Презентація до виховної години. " Мій улюблений світ без насилля"
Опис документу:
Мета - теоретично обґрунтувати сутність насильства, з'ясувати основні причини насильства над дітьми в середовищі сім'ї та виявлення шляхів його подолання.
ВПРАВА «МІКРОФОН»Запитання 1. Що ви розумієте під поняттям «образа»? Запитання 2. Чи ображали вас колись однокласники, друзі? Яким чином? Запитання 3. Як ви відповідали на ці образи?
Номер слайду 7
ВПРАВА «ПІДБЕРИ СЛОВО ПРОТИЛЕЖНЕ ЗА ЗНАЧЕННЯМ»ДОБРОЩАСТЯУСМІШКАРАДІСТЬ
Номер слайду 8
ВПРАВА «КОЛЬОРИ ДЛЯ ДОБРА І ЗЛА»ЗАВДАННЯ Розфарбуйте розмальовки Добра і Зла. Проаналізуйте, чому саме такі кольори ви використали.
Номер слайду 9
РОЗМАЛЬОВКА «ЗЛО»
Номер слайду 10
РОЗМАЛЬОВКА «ДОБРО»
Номер слайду 11
ВПРАВА «ХТО ЯКЕ СЕРЦЕ МАЄ»ХТО МАЄ ЗЛЕ СЕРЦЕ?ХТО МАЄ КРИЖАНЕ СЕРЦЕ?ХТО МАЄ БАЙДУЖЕ СЕРЦЕ?
Номер слайду 12
ВПРАВА «ХТО ЯКЕ СЕРЦЕ МАЄ»СНІГОВА КОРОЛЕВАКАРАБАС БАРАБАСТРИ ТОВСТУНИ
Номер слайду 13
ВПРАВА «ВПІЗНАЙ ВИД НАСИЛЛЯ ЗА ОПИСОМ»ФІЗИЧНЕ НАСИЛЬСТВОЕКОНОМІЧНЕ НАСИЛЬСТВОШКІЛЬНЕ НАСИЛЬСТВОудари, кидання в інших різними предметами, штовхання, підніжки, бійки. залякування, погрози, глузування, приниження, обзивання, образливі й принизливі прізвиська. навмисне пошкодження особистого майна, одягу; вимагання грошей або речей; жебракування, крадіжка.
Номер слайду 14
ВПРАВА «АНАЛІЗ СИТУАЦІЙ»Завдання: Вам потрібно визначити вид насильства, вказати агресора ситуації той, хто здійснює насилля) Ситуація 1. Петрик, зайшовши у їдальню, і як завжди, сів не на своє місце. До нього підійшла Оленка і попросила звільнити її стілець. Він відштовхнув дівчинку з такою силою, що вона впала на підлогу. Ситуація 2 Під час перерви Юрко бігав по класу і штовхнув Іринку. Дівчинка, падаючи, ненароком розбила вазу на столі вчителя. В клас зайшла вчителька і побачила розбиту вазу. Іринка намагалась пояснити, що трапилось на перерві, але вчителька не вислухала оправдань і нагримала на неї.
Номер слайду 15
ВПРАВА «ВІДШУКАЙ НАСИЛЬСТВО В КАЗЦІ»
Номер слайду 16
ВПРАВА «ВІДШУКАЙ НАСИЛЬСТВО В КАЗЦІ»
Номер слайду 17
ВПРАВА «ВІДШУКАЙ НАСИЛЬСТВО В КАЗЦІ»
Номер слайду 18
ВПРАВА «ВІДШУКАЙ НАСИЛЬСТВО В КАЗЦІ»
Номер слайду 19
ВПРАВА «ВІДШУКАЙ НАСИЛЬСТВО В КАЗЦІ»Порушення права на життя. Лісові звірі хотіли з’їсти Колобка.(У сучасному житті трапляється безліч випадків, коли злочинці позбавляють життя людей, не маючи на це ніякого права.)Порушення права на життя. Змія хотіла з’їсти Телесика. (Ніхто на має права позбавляти когось життя.) Порушення права на житло. Коза оселилася в хатці Зайчика і не пускалайого до оселі. (І в реальному житті буває так, що хтось хоче нечесним шляхом заволодіти чужим майном.)Порушення права на сім’ю. Мама Качка не змогла захистити своє каченя від глузувань і навіть прогнала його з дому. (Мама повинна опікуватись своєюдитиною і розв’язувати проблеми її здоров’я, а не покидати її напризволяще.)
Номер слайду 20
КОЛО ВИБОРУ «ЯК ЗУПИНИТИ НАСИЛЬСТВО»Говори спокійно і впевнено. Відійди в сторону. Це не ознака слабкості! Уникай ситуацій, які можуть призвести до насильства. Дай агресору можливість зупинитися. Не прагни помсти ворогам. Вмій просити пробачення. Попроси допомоги. Це не ознака слабкості!