Складання таблиці ділення на 3. Складання задач за даним розв’язанням.

Про матеріал
Скласти і вивчити таблицю ділення на 3. Вправляти в умінні застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв’язання прикладів і задач. Продовжувати вчити складати обернені задачі, задачі за даним розв’язанням. Розвивати набуті математичні навички, логічне мислення, пам’ять, уміння користуватися математичними термінами, працювати в парах.
Перегляд файлу

Математика

Дата

Клас

Тема.  Складання таблиці ділення на 3. Складання задач за даним розв’язанням.

Мета.  Скласти  і вивчити таблицю ділення на 3.

             Вправляти  в  умінні застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв’язання  прикладів і задач.

             Продовжувати вчити складати обернені задачі, задачі за даним розв’язанням.

             Розвивати набуті математичні навички, логічне мислення, пам’ять, уміння користуватися математичними термінами, працювати в парах.

Обладнання: фото потяга, малюнки кролика, вагончиків з назвами станцій – зупинок, завдання для усного рахування «Комп’ютер», трійки предметів (морква), картки з таблицею множення числа 3(для роботи в парах), таблиця для підсумкової роботи.

 

Хід уроку

І. Організація класу( психологічна установка на початок уроку)

1. – Діти, сядьте зручно. Руки покладіть на парту долонями догори. Заплющіть очі. Привітаймо природу і людей:

         - Доброго ранку, ласкаве сонечко!

         - Доброго ранку, життєдайне повітря!

         - Доброго ранку, чиста водице!

         - Доброго ранку, люди!

Розплющіть очі. Поверніться обличчям до сусіда по парті. Посміхніться. Посмішкою ви побажаєте один одному щастя, добра і здоров’я. СЛАЙД

2. – А  зараз з’єднайте слова і дізнаємося, як будемо працювати сьогодні.

працюємо                                    правильно 

відповідаємо                               охайно

пишемо                                        нові знання, чудовий настрій

результат                                     швидко

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-                     Сьогодні вирушаємо у подорож по країні «Математика». Сьгодні ми вчили тему ……...От вони  нам  і допоможуть.

-                     Складемо таблицю ділення на 3.

-                     Встановимо, чи вмієте і як розв’язувати  вирази і задачі.

-                     Під час подорожі зробимо зупинки на станціях:


«Домашня»

«Тренувальна»

«Каліграфічна»

«Таблична»

«Оздоровча»

«Обчислювальна»

«Задачна»

«Геометрична»     «Підсумкова»

 

http://gribnikoff.ru/wp-content/uploads/2016/05/Suillus-luteus-005.jpg

 

 

https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1366122/536ea7d2-88e4-4e63-95ff-97a81f94c8ac/s1200?webp=false

 

 

http://xn--90acbgep7bn9h.xn--p1ai/images/images3/Amanita_muscaria/spratalas.jpg

 

https://otravleno.ru/wp-content/uploads/2017/04/otravlenie-blednoy-pogankoy-2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://fannykitchen.com/image/ing/2927.jpg

https://kondyter.com/wp-content/uploads/images/kak-vygljadjat-lozhnye-opjata-opisanie_1.jpeg

 

https://mir24.tv/uploaded/images/2017/September/3bc048a49cf92fb02dbbbe204405e96c.jpg

 

 

http://gribnikoff.ru/wp-content/uploads/2016/02/Leccinum-variicolor-001.jpg


 http://www.udec.ru/big-images/01008-35.jpg

 

-      Загадка допоможе вияснити, на чому ми будемо рухатися по країні.

 

???????

ІІІ. Актуалізація знань учнів. 

 

Зупинка «Домашня».Маслюки

  1. Робота з індивідуальними картками (3).

 

       2. Перевірка домашнього завдання.

 

До останньої задачі

 

-                     Охарактеризувати  число – відповідь (двоцифрове, парне, належить до чисел третього десятка, сусіди: 25 і 27, 26 – це 20 + 6, в числі 2 десятки і 6 одиниць).

-                     Збільшити 26 на 26, зменшити 26 на 2.

-                     Які числа треба помножити, щоб отримати  число 24?

