Презентація до вебінару «Безпека дітей в інформаційному просторі»

Про матеріал

Презентація до виступу на районному вебінарі з теми "Безпека дітей в інформаційному просторі". Представлено трохи теорії та звіт з проведення виховного заходу до Дня безпечного Інтернету в 2017 році.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Безпека Дітей в інформаційному просторіЖилєнков Даніїл Юрійович. Вчитель інформатики. Міньківського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ»

Номер слайду 2

Інтернет в нашому житті

Номер слайду 3

Віруси Віруси та хробаки є небезпечними програмами, які можуть поширюватися через електронну пошту або веб-сторінки. Віруси можуть пошкодити файли або програмне забезпечення, що є на комп’ютері. Троянські коні, або троянці, — це небезпечні програми, які після активації можуть пошкодити файли без відома користувача. Хакери можуть проникнути через Інтернет у незахищений комп’ютер і зловживати ним, вкрасти файли та використовувати їх для незаконної діяльності.

Номер слайду 4

Віруси. Як уникнути Встановлення антивірусної програми допоможе захистити комп’ютер та носії від вірусів. Зараз є багато безкоштовних антивірусів з мінімальним набором функцій. Але й це вже великий крок на захист комп’ютера. Для більш потужного захисту можна використовувати платні антивірусні програми, вони є більш надійними, а плата до 400 грн. на рік не така велика. Адже Ваша безпека цього коштує.

Номер слайду 5

Агресія в мережі Інтернет надає нові можливості для ображання. Люди можуть розміщувати в Інтернеті плітки, фотографії або іншу особисту інформацію та відправляти зловмисні повідомлення, анонімно або під чужим ім'ям. SMS-повідомлення і телефони з камерами не лише відкривають нові можливості для розваг, а й надають можливості для зловживання. Якщо у школі дитину можуть образити зазвичай лише під час її перебування там, то через Інтернет образники можуть досягти своєї жертви в будь-який час.

Номер слайду 6

Поясніть дітям, що при спілкуванні в Інтернеті вони повинні бути доброзичливими з іншими користувачами, ні в якому разі не писати грубих слів - читати грубості також неприємно, як і чути. Навчіть дітей правильно реагувати на образливі слова або дії інших користувачів. Поясніть дітям, що не можна використовувати Мережу для хуліганства, поширення пліток або погроз. Агресія в мережі Як уникнути

Номер слайду 7

Реклама Інтернет надає рекламодавцям можливість поширити свою діяльність на аудиторію дітей і молоді, а тому багато товарів, які обожнюють діти, рекламуються в Інтернеті. Маркетинг, спрямований на дітей та молодь, оцінюється і регулюється більш суворо, ніж маркетинг, спрямований на дорослих, оскільки неповнолітні є більш піддатливими до впливу маркетингу. Закон України «Про рекламу» містить низку вимог щодо маркетингу, спрямованого на неповнолітніх, але частіше в Інтернеті ці вимоги грубо порушуються.

Номер слайду 8

Реклама. Як уникнути Коли вас зацікавив якійсь рекламний продукт і ви вводите свої дані, щоб придбати його або дізнатися більше, завжди читайте інформацію про політику конфіденційності, щоб знати, куди інформація уходить від вас. Не вірте всьому підряд. Якщо інформація (або рекламна пропозиція) надто приваблива – це може бути пастка шахраїв. Встановіть програмне забезпечення, яке блокує всю рекламу на сайтах, тоді Ви та діти ніколи не побачите небажану рекламу. А знайти і придбати будь який потрібний для Вас товар Ви можете на провірених сайтах, і реклама тут не потрібна.

Номер слайду 9

Незаконне використання особистої інформації в мережі Комерційні компанії можуть збирати контактну інформацію про дітей та молодь для маркетингових цілей, але перш ніж проводити маркетинг, вони повинні у законний спосіб отримати згоду. Якщо ви опублікуєте знімок в Інтернеті, буде важко запобігти його розповсюдженню, зміні або використанню в різних контекстах. Копії фотографії можуть легко опинитися у декількох місцях, і їх буде дуже важко видалити повністю.

Номер слайду 10

Не публікуйте особисту інформацію. При реєстрації на сайтах використовуйте вигадане, спеціально для Інтернету, ім’я. Надавайте дозвіл на перегляд Ваших фото тільки друзям, а краще, діліться своїми фотографіями при особистій зустрічі, тоді Ви будете впевнені, що ніхто ніколи не використає Ваше фото без Вашого дозволу. Незаконне використання особистої інформації в мережіяк уникнути

Номер слайду 11

Небажана та недостовірна інформація Доступними в мережі є матеріали, що містять сцени насилля та жорсткості у ставленні до людей або тварин, приносить шкоду незахищеній в повній мірі дитячій психіці. На деяких сайтах розміщена «доросла» інформація, що пропагує аморальну поведінку, може легко потрапити до школяра. В Інтернеті на різноманітних форумах досить легко знайти інформацію, яка є не лише антинауковою, а й життєво небезпечною, якщо нею скористатися.

Номер слайду 12

За допомогою антивірусної програми встановіть на комп’ютері «батьківський контроль», і дитина не зможе знайти інформацію та вийти на сайти, які містять ті слова, що Ви забороните. Ви зможете заблокувати всі сайти, які містять небажану інформацію. А найкраща порада така – надайте дитині доступ лише до тих сайтів, в яких Ви впевнені, і тоді Ви завжди будете знати, що дитина користується тільки дозволеними Вами сайтами. Небажана та недостовірна інформаціяяк уникнути

Номер слайду 13

Спілкування із психічно хворими людьми Збоченці можуть безперешкодно спілкуватися із довірливими школярами, завоювати довіру, щоб втягти її в ситуацію сексуального насилля. Такі люди виявляють стосовно них увагу та турботу, пропонують подарунки і таким чином намагаються поступово спокусити своїх жертв, не шкодуючи для цього ні часу, ні грошей, ні енергії. Та сторона екрана може нести не лише приємні моменти, а й небезпеку. Найбільш вразливими для он-лайн-збоченців є новачки в он-лайні і незнайомі з «мережевим етикетом», завзяті користувачі комп’ютера, активні шукачі уваги та дружби, бунтівні або самотні, прихильники субкультури, що існує за межами їхнього контрольованого батьками світу

Номер слайду 14

Завжди цікавтеся життям дитини, її захопленнями, переживаннями, проблемами. Намагайтеся стежити за тим, що дитина робить в Інтернеті, а також стежте за її настроєм після користування Мережею. Поясніть дітям, що ніколи не можна зустрічатися з інтернет-другом без дозволу батьків, ким би він не представлявся і як би він не наголошував на зустрічі. Ще раз наведіть переваги спілкування віч-на-віч, а не з людиною «Х» по той бік екрана. Спілкування із психічно хворими людьмияк уникнути

Номер слайду 15

Інтернет – шахрайство Метою розповсюдження підроблених повідомлень та надання інформації в соцмережах є отримання від споживачів таких особистих відомостей: власного імені та імені користувача; номера телефону й адреси; пароля або PIN-коду і т.д. Таке повідомлення, зазвичай, маскується під офіційний лист від адміністрації банку. Серед даних, які просять повідомити, є ті, що потрібні шахраям.

Номер слайду 16

Завжди пам’ятайте: ніколи не надавайте про себе повну правдиву інформацію в мережі Інтернет. Ніколи не повідомляйте будь яку інформацію про членів своєї родини. Ніколи не відповідайте на підозрілі листи, які Ви не очікували отримати. Шахраї частіше користуються залякуванням та необхідністю надання інформації негайно. Перед тим, як надати будь яку конфіденційну інформацію будь кому – спочатку заспокойтеся, добре подумайте, а краще спитайте поради у більш досвідченого користувача. Інтернет – шахрайствояк уникнути

Номер слайду 17

Соціальні мережі Соціальні мережі шкодять здоров'ю людей через те, що ті перестають спілкуватися з реальними людьми. А брак спілкування негативно впливає на роботу імунної системи організму, гормональний баланс, процеси мислення і навіть роботу артерій. Що в довгостроковій перспективі підвищує ризик появи і розвитку серцево-судинних захворювань, а також недоумства і раку. Дослідження показало, що за 20 останніх років британці стали витрачати на спілкування з рідними, товаришами по службі і друзями всього 2 години замість 6 на день. І в той же час число годин, проведених у мережі, зросла з 4 до 8 на день.

Номер слайду 18

Частіше нагадуйте дітям, що особисте спілкування з друзями набагато приємніше, корисніше та цікавіше, ніж спілкування через соціальні мережі. Спілкуючись в соцмережі, Ви ніколи не можете бути впевнені в щирості співрозмовника. При зустрічі з друзями можна займатися багато цікавим та корисним: спілкуватися і займатися спортом, грати в рухливі ігри, відвідати бібліотеку та ін. Спілкуючись в соцмережі Ви навіть рухатися не будете, не те що робити паралельно декілька корисних для здоров’я справ. Соціальні мережіЯк уникнути

Номер слайду 19

День безпечного інтернету в міньківському нвк. Конкурс малюнків «Безпечний Інтернет очима дітей»

Номер слайду 20

Виховний захід «Використовуй Інтернет з розумом»День безпечного інтернету в міньківському нвк

Номер слайду 21

Переглядали соціальні ролики про безпеку в Інтернеті. День безпечного інтернету в міньківському нвк

Номер слайду 22

«Ланцюжком» називали можливості Інтернету, які найчастіше використовують. День безпечного інтернету в міньківському нвк

Номер слайду 23

Познайомилися в щойно створеній мережі за допомогою «нік-неймів», де намагалися відгадати за «нік-неймом» справжню реальну людину. День безпечного інтернету в міньківському нвк

Номер слайду 24

«Антивірусна шкільна поліція» знищила віруси та розповіла, як уникнути зустрічі з ними. День безпечного інтернету в міньківському нвк

Номер слайду 25

«Хто сильніший», позитивні та негативні боки Всесвітньої павутини. День безпечного інтернету в міньківському нвк

Номер слайду 26

Гра «Лайк-дизлайк» День безпечного інтернету в міньківському нвк

Номер слайду 27

Конкурс поетів. День безпечного інтернету в міньківському нвкІнтернеткабінететикетпредметсюжет

Номер слайду 28

Протягом тижня проводилися класні виховні години за темою: «Безпечний Інтернет», де діти разом з класним керівником обговорювали проблеми пов’язані з користуванням Інтернетом. Психологом були проведенні тестування серед учнів 5-11 класів «Дізнайся, чи є у вас комп’ютерна або інтернет залежність». День безпечного інтернету в міньківському нвк

Номер слайду 29

Безпечний світ Інтернету

Номер слайду 30

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пенько Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
3169
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку