Презентація створена до уроку "Звичайні дроби". Це другий урок вивчення теми, тому на даному уроці присутній Математичний диктант, а також розв'язування задач. Матеріал співпадає з підручником Математика, 5 клас, О.С. Істер.
1. Чисельником даного дробу є число…, а знаменником…. 2. Що показує знаменник дробу? Знаменник – це число, яке показує на скільки рівних частин розділили ціле 3. Що показує чисельник дробу? Чисельник – це число, яке показує скільки взято рівних частин від цілого a b Повторення
Номер слайду 3
1. Дріб має чисельник …., а знаменник …. 2. Запишіть дріб “дві сьомих”. Число 7 показує …. , а число 2 показує…. 3. Дріб з чисельником 5 і знаменником 8 записують так…. 4. Запишіть дріб, який має знаменник 9, а чисельник на 2 менший від знаменника. Математичний диктант
Номер слайду 4
Математичний диктант 5. Із даних дробів випишіть ті, що мають чисельник 12. 6. Якщо відрізок поділено на 8 рівних частин, то кожна з них позначається дробом так: … 7. Десяту частину дециметра називають ...
Номер слайду 5
Скільки сантиметрів становить одна п’ята частина метра? дві п’ятих? Довжина дошки 6 м. Що означає відрізати одну третину дошки? дві третини? Виконання усних вправ
Номер слайду 6
Пояснення Щоб знайти дріб від числа, потрібно ціле (число) поділити на знаменник і помножити на чисельник. Задача (на знаходження дробу від числа) Скільки градусів становить від прямого кута? Прямий кут становить 90о. Дріб означає, що цей кут потрібно розділити на 5 рівних частин і взяти з них 3. Тому виконаємо наступні дії: 90:5=16 – 1 з рівних частин 16*2=32 – 2 рівних частини. Відповідь: 32о.
Номер слайду 7
№ 929 Розв'язування задач
Номер слайду 8
Розв'язування задач № 932 № 934 За 1 год - ; за 2 год - ; за 5 год - ; за 7 год - . № 938 30:5=6 – 1частина; 6*3=18 – 3 частини. Відповідь: 18 дівчат у класі.
Номер слайду 9
Повторити §27 Розв’язати №№ 930, 933, 935, 939. Домашнє завдання