Школа семи гномівІнтегрований урок у 1 класі: навчання грамоти ( читання, письмо), основи здоров'я. Тема: Звуки [р], [р’]. Позначення їх буквами Р, р («ер»). Читання складів, слів. Виконання словниково – логічних вправ. Загартовування. Процедури загартовування. Підготувала вчитель початкових класів КЗ « Інзівська ЗОШ І – ІІІ ступенів»Парапанова Людмила Валентинівна
Мета: ознайомити учнів із артикуляцією звуків [р], [р']; вчити читати нову букву в складах, словах, реченнях; ознайомити з рукописними малою та великою літерами Р,р; з основними засобами та правилами загартовування; розвивати вміння робити звуковий та звуко – буквений аналіз слів; розвивати мислення; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, дбати про свій організм.
Привіт! Я гном ПРОСТАК - найменший серед гномів. Здається, немає нічого простішого, ніж привітання, але й тут є свої нюанси — доброзичлива посмішка. Якщо посміхнутися перехожому - він посміхнеться у відповідь. Якщо посміхнутися небу та сонцю - розійдуться хмари. Якщо посміхнутися Всесвіту - трапиться щось казкове. Давайте посміхнемося губами, очима, долонями, серцями. Прикладіть долоньки до свого серденька і передайте тепло свого серця своєму товаришеві. Вправа «Усмішка» Артикуляційні вправи
Загадка. Має клешні й довгі вуса, Я і сам його боюся. Він кусає, мов гусак, Ну а звуть щипаку… ( рак)Створення ситуації успіху. Добрий день! Я – БУР –Р-Р- КОТУН! Часто буваю незадоволеним і дуже підозрілим до всього. Сьогодні я познайомлю вас з новими звуками і буквами, що їх позначають.
Радий вітати Вас! Я – ВЕСЕЛУН! Люблю танцювати та співати пісні!- Що допомагає нам бути бадьорим зранку, зарядитися енергією на весь день?- Так, це ранкова зарядка. Прошу встати всіх з місць і зробимо ранкову гімнастику. Діти під музику виконують “Веселу зарядку”.- Ранкова гімнастика, рухливі ігри, заняття спортом, фізкультхвилинки на уроках допоможуть вам бути витривалими, мати міцне здоров’я.style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr
Робота над словами, поданими у «віночку»Ряст, ромашка, кріп, гриби, равлик, береза. — Доберіть слова до поданих звукових схем. — Назвіть односкладові слова, трискладові. — Назвіть слова з м'яким приголосним [р’]. Читання стовпчиків слів. Мур — висока кам'яна або цегляна стіна навколо чогось.— Яка спільна частина у словах мур і Мурко?— Що означає слово Мурко?— Клички тварин пишуться з великої букви.
Бесіда з елементами розповіді.- Дядечко Морж розповів мені про те, що деяких людей теж називають моржами?- Як ви вважаєте, чому? Можливо, вони родичі Дядька Моржа? - Справді, людей, які увесь рік купаються у водоймах, особливо в морозні дні, називають моржами. Це дуже загартовані та здорові люди.style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr
Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» Привіт! Я гном ЧИХУН! Чхаю від всього і постійно. В зимову пору дуже легко простудитися, тому я вирішив загартовувати свій організм. Загартування — це вироблення пристосування організму до зміни температури.- Існують різні способи загартовування. Спробуємо їх визначити. - Чим займаються герої мультфільму “ Ну постривай!”Як відпочивав Заєць? Що робив Вовк?- За допомогою малюнків складемо «Асоціативний кущ» «Способи загартування».
І група учнів – читають вірш;ІІ – називають слова зі звуками [ р ], [ р' ] Висновок. Ви правильно визначили, що загартовуватися можна у різні способи: водою, повітрям, сонцем і в комплексі. Загартовування організму слід проводити поступово, без тривалих перерв і незалежно від погоди. Для тих, хто вміє читати!