Презентація до заходу "Медіа - аукціон "Реклама"

Про матеріал
Презентація є матеріалом для проведення заходу "Медіа - аукціон "Реклама" для учнів старшої школи за напрямком "Медіаграмотність"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Медіа аукціон

Номер слайду 2

Реклама (лат. Reclamare викрикувати) – це інформація/повідомлення про товари, види послуг, політичних кандидатів тощо, покликана як стимулювати попит, так і створювати популярність когось/чогось

Номер слайду 3

Види реклами

Номер слайду 4

Форми переконання реклами:“Жорсткий тиск” (hardsell) “Легкий тиск” (softsell)

Номер слайду 5

Жанри комерційної реклами:1. Прямий продаж2. Звернення від фірми3. Рекомендації знаменитостей або фахівців4. Інтерв’ю з покупцем5. Демонстрація

Номер слайду 6

6. Пряме порівняння товарів7. Драматизація, або фрагмент із життя8. Музична реклама9. Анімація

Номер слайду 7

Особливості політичної реклами:застосування брендів візуального формату. Політичні бренди:символи, емблеми, кольори

Номер слайду 8

Особливості соціальної реклами: Яскрава образність

Номер слайду 9

Орієнтовна схема аналізу реклами{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вид, формат реклам-ного повідом-лення. Тема. Зміст, смисло-вий акцент Задіяні медіа-технологіїЩо чіпляє особисто мене. Можливі помилки

Номер слайду 10

Медіа аукціон Проаналізуте наступні реклами:1.

Номер слайду 11

2.

Номер слайду 12

3.

Номер слайду 13

4.

Номер слайду 14

5.

Номер слайду 15

6.

Номер слайду 16

7.

Номер слайду 17

8.

Номер слайду 18

9.

Номер слайду 19

10.

Номер слайду 20

11. Працюючі в групах, оберіть вид реклами і створіть рекламний проект, придумайте назву і слоган

Номер слайду 21

12. Під час аукціону “придбайте” найкращій рекламний проект

pptx
Додано
10 травня 2022
Переглядів
1286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку