Перевіримо вивчений теоретичний матеріал…І. Продовжити речення: 1. Рівняння – це … 2. Розв’язком або коренем рівняння, називають …ІІ. З наведених прикладів рівнянь визначте, яким членом являється невідоме. Як знайти корінь рівняння? 1) 3+x=7; 2) x-5=2; 3) 8-x=5; 4) x∙5=15; 5) x÷4=3; 6) 9÷x=3.
Задача. Учні п’ятого класу збирали гриби в один великий кошик. Іванко назбирав деяку кількість. Потім Ростислав поклав ще 7 боровиків, а Ваня і Роман збільшили кількість грибів у 2 рази, і в кошику їх стало 34. Скільки грибів назбирав Іванко?+734∗ у 2 рази)(style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 6
+734х(х + 7)∗2 = 34 ∗ у 2 рази()x= 10
Номер слайду 7
Вправа 391. Робота в парах1,3 – перша пара;2,4 – друга пара.1) (x+26)∙12=360; х =42) 7(x – 15) = 1841;у =2783)(132 – х)÷𝟒 = 23; у =404) 910÷(x+11)=360. у =15rrrr
Номер слайду 8
Самостійна роботаІ. Варіант:1. Розв’яжіть рівняння:а)11∙(x-9)=121;б)190÷(x+5)=2;в)x÷(89+11)=100.2. Одне із чисел удвічі більше за друге. Знайди ці числа, якщо їх сума дорівнює 24. ІІ. Варіант:1. Розв’яжіть рівняння:а)12∙(x-8)=144;б)175÷(x+5)=5;в)(54∙2)÷x=36.2. Одне із чисел утричі більше за друге. Знайди ці числа, якщо їх сума дорівнює 36.
Номер слайду 9
Домашнє завданняІ. Повторити П. 11 ІІ. Розв’язати вправи:389(1), 397(2,3), 402.ІІІ. Додаткове завдання
Номер слайду 10
12 + х = 40ІІІ. Додаткове завдання. Розв'яжіть рівняння. Замість букв впишіть числа, які є коренями рівнянь, записаних по вертикалі, і по горизонталі. +_+===у - 25 = с44 + 3 = а4728327