 

Зупинка «Тренувальна».Мухомор

 

Братик і сестричка сперечалися, хто ж правильно зробив приклади. Давайте допоможемо їм. Хлопці розв’яжуть і допоможуть товаришу ,а дівчатка дівчинці.  СЛАЙД

              https://bipbap.ru/wp-content/uploads/2018/02/student-6.gif                                        ТЕХНОЛОГИИ - Дистанционный курс "Чудесные петельки"

               21 – 7 = 3                                                             18 + 26 = 44

               2 х 8 = 16                                                              2 х 9 = 18

               34 – 30 = 10                                                          31 – 8 = 23

               2 х 5 = 10                                                               2 х 2 = 4

               54 + 22 = 76                                                           53 + 7 = 60 

-          У яких прикладах були допущені помилки?

-          - Яку пораду дамо дітям?

-          - Як можна вирішити суперечку? СЛАЙД (ссамоперевірка)

-           

  1. Множенням яких чисел є числа: 12, 21, 18, 27, 14, 20?   ДОШКА

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

 Зупинка «Каліграфічна». БЛІДА ПОГАНКА

Відгадайте, що спільне мають казки? Так, це число 3, яке з давніх давен вважалося магічним, чарівним. Люди вміли рахувати до 2, а 3 означало «все».

СЛАЙД

Хвилинка-цікавинка. Магія пояснювалась тим, що воно є сумою двох попередніх чисел: 3=2+1, символізувало трикутник, а його вершини вказували на зв’язок минулого, теперішнього ти майбутнього часу. Магічним вважав його і давньогрецький філософ та математик Піфагор.А ще третью від Сонця є яка планета? Так, наша Земля. І тільки завдяки тому, що вона є саме третьою, й існує життя на Землі. Хіба це не чудо?! А малий герб нашої держави означає єдність небесного, земного та підземного, єдність Отця і Сина, і Святого Духа, Єдність матері,батька ти дитини.

Зупинка «Таблична».ЛИСИЧКИ

 

1.Перегляд відео.

 

робота в парах

  1. Складання таблиці ділення на 3 за поданими на картках таблицями (в парах).

         

3 •2 = 6

 6 : 3 = 2

3 • 3 = 9

 

3 • 4 = 12

 

3 • 5 = 15

 

3 • 6 = 18

 

3 • 7 = 21

 

3 • 8 = 24

 

3 • 9 = 27

 

3 • 10 = 30  

 

 

 

3.Перегляд відео як склав табличку павучок   ЗВІРИТИСЯ

 

4.Завдання

 

Прочитати частки з таблиці ділення на 3.

 

(2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

-                     Часткою яких чисел є числа: 5, 9, 2, 4 ?

-                     Назвати частку чисел:

24  і  3                  30  і  3

9  і  3                   12  і  3

18  і  3                 21  і  3

Зупинка «Оздоровча».

БІЛИЙ ГРИБ

 


Фізкультхвилинка.


Раз – піднятись, потягнутись,

Два – зігнутись, розігнутись,

Три – в долоньки три плеска,

Головою три кивка,

На чотири – руки ширше,

П’ять – руками помахать,

Шість – за парти тихо сість,

Сім і вісім  - лінь відкинемо.

 

Зупинка «Обчислювальна». Опеньки

 

Робота з відео (продовження)

 

Червоний кубик   4

Зелений кубик     2

Жовтий кубик   3

Синій кубик       7

Помаранчевий кубик     9

Робота в групах

Картки приклади

Самоперевірка  СЛАЙД

 

V. Розвиток математичних знань і умінь.

 

Зупинка «Задачна».

 

-Скільки огірків?

-Що з ними зробили?

-Що запитується у задачі?

-Чи можемо ми відповісти на питання?

-Яку дію треба виконати?

Запишіть задачу.

Було -9

Розклали – 3 т по?о

-Скільки огірків?

-Що з ними зробили?

-Що запитується у задачі?

-Чи можемо ми відповісти на питання?

-Яку дію треба виконати?

Запишіть задачу

Було -9

Розклали -?т по3 о


Чим схожі і чим різняться задачі?

-         Якою дією розв’язуються задачі?

-         Що ми знайшли у першій? Що у другій задачі?

-         Складіть подібну задачу ?

Зупинка «Геометрична»

1. Накреслити відрізок довжиною 12 см.

2. Поділити його на три  рівні частини.

- Чому дорівнює одна частина? Як дізналися?

- Кожна частина? Чому?

3. Креслення і запис розв’язання.

12 : 3 = 4(см)

VІ. Рефлексія. Зясування, над чим працювати вдома.

Зупинка «Підсумкова»

Які були завдання уроку? Чи виконали ми завдання, які поставили перед собою?

Незакінчені речення. (Слайд 30).

Оцінка своєї роботи на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 •2 = 6

 6 : 3 = 2

3 • 3 = 9

 

3 • 4 = 12

 

3 • 5 = 15

 

3 • 6 = 18

 

3 • 7 = 21

 

3 • 8 = 24

 

3 • 9 = 27

 

 3 • 10 = 30  

 

3 •2 = 6

 6 : 3 = 2

3 • 3 = 9

 

3 • 4 = 12

 

3 • 5 = 15

 

3 • 6 = 18

 

3 • 7 = 21

 

3 • 8 = 24

 

3 • 9 = 27

 

3 • 10 = 30  

 


 

3 •2 = 6

 6 : 3 = 2

 3 • 3 = 9

 

3 • 4 = 12

 

3 • 5 = 15

 

3 • 6 = 18

 

3 • 7 = 21

 

3 • 8 = 24

 

3 • 9 = 27

 

3 • 10 = 30  

 

3 •2 = 6

 6 : 3 = 2

3 • 3 = 9

 

3 • 4 = 12

 

3 • 5 = 15

 

3 • 6 = 18

 

3 • 7 = 21

 

3 • 8 = 24

 

3 • 9 = 27

 

3 • 10 = 30  

 


 

3 •2 = 6

 6 : 3 = 2

3 • 3 = 9

 

3 • 4 = 12

 

3 • 5 = 15

 

3 • 6 = 18

 

3 • 7 = 21

 

3 • 8 = 24

 

3 • 9 = 27

 

3 • 10 = 30  

 

3 •2 = 6

 6 : 3 = 2

3 • 3 = 9

 

3 • 4 = 12

 

3 • 5 = 15

 

3 • 6 = 18

 

3 • 7 = 21

 

3 • 8 = 24

 

3 • 9 = 27

 

3 • 10 = 30  

 


http://gribnikoff.ru/wp-content/uploads/2016/05/Suillus-luteus-005.jpg

 

 

https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1366122/536ea7d2-88e4-4e63-95ff-97a81f94c8ac/s1200?webp=false

 

 

http://xn--90acbgep7bn9h.xn--p1ai/images/images3/Amanita_muscaria/spratalas.jpg

 

https://otravleno.ru/wp-content/uploads/2017/04/otravlenie-blednoy-pogankoy-2.jpg

 

 

http://fannykitchen.com/image/ing/2927.jpg

 

 

 

https://kondyter.com/wp-content/uploads/images/kak-vygljadjat-lozhnye-opjata-opisanie_1.jpeg

https://mir24.tv/uploaded/images/2017/September/3bc048a49cf92fb02dbbbe204405e96c.jpg

http://gribnikoff.ru/wp-content/uploads/2016/02/Leccinum-variicolor-001.jpg

 

http://www.udec.ru/big-images/01008-35.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              https://bipbap.ru/wp-content/uploads/2018/02/student-6.gif                                        ТЕХНОЛОГИИ - Дистанционный курс "Чудесные петельки"

               21 – 7 = 3                                                             18 + 26 = 44

               2 х 8 = 16                                                              2 х 9 = 18

               34 – 30 = 10                                                          31 – 8 = 23

               2 х 5 = 10                                                               2 х 2 = 4

               54 + 22 = 76                                                           53 + 7 = 60 

 

 

              https://bipbap.ru/wp-content/uploads/2018/02/student-6.gif                                        https://bipbap.ru/wp-content/uploads/2018/02/student-6.gif


               21 – 7 = 3                                                            

               2 х 8 = 16                                                             

               34 – 30 = 10                                                         

               2 х 5 = 10                                                             

               54 + 22 = 76                                                          

 

 

 

 

               21 – 7 = 3                                                            

               2 х 8 = 16                                                             

               34 – 30 = 10                                                         

               2 х 5 = 10                                                             

               54 + 22 = 76                                                          

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу інтерактивний урок математики 2 клас

Картинки по запросу інтерактивний урок математики 2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 травня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку