це малій дитині, Але нічого не марнуй.
Номер слайду 31
Бо світ чарівний,наче казка, Ти теж частиночка його. Тож бережи цей світ , будь ласка, Прийми до серденька свого.