Презентація "Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Закріплення"

Про матеріал
Презентацію створено відповідно до Типової освітньої програми початкової осввіти О.Я.Савченко, до підручника з математики В.Г.Бевз 2 клас
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛЗАКРІПЛЕННЯУрок 130

Номер слайду 2

ПОГРАЄМО

Номер слайду 3

21 травня Класна робота. Запиши числа:77 56 92 48 95 26 88 Кожне число зменш на 2 75 54 90 46 93 24 86

Номер слайду 4

Номер слайду 5

ПОВТОРЮЄМО

Номер слайду 6

Існує декілька способів додавання двоцифрових чисел!При порозрядному додаванні двоцифрових чисел десятки додають до десятків, а одиниці до одиниць. Додаємо одержані результати.

Номер слайду 7

Існує декілька способів додавання двоцифрових чисел!При додаванні частинами другий доданок подаємо у вигляді суми розрядних доданків і по черзі додаємо до першого доданку.

Номер слайду 8

Існує декілька способів віднімання двоцифрових чисел!При порозрядному відніманні двоцифрових чисел десятки віднімають від десятків, а одиниці від одиниць. Додаємо одержані результати.

Номер слайду 9

Існує декілька способів віднімання двоцифрових чисел!Віднімання частинами: Від'ємник подаємо у вигляді суми розрядних доданків і по черзі віднімаємо їх відзменшуваного.

Номер слайду 10

Приклади15 + 13 =23 + 45 =34 + 44 =74 – 23 =68 – 13 =39 – 18 =

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Задача До годівнички прилітало 25 горобчиків, а синичок – на 14 більше, ніж горобчиків. Скільки всього пташок прилітало до годівнички?Горобчики – 25 Синички - ?, на 14 >?1) 25 + 14= 39 ( с. ) - прилітало до годівнички;2 ) 25 + 39 =64 (пт.)Відповідь: 64 пташки прилітали до годівнички.

Номер слайду 13

Завдання Накресли відрізок 10 см. Поділи його на 5 рівних частин. Чому дорівнює довжина кожної частини?10 : 5 = 2 (см) – довжина кожної частини.

Номер слайду 14

ДЯКУЮЗА УРОК!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
20 травня
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку