Провадження освітнього процесу – це одна з трудових функцій,
Прогностична компетентність
Здатність прогнозувати
Здатність планувати результати освітнього освітній процес процесу
Це вміння педагога здійснювати різні
Це вміння педагога формулювати види планування освітнього процесу на цілі освітнього процесу на основі різних його етапах, планувати прогностичних методів навчальні заняття на основі модельних планування. навчальних програм та розробляти
навчальні програми на їх основі
Передбачення результатів
Планування на перспективу
Адаптація до змін
Організаційна компетентність
це здатність ефективно планувати, організовувати та координувати діяльність, ресурси та процеси для досягнення поставлених цілей.
Вона включає в себе набір навичок і знань, необхідних для успішного управління часом, людьми, інформацією та матеріалами.
Ключові аспекти цієї компетентності:
Здатність організовувати Здатність організовувати різні Здатність організовувати
види й форми навчальної та осередки навчання,
освітній процес відповідно виховання й розвитку
пізнавальної діяльності
до вимог законодавства здобувачів освіти здобувачів освіти
![]() |