Презентація "Додавання й віднімання чисел двома способами"

Про матеріал

Презентація до уроку математики в 2 класі "Додавання й віднімання чисел двома способами". Формувати прийоми обчисювальних навичок, розумових дій (аналізу, порівняння, синтезу) під час виконання завдань; розвивати вміння будувати міркування під час розв'язування задачі з логічним навантаженням.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання і віднімання чисел двома способами

Номер слайду 2

Завдання уроку Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи, швидше в клас! Біля парти станем чемно, Хай мине час недаремно. Будемо уважні і старанні всі, Сядемо тихесенько на місця свої.

Номер слайду 3

Не просто слухали, а чули,Не просто дивилися, а бачили,Не просто відповідали, а міркували,дружно і плідно працювали. У мене зараз дуже хороший настрій, ось такий -

Номер слайду 4

Номер слайду 5

ГЕОМЕТРИЧНА ХВИЛИНКААВСМ

Номер слайду 6

УСНЕ ОПИТУВАННЯ

Номер слайду 7

Які арифметичні дії ви знаєте? Що означає додати? відняти? Як називаються числа при додаванні? Відніманні? Яке число одержимо у сумі, якщо додамо нуль? Наведіть приклади. Яке число одержимо у різниці, якщо віднімемо нуль? Наведіть приклади. Отже при додаванні й при відніманні нуля одержимо те саме число! Яке число одержимо при відніманні рівних чисел? Наведіть приклади. Як пов’язані арифметичні дії додавання й віднімання? Як знайти невідомий доданок? Знайдіть невідомий доданок: 5 + ... = 7. Що означає від числа а відняти число в? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий від’ємник? Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше? Яку арифметичну дію слід виконати, щоб збільшити число 50 на 3? щоб зменшити 32 на 30?

Номер слайду 8

УСНА ЛІЧБА{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}86 – 35 = 32 + 24 = 77 – 67 = 37 + 11 = 85 – 44 = 53 + 35 =  78 – 53 = 41 + 37 = 35 – 15 = 46 + 22 = 95 – 72 = 62 + 14 =49 – 27 = 56 + 23 = 24 – 14 = 43 + 26 = 78 – 55 = 14 + 13 =  

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Завдання № 1 самостійно. Обчисли за схемами

Номер слайду 11

2. Усна фронтальна робота над завданням №2 Перевір роботу Юлі. Здогадайся чому вона помилилася.

Номер слайду 12

Обчислити значення сум зручним способом7 + 6 + 3 20 + 7 + 30 9 + 6 + 15 + 2 + 8 70 + 2 + 6 6 + 2 + 86 + 3 + 4 3 + 80 + 7 4 + 8 + 6

Номер слайду 13

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Самостійне виконання завдання № 4. Знайдіть невідомий компонент.

Номер слайду 14

ЗадачаЇхали – 14 чоловіків і 16 жінок. Вийшли 5 жінок. Ввійшли 3 чоловіки. Про кого йдеться в умові? Про що ще? Що відбувалося з ними? Що незвичайного в цій умові? Скільки числових даних достатньо для відповіді на запитання задачі?

Номер слайду 15

На які запитання відповімо, обчисливши значення виразів.14 + 16 16 – 3 5 – 3 5 + 3 14 – 16 14 – 5

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка

Номер слайду 17

У господарки було 26 кг помідорів. Після того як вона засолила помідори, у неї залишилося ще 4 кг. Скільки кілограмів помідорів засолила господарка?Задача. Перекажіть умову. Назвіть запитання. Виділіть числові дані. Яке число є шуканим? Про що йдеться в задачі? Які ключові слова можна виділити? Запишемо їх у стовпчик. Чи відомо, скільки...? Запишемо це. Чи відомо, скільки...? Чи відомо, скільки ... Яке запитання задачі?

Номер слайду 18

Складіть обернену задачу, щоб шуканим було число 26 Виконуємо схематичний рисунок

Номер слайду 19

Порівняйте іменовані числа.= < > 

Номер слайду 20

Назвіть пропущені знаки арифметичних дій, щоб одержати істинні рівності. 32__24__14 = 42 76__15__40 = 21 15__14__50 = 79 7__3__2 = 8

Номер слайду 21

+-++++--

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Зошит «Працюю самостійно»: с. 9, тема «Додавання й віднімання чисел двома способами», № 1–2.

Номер слайду 23

Підсумок уроку: «Я знаю...», «Я розумію...», «Я можу пояснити...», «Я вмію...», «Я перевіряю...»,«Я здатний робити... швидко і правильно».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Томашевська Ганна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
7630
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку