Презентація до уроку математики в 2 класі "Додавання й віднімання чисел двома способами". Формувати прийоми обчисювальних навичок, розумових дій (аналізу, порівняння, синтезу) під час виконання завдань; розвивати вміння будувати міркування під час розв'язування задачі з логічним навантаженням.
Які арифметичні дії ви знаєте? Що означає додати? відняти? Як називаються числа при додаванні? Відніманні? Яке число одержимо у сумі, якщо додамо нуль? Наведіть приклади. Яке число одержимо у різниці, якщо віднімемо нуль? Наведіть приклади. Отже при додаванні й при відніманні нуля одержимо те саме число! Яке число одержимо при відніманні рівних чисел? Наведіть приклади. Як пов’язані арифметичні дії додавання й віднімання? Як знайти невідомий доданок? Знайдіть невідомий доданок: 5 + ... = 7. Що означає від числа а відняти число в? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий від’ємник? Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше? Яку арифметичну дію слід виконати, щоб збільшити число 50 на 3? щоб зменшити 32 на 30?
У господарки було 26 кг помідорів. Після того як вона засолила помідори, у неї залишилося ще 4 кг. Скільки кілограмів помідорів засолила господарка?Задача. Перекажіть умову. Назвіть запитання. Виділіть числові дані. Яке число є шуканим? Про що йдеться в задачі? Які ключові слова можна виділити? Запишемо їх у стовпчик. Чи відомо, скільки...? Запишемо це. Чи відомо, скільки...? Чи відомо, скільки ... Яке запитання задачі?