Конспект до семінару, Урок на тему "Реклама"

Про матеріал

Конспект до семінару.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

 

Тема уроку: Поняття про рекламу як одне з найвпливовіших джерел інформації про товари та послуги. Види реклами. Переваги і недоліки реклами. Ділова гра «Рекламний агент»

Цілі:

  • освітні:  дати визначення поняття реклама; ознайомити учнів зі способами поширення реклами, її перевагами та недоліками;
  • розвивальні: розвивати творчі здібності учнів; шляхом розв’язання нестандартних ситуацій закріпити знання учнів; застосувати елементи ділової гри;
  • виховні:  стимулювати професійну орієнтацію учнів.

Мета: сформувати в учнів уявлення про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації, сприяючи розвиткові творчих здібностей шляхом економічного виховання.

Тип уроку: урок вивчення й первинного закріплення нових знань.

Наочність та обладнання: додаткові теоретичні матеріали за темою, тестові завдання, комп’ютери, мультимедійний екран.

Форми роботи: індивідуальна, групова (ділова гра), фронтальна, колективна.

 

Епіграфи:

Реклама – найвеличніше мистецтво ХХ століття.

Маршал  Маклюен

Легше скласти десять правильних сонетів,

ніж гарне рекламне оголошення.

Олдос Хакелі

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

   Привітання. Побажання гарного настрою, позитивного спілкування, 

   активної роботи. Повідомлення про організацію роботи на уроці.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Тести (одна правильна відповідь – 0,5 б.)

  1. Якою інформацією повинні супроводжуватись продукти харчування, упаковані або розфасовані в Україні?

а). Про виробників упаковки;

б) Про їх якість;

в) Про їх походження.

2. Коли споживачеві повинна бути надана інформація про товар 

   (послугу)?  

              а). До придбання ним товару (послуги);

              б). У момент продажу товару (послуги);

              в). За його вимогою.

          3. Чи вважається інформація про продукцію рекламою?

               а). Так;                                     б) Ні.

          4. Чи повинна інформація про продукцію містити позначку про

              гарантійні зобов’язання виробника (виконавця)?

               а). Так;                                      б) Ні.

          5. Як обов’язкова інформація про продукцію повинна доводиться до

              відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем)?

              а). В інструкції до продукції;

              б). У супровідній документації, що додається до продукції, на

                   етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом,  

                   прийнятним для окремих видів продукції або в окремих сферах

                   обслуговування;

              в). Під час купівлі продукції шляхом передачі необхідних матеріалів,

                   консультування споживача;

              г). Шляхом реклами.

            6. Продавець (виконавець), який реалізує продукцію повинен

                зазначати:

              а). Ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії

                   продукції;

              б). Інформацію про якість цієї продукції.

 

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

«Приваблива мета»

Учитель: На попередньому уроці ми розглядали питання про те, що кожен споживач має право на інформацію про всі товари та послуги. Дійсно, останнім часом гаслом ринкової системи стало: «Хто володіє інформацією, той володіє світом»! Але як розібратись у цьому світі і зробити правильні висновки, ось наша задача, як споживачів. І ми з вами повинні чітко розрізняти, яка це інформація, яка її мета. Ви усвідомлюєте, що будь-яка інформація переслідує певну мету. Звичайні журнали, газети, телебачення, фільми і навіть казки несуть до нас інформацію. Не вірите? Я вам доведу.

Перегляд мультфільму «Як дід корову продавав».

Обговорення:   -    які явища показані у відео сюжеті?

  • яке значення має реклама?

 

 ІV. Вивчення нового матеріалу.

Слайд 1. Повідомлення теми і мети уроку.

 

Слайд 2. Роздача учням листків базових знань.

 

Робота з опорним конспектом.

  1. Визначення поняття «реклама» (Слайд 3)
  2. Завдання реклами (Слайд 4)
  3. Мета реклами (Слайд 5)

Слайд 6. Види реклами.

Слайд 7. Відповідно до об’єкта реклами (робота з опорним конспектом)

Слайд 8. За місцем і способом розміщення.

Слайд 9-15.

 

Прийом «Займи позицію» - Слайд 16,17

 

V. Первинна перевірка засвоєння знань

Прийом «Мозковий штурм»  - Слайд 18 (Відповіді учнів)

                                                                       Слайд 19

 

 

VІ. Первинне закріплення знань.

 

Ділова гра «Рекламний агент»

Мета: Засвоїти поняття «реклама», зрозуміти спосіб створення реклами, навчатися створювати рекламу та презентувати її.

Завдання: створити за допомогою олівців, фломастерів, фарб макет з рекламою для кожної фірми. Представити свою ідею, оцінити її, занести результати у таблицю Листка базових знань.

 

Слайди 20,21,22

 

VІІ. Закріплення нових знань.

      Тести (одна правильна відповідь – 0,5 б.)

 

VІІІ. Підсумки уроку.

Слайд 23

Заповнення Листка базових знань

 

ІХ. Підбиття підсумків уроку, рефлексія

«На уроці я дізнався, зрозумів, навчився…»

 

Х. Домашнє завдання.

Слайд 26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік базових знань

Критерії

Власна оцінка

1.

Тести

3б.

 

2.

Зміст  поняття «реклама»

0,5 б.

 

3.

Знати мету реклами

0,5 б.

 

4.

Знати завдання реклами.

0,5 б.

 

5.

Знати  види реклами

0,5 б.

 

6.

Уміти розпізнавати рекламу за видами.

Аргументувати  недоліки та переваги реклами

1б.

 

7.

Розробити рекламні ідеї у діловій грі.

1б.

 

8

Аргументувати свій вибір даного виду реклами.

1б.

 

9.

Тести

3б.

 

 

ВСЬОГО:

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік базових знань

Критерії

Власна оцінка

1

Зміст  поняття «реклама»

1 б.

 

2

Знати мету реклами.

1 б.

 

3

Знати завдання реклами.

1 б.

 

4

Знати  види реклами

1 б.

 

5

Розповідати про  види реклами

 

6

Уміти розпізнавати рекламу за видами

 

7

Аргументувати  недоліки та переваги реклами

 

8

Брати активну участь у діловій грі

 

9

Розробити рекламні ідеї у діловій грі.

 

10

Аргументувати свій вибір даного виду реклами.

 

 

ВСЬОГО:

12 балів

 

 

docx
Додано
27 грудня 2017
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку