визначити специфіку втілення античного міфу в п'єсі «Пігмаліон», зробити компаративний аналіз п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» з давньогрецьким міфом «Пігмаліон і Галатея»; проаналізувати п’єсу «Пігмаліон», її сценічну долю; розвивати словниковий запас старшокласників, навички зв'язного мовлення, критичного мислення, компаративного аналізу художніх творів; виховувати у старшокласників потребу у високих естетичних та гуманних цінностях; почуття відповідальності за свої вчинки, естетичний смак.
Створив Галатею та закохався в неї; Галатея змінила Пігмаліона, її краса розбудила в його душі кохання; почувався відповідальним за створену ним красу, одружився з Галатеєю. Пігмаліон Хіггінс Не зважає на почуття інших, часто грубий і нестриманий, Навчав Елізу правильної вимови, допоміг зрозуміти світ мистецтва; Еліза майже нічого не змінила в поглядах професора, а він не збирався змінюватися сам; він не почувався відповідальним за долю Елізи, його захоплювали вищі ідеї, результат експерименту Спільне Не дуже люблять жінок, вперті одинаки
п/п Античний міф «Пігмаліон і Галатея» П'єса Б. Шоу «Пігмаліон» Місце дії Давня Греція, о. Кіпр Зав’язка За велінням богів скульптор - цар Пігмаліон створює статую прекрасної дівчини Центральний мотив Здійснення бажання Пігмаліона (перетворення скульптури на живу жінку) залежить від волі Афродіти Образ головного героя Пігмаліон - єдиний образ людини-творця у творі Образ головної героїні: А) діяльність у творі Галатея - «пасивний» персонаж у творі Б) риси характеру Відсутня інформація про характер Галатеї, її ставлення до Пігмаліона. Статичність опису зовнішності героїні Фінал Завершення історії щасливим шлюбом героїв