Презентація до вебінару "Візуалізація інформації на різних етапах уроку"

Про матеріал

Презентація до виступу на районному вебінарі з теми "Візуалізація інформації на різних етапах уроку". Демонструю прогрес використання візуалізації в сучасному світі. Презентую власний досвід використання візуалізації на різних етапах уроку для реалізації певних задач.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Візуалізація інформації на різних етапах уроку або. Краще один раз побачити, ніж сім разів почути. Підготував. Вчитель інформатики Міньківського НВКЖилєнков Даніїл Юрійович

Номер слайду 2

Задача сучасного педагога. Представити зростаючий об’єм інформації у відповідності кількості навчального часу.

Номер слайду 3

Ми запам’ятовуємо

Номер слайду 4

Використання візуалізації - ключовий чинник підвищення ефективності навчального процесу з природничо-математичних дисциплін.

Номер слайду 5

90% інформації людина сприймає через зір• 70% сенсорних рецепторів знаходяться в очах• близько половини нейронів головного мозку людини задіяні в обробці візуальної інформації• на 19% менше при роботі з візуальними даними використовується когнітивна функція мозку, що відповідає за обробку та аналіз інформації• на 17% вище продуктивність людини, що працює з візуальною інформацією• на 4,5% краще згадуються докладні деталі візуальної інформації• в 60 000 разів швидше сприймається візуальна інформація в порівнянні з текстовою. Дослідження показали:

Номер слайду 6

Візуалізація - цебудь-який спосіб побудови графічного образу даних, що має на меті ефективне, наочне представлення даних, що допомагає у процесі загального аналізу інформації.

Номер слайду 7

Завдання педагога: зробитискладне і незрозуміле - простим і зрозумілим, громіздке – компактним, тривале – лаконічним, фрагментарне – цілим.

Номер слайду 8

Використання візуалізації

Номер слайду 9

етап: організаційний момент Поганий настрій. Не налаштований на роботу. Мене краще не чіпати! Настрій не дуже, але все легко виправити. Зацікавте мене!Гарний настрій. Повний сил і енергії. Хочу працювати!Що візуалізуємо: візуалізація настрою учнів Реалізація цілі: використання смайликів настрою

Номер слайду 10

етап: організаційний моментреалізація

Номер слайду 11

Етап: перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань. Що візуалізуємо: візуалізація підготовки (знання матеріалу) учнів Реалізація цілі: використання кольорових прапорців (метод «Світлофор»)Неправильне твердження . Я не згоден. Правильно так:…. Правильне твердження. Я згоден.

Номер слайду 12

Етап: перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знаньреалізація

Номер слайду 13

Етап: мотивація навчальної діяльностіЩо візуалізуємо: візуалізація проблемного питання уроку. Реалізація цілі: демонстрація відеороликів

Номер слайду 14

Етап: мотивація навчальної діяльностіреалізація

Номер слайду 15

Етап: вивчення і Закріплення нового матеріалу. Що візуалізуємо: візуалізація нового матеріалу та його використання на практиці Реалізація цілі: активне використання інтерактивної дошки, демонстрування презентацій, створення графіків

Номер слайду 16

Етап: вивчення і Закріплення нового матеріалуреалізація

Номер слайду 17

Етап: вивчення і Закріплення нового матеріалуреалізація

Номер слайду 18

Етап: релаксація. Що візуалізуємо: візуалізація вправ для очей. Реалізація цілі: використання схем з вправами

Номер слайду 19

Етап: релаксаціяреалізація

Номер слайду 20

Етап: підсумки уроку. Що візуалізуємо: візуалізація результатів уроку. Реалізація цілі: для перевірки учнів – кольорові прапорці (метод «Світлофор»), для оцінки вчителя – набір смайликів оцінки уроку

Номер слайду 21

Етап: підсумки уроку.реалізація

Номер слайду 22

Етап: рефлексія. Що візуалізуємо: візуалізація зміни настрою учня під час уроку. Реалізація цілі: використання смайликів настрою

Номер слайду 23

Етап: домашнє завдання. Що візуалізуємо: візуалізація опрацьованого матеріалу. Реалізація цілі: складання шпаргалки – ментальної карти за темою уроку

Номер слайду 24

Етап: оцінювання учнів. Що візуалізуємо: візуалізація результатів уроку. Реалізація цілі: демонстрація оцінок за допомогою діаграми

Номер слайду 25

Етап: оцінювання учнівреалізація

Номер слайду 26

висновки. Візуалізація передбачаєнаочність«згортання інформації»Візуалізація сприяє створенню проблемної ситуації, вирішення якої відбувається на основі аналізу, синтезу, узагальнення, згортання або розгортання інформації, тобто з включенням активної розумової діяльності.

Номер слайду 27

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лемешко Юрій
    Тут пишуть про вебінар на Ютубі. Можете написали посилання?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бабіч Ганна Миколаївна
    Дивилася цей вебінар в Ютубі. Ваш виступ сподобався.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лобода Валерія Валеріївна
    Дуже подобається, що окрім теорії є практичне застосування матеріалу. Це дуже допомагає краще розібратися студентам в тому, як можна використати той чи інший метод або прийом.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
4008
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку