Основи класифікації понять у маркетингових комунікаціях. Цілі заняття: 1) навчальна: вміти визначити основні засоби комунікаційної політики відповідно до ситуації, що склалася 2) виховна: розвивати аналітичне мислення, креативність
Номер слайду 2
1. До основних елементів маркетингової комунікаційної політики не відносяться: Комерційна пропаганда; Реклама; Формування асортименту; Стимулювання збуту.
Номер слайду 3
2. Основними завданнями маркетингової комунікаційної політики на стадії впровадження нового товару на ринок є: Створення правильного іміджу компанії-виробника; Підтримка досягнутого рівня продажу; Нагадування про товар; Стимулювання пробної покупки;
Номер слайду 4
3. Кінцевим об'єктом маркетингового комунікаційного впливу є: Споживач; Торговельний посередник; Конкуренти; Місцеві мешканці.
Номер слайду 5
4. Найважливішими чинниками у формуванні цілей маркетингових комунікацій є: Тип покупця, тип товару; Стадія життєвого циклу товару; Витрати виробництва;
Номер слайду 6
5. До груп чинників, що визначають оптимальну структуру системи маркетингових комунікацій не належить: Цілі підприємства і стратегії, що ним використовуються; Розвиток конкурентів; Стан споживчої аудиторії; Етап життєвого циклу товару.
Номер слайду 7
6. Образ, який допомагає закріпити у споживача звички, уявлення про продукцію, — це: Бренд; Товарна марка; Товарний знак; Фірмовий стиль.
Номер слайду 8
7. Які заходи найрідше використовуються на ринку споживчих товарів? Пряме поштове розсилання; Прес-релізи; Особистий продаж.
Номер слайду 9
8. Які заходи найчастіше застосовуються на ринку товарів виробничого призначення? Спонсорство; Прес-релізи; Реклама в ЗМІ; Особистий продаж.
Номер слайду 10
9. Оплачувана неособиста форма звернення до групи осіб з метою їх інформування про що-небудь або зміни їх купівельної поведінки — це: Реклама; Пропаганда; Стимулювання збуту.
Номер слайду 11
10. Основна відмінна риса, яка відрізняє комерційну пропаганду від реклами? Висока вартість; Привабливість; Відсутність закликів до покупки.
Завдання для групи1. Ви працюєте на посаді маркетолога фірми «Агроцентр Галичина». Вам доручено запланувати та розробити один із заходів на власний вибір, який дана фірма проведе з ціллю комерційної пропаганди. Подійний захід. Вказати: назву заходу, місце проведення, запрошених, розробити сценарій заходу Пропагандний журнал. Розробити структуру журналу, та макет обложки. Прес реліз. Скласти текст прес-релізу про діяльність фірми, вказати у які ЗМІ м. Луцька його доцільно надіслати
Номер слайду 14
Завдання для групи2. Ви працюєте на посаді маркетолога фірми «Агроцентр Галичина». Вам доручено розробити рекламне звернення для даної фірми і запропонувати оптимальний засіб розповсюдження.
Номер слайду 15
Завдання для групи3. Ви працюєте на посаді маркетолога фірми «Агроцентр Галичина». Вам доручено запланувати та розробити один із заходів стимулювання збуту на власний вибір, який би ви запропонували для цієї фірми. Система знижок: для споживачів, для посередників. Акція: вказати назву, описати умови проведення. Стимулювання збуту власного персоналу.
Номер слайду 16
Повторення теоретичного матеріалу В чому полягає сутність системи маркетингових комунікацій? Дайте визначення поняття «Реклама», які особливості реклами? Розкрийте зміст поняття «комерційна пропаганда», які її особливості? Що означає «стимулювання збуту», та які його особливості